knuf fem heb je nog altijd zo en hoofdpijn hier deze week ook veel last van gehad de dagen na migraine aanval zo taart staat in de koelkast
deze voormiddag met zoontje naar ha geweest omdat hij terug in zijn broek en bed plaste nu heeft hij waarschijnlijk een ontsteking aan zijn pieserwieser (zoals hij het noemt) en moed ik het 's avonds na het wassen ontsmetten met iets speciaals 29 maart moet hij bij de uroloog zijn en zal hij nagekeken worden en een afspraak gemaakt worden voor een operatie (hij moet geopereerd worden, stukje van het velletje af omdat die opening maar een heel klein gaatje is net groot genoeg voor te plassen), de arts kon niet onder het velletje kijken
hey zuurtje, dat is sneu voor je zoontje. Hopelijk heeft ie niet teveel pijn. En die operatie is eigenlijk dus een besnijdenis?
fem ja dat is het en ik ben met hem naar de ha gegaan juist omdat hij pijn heeft anders had ik het nog wel even aangezien dat broek- en bedplassen
Heb je d'r moeite mee dat ie besneden moet worden? (dit zijn altijd fijne discussies op fora! haha) Ach, nou hopelijk is het snel over! Is niet leuk voor hem
ik heb het er wel wat moeilijk mee ja maar alles voor zijn gezondheid zou niet willen dat er ontstekingen in blijven of laat staan dat hij onvruchtbaar zou worden dat wil ik mijn schatje niet aandoen
benieuwd wat soort besnijdenis het gaat worde of ze maken een paar insnijdingen of het wordt een gedeeltelijke besnijdenis of het wordt een volledige besnijdenis hoop dan voor het uitzicht dat het geen hele wordt
Ik moet zeggen dat ik besnijdenis niet erg vind. Ik zou er dan ook serieus over nadenken als ik een jongetje had gehad. Puur vanwege de hygiene. (al moet ik zeggen dat ik als vrouw zijnde ervaringen heb met besneden en niet-besneden mannen, en de besneden variant wel prefereer, dus cosmetisch ook) Hopelijk helpt het hem!
vanwege hygiëne zou het dd beter zijn maar ik ga eerst eens horern wat de uroloog ervan vind en ervaring heb ik enkel met de onbesneden variant ds uit ervaring kan ik niet spreken
Ik val weer met m'n neus in de boter Vervelend voor zoontje zuur, maar wel goed dat je naar ha bent gegaan! @bloedprikken: 3 kwartier in de file gestaan en dus te laat voor bloedprikken. Morgen poging 2 :/
ik ga voor het slapengaan maar eens een ouderwetse grog maken. Op het randje van bed opdrinken en stijl achterover slaan! haha.. Ik drink namelijk NOOIT alcohol...ik krijg er koppijn van, a la minute. Maar ik denk dat het in dit geval meer goed dat kwaad kan doen *ff zoeken...hoe maak je dat ook alweer*
Ze prikken tot 20 uur en toen waren wij net bij de afrit. Vanaf daar ben je er zo, maar om 20 uur gaat ook de hoofdingang dicht, dus het had weinig zin om het nog te proberen Helaas pindakaas, morgenvroeg nog maar eens proberen (al kan het best zijn dat ik bij een nega fruitkatje gewoon m'n bed weer in kruip)
haha TISCHA in tha house! Ja tisch, die vind ik fijner ja! *Grom* cin...stomme auto's allemaal op de weg! Als jij morgen echt niet wil moet je niet gaan....toch?! Het is toch geen verplichting?
*zwaai* jullie hebben pb!! KLING, heb je al op twitter een berichtje gestuurd.. maar hier nogmaals.. IK BEN SUPERBLIJ voor jou en klingman!! dit is echt onvoorsteldbaar mooi... hartknippertje!! TOF!!! *smak voor iedereen*
hey tisch hoe is het meid cin wat erg meid dat je te laat was morgen misschien nieuwe poging ik hoop zo voor je dat je 2 mooie strepen ziet op de fruitkattest (schreef al bijna fruitkasttest) ben aan het surfen op besnijdenis maar wat zitten er lelijke gevallen tussen, denk dat ik toch maar voor de half besneden variant ga vragen als het kan natuurlijk want dat weet ik ook niet natuurlijk