Hi Fem, Gaat wel zijn gangetje, zit even onder een hele dikke dekentje (geen steen ) Nog steeds druk, school super moeilijk dus veel aan het leren. Ben ook nog ziek geweest. Ik ga morgen even dat kabeltje van me foon zoeken (heeft Boy opgeruimt ) dus geen idee waar dat ding is en dan zet ik foto's op MMM van peetkindje! Ik volg jullie wel hoor Dinsdag trouwens ook weer een FM, maar boeit me toch nog niet hahaha het gaat toch IVF worden Fem, we moeten nog ff een datum prikken voor die date om bij pippa de winkel te shopen Pix, morgen pb ik je nog terug ! iedereen knuff.
Ziek geweest Das naar! Succes met school, ik vind het knap van je hoor! Hey, maar er staat in je onderschift dat je nog 1 keer gaat hopen hé Ja, we moeten echt ff daten! Ik laat het aan jou over om een paar data te noemen, je bent zo druk. Dikke knuf, trotse peettante
Bah Cin...net te laat , ik ga toch nog even door met duimen hoor!! Ook al heb je zelf niet echt goede hoop.... Fruitkattest....please 2 streepjes!!!! Gabbel; hele dikkedekenknuf voor jou....jij bent zo'n sterk wijffie, ik heb echt bewondering voor je! Ik gun je zo ontzettend een prachtig Gabboy beebje!! Fem...beterschap!! Gabbel en Fem...wees welkom !!
Goedemorgen allemaal! @ cin: ik duim!!! @ gab: duim voor jou net zo hard! En een hele dikke knuff!!! @ all: Finnemannetje van Lau is (weer) erg ziek... Heel veel spugen en weinig drinken.... Dus iedereen: ff hele dikke knuffels uitdelen, denk dat lau ze wel kan gebruiken... @ lau: zo... X
Mogûh Fruitkat was witter dan wit dus 't gaat IVF worden. Is het nou heel gek als ik zeg dat ik daar ook echt zin in heb? @Finn & Lau: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuf!!!
Finn en lau: heeeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee DIKKE knuffels! Wat sneu dat ie nou weer zo ziek is! Cin: "ik kan het me voorstellen' is natuurlijk een gekke zin van een niet MMMeisje, maar "ik kan het me voorstellen" dat je nu zoiets hebt van: get it on! IUI gaat blijkbaar niet lukken, dus dan is het alleen maar 'fijn' dat je grotere stappen kan nemen. Dikke knuf!
gisteravond voor het slapen een grog gemaakt. Mén dat is echt te smerig! Ik heb het letterlijk kokhalsend opgedronken. En... het heeft niet geholpen. Ik ben nu gewoon echt ziek. Druk weekend voor de boeg met veel afspraken, maar ik denk dat die allemaal (jammer genoeg) afgebeld gaan worden. Baal ik wel van, maar ik kan moeilijk iedereen gaan aansteken.
@ cin: en nee, niet gek! Op een gegeven moment ben je er klaar mee met IUI (letterlijk maar ook figuurlijk natuurlijk...). En als je dit nu zegt, betekend t dat je iig klaar bent voor IVF (in je koppie, bedoel ik). Of zie ik dat verkeerd?! @ fem: beterschap!! En als je ziek bent, ben je ziek! En dan maar afbellen... niemand die je er een plezier mee doet als je ziek langs zou komen hoor!
Lautje en Finn, hele dikke knuffel voor jullie! Wat een zorgen zo met een steeds hele zieke Finn! Pletknuffel! Cin, hmm dus witte fruitkattest. Dus ook niet wezen prikken. Ondanks dat je aangeeft klaar te zijn voor IVF (wat ik me kan voorstellen, nieuwe mogelijkheden en nieuwe kansen!) krijg je toch een ongelooflijk dikke knuffel van me omdat deze IUI niet is gelukt. Je had er rekening mee gehouden maar toch is het klote dat deze beebpoging niet is gelukt! En nu op naar IVF! Hoe staat Cin-man er tegenover? Is hij er ook klaar voor? Ik vind je een sterke vrouw! Fem, he gets jij nog steeds echt ziek! He wat onwijs vervelend, misschien dan beter om afspraken af te bellen maar is altijd zo balen he! Dikke vitamine-knuff voor jou!
Goeiemorgen, Cin...ook ik als niet mmm-meisje kan me eigenlijk wel voorstellen dat je er zin in hebt, het klinkt helemaal niet gek hoor! ...IUI lukt niet, dus kom maar op met de volgende stap! Fijn dat je er klaar voor bent..... Lautje; wat een getob met de kleine man ....een hele dikke beterschapsknuffel voor Finn en natuurlijk een dikke knuf voor zijn mams. Fem; he bah....ziekzijn heeft toch doorgezet, ondanks de smerige grog ....beterschap!! Ik word achter de computer vandaan gekeken..... dochterlief wil heeeeel graag een spelletje doen, dus tot later meiden!!!
@Leo: Cinman is net zo klaar met IUI en klaar voor IVF als ik. Stiekem hoop je natuurlijk dat de laatste IUI raak is, maar aan de andere kant waren we de afgelopen week meer bezig met de IVF-start. Nu dus helemaal, maandag direct Leuven bellen om afspraak te maken voor hysteroscopie (of laparo, daar moet ik nog even wat vraagjes over stellen). @Remmie: Klaar voor IVF? Ja! Zou het liefst vandaag nog beginnen
Haaaaaai Cin, kutzooi, maar wel goed dat je helemaal klaar voor IVF bent!! Lau en Finn, knuffffff beterschap!!! Fem, mijn vader nam ook altijd grog als hij ziek werd, alleen bleef hij dan ook 2-3 dagen in bed en was er dan helemaal door. Misschien moet je dat laatste ook doen Rem, wat is dat nou? jij als eerste????Hoe komt dat?
awwhhh nikita heeft een tand door d'r lip! Ze viel met d'r kin op tafel...en toen kwam er bloed bloed bloed!