En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hai lieve meisjes!
    Ben jullie niet vergeten hoor, lees nog gezellig mee maar bedenk me net dat berichtje schrijven wel weer erg lang geleden is :)

@Gabbel: Allereerst voor jou een hele hele hele dikke knuf! Wat verrot en oneerlijk en gemeen en K*T! :(

@Pip: Tsja, baby met de nieuwe partner en dit zal dan de 'herkansing' genoemd worden?

@Lim: Slaaaaaap kindje slaaaaaaaap *gaaaap* Enig idee waarom kleine meid slecht slaapt?

@Milk: Hoe voel je je? Al innesteling gehad? ;)

@Bow: Niels weer lekker buiten geslapen? Hebben opa en oma hem niet iets gevoerd waar hij zo'n last van heeft gekregen? Kan me een soortgelijk verhaal herinneren m'n nichtje en schoonouders (die overigens ontkenden maar neefje had ze verraden, proest)

@Kling: Goed broeden en niet vallen! En copy-paste anders maar eens af en toe van je babyrinth naar hier, want ik vind dit bijhouden al pittig genoeg en ga niet 4 pagina's met glitterschoenen en jurken doorworstelen :p

@Miranke: Goede echo, wat super! :D Was vast een hele opluchting vandaag *knuf*

@Natjes: Hoe gaat het nu met balans zoeken en vinden tussen werk, thuis/Tygo en de rest?

@bus: WAKKER WORDEN!!!!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Tsk, vergeet ik nog dit:

Pix, begrijp ik nou goed dat jij een romper hebt gemaakt? WAUW

Zijn er behalve Remmie nog meer naaisters in de bus? Altijd handig om te weten :D

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Hoi

@zuurtje jeej meid, is niet fijn om ruzie te hebben. ik ken het ook al te goed net voor na bed gaan..is niet goed! maar goed dat jullie ook meer qtime ga maken.

@miranke oh super gefeliciteerd met je goede echo.. en 1 dag verder :D gewoon het 'enge'dag overgeslaan hihihi wie weet in je omgeving al dat je zwanger bent?

@klingel oh meid spannend TP van ken en barbie hhiihi...ik ga even in je topic kijken of er nieuws is

@naiobi wow quinn id gewoon Eva's gewicht en lengte :$

@pippa je heb het druk maak ik uit je berichten.. neem niet te veel op je bord he..

@gabbel wat een verhaal meis.. schrikken zeg..

@milla *knuf*

@jongens in de bus.. wat zijn die grote knullen zeg :D

@me vannacht slecht geslapen, door verkoudheid. vandaag Eva alleen maar zeuren bij alles en niet willen slapen. zal wel sprongetje zijn. vermoeiend.
    morgen gaan we fotos halen die we gratis hebben laten maken van Eva. ben benieuwd

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hai cin. hoe is het met jou meid?
    ja ikke rompertje genaaid. wel met drukkers op verkeerd kant maar volgende keer beter hihi

mijn volgende project word een broek voor Eva.

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    klingel nog geen nieuws gebracht, iemand smsje sturen?

6. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: balans schommelt heel erg! Echt verrekte moeilijk hoor..offf en dan heb je ook nog familie en vrienden waar je aan moet denken..en niet te vergeten een paard. Zou eigenlijk 48 uur in 1 dag moeten hebben...hehe

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Pix, ik weet alleen dat zowel Ken als Barbie zijn teruggeplaatst en dat ze alweer doorgedeeld waren dus goed nieuws :)

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zolang ik van die 48 uur niet 16 uur hoef te werken vind ik het goed ;)

En ik was paard vergeten, pffft, daar gaan natuurlijk ook heel wat uurtjes in zitten

9. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Cin; goed nieuws van Barbie en Ken....fijn voor Kling en Klingman!!

Natjes en Bow; wat een grote kereltjes al zeg!!!
    Enne...Natjes, volgens mij heb je de verkeerde datum ingevuld....je loopt een beetje voor :D.

Pix; knap hoor....een romper naaien! Ziet er goed uit!

Nog even over die zwangere moeder op school; ik heb geen idee of het gepland, per ongeluk of nieuwe start is en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet zo belangrijk. Ik vind het alleen zo sneu voor die twee kereltjes....mama straks nieuw kindje en zij zitten in een pleeggezin.
    Ik vind het zo onverantwoordelijk...maar goed wie ben ik?
    Ik doe het ook allemaal echt niet perfect met mijn kinderen.....

10. natjes

natjes Niet meer actief

klopt..en daarbij dat ik nooit weer hoelaat natjesman thuis is (trucker)..is het allemaal niet te plannen! SHOOT! Maar goed het gaat wennen..net zoals dat ie vannacht in truck slaapt omdat ie al verrrr over zijn uren heen zat. Gezellig..NOT!

Maar goed ik ga douchen en slapen!

Edit: jij trouwens nog 4 dagen tot nod, en en en?

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Joehoe kling, goed nieuws dus! Nu lekker broeden, ga ik kaarsjes branden!!

@cin: thanks voor doorgeven dat het goed is gegaan met kling!

@pip: lieve reactie van jou... dikke knuf terug!

@rest: ook knufje!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    heb net update van klingeltje gelezen :D
    wat gooooeeeed!! hihi

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @slapen in truck: ongezellig en KOUD!

@Pippa: Ja, heel erg sneu voor die twee knulletjes. En ik vrees ook voor hun broertje of zusje :(

@Milla: Morgen eerste keer fm hè. Spannend en dubbel *knuf*

@10 DPO: tsja, eigenlijk voor het eerst géén hoop op goeie afloop. Voel precies hetzelfde als anders dus ik vrees dat de uitkomst ook hetzelfde gaat zijn.

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Jaah.. heb het ook gelezen!
    Op zijn klingels, altijd weer hilarisch, haha!

@cin: Ja echt wel best spannend, maar heb er ook zin in!
    Kan ik alvast wennen aan straks :p
    voor al de echos die ik eens in de 2wk krijg
    als ik eindelijk 2 streepjes heb gezien :D

en jouw gevoel? geen gevoel? of wel maar slecht? Of wat?
    Wil hoop, ook voor jou! Echt geen hoop?
    Dan hoop ik voor jou, heeeeeel veel!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

ben der weer! :)

@cin: tsk! je worstelt je voor het complete en bij tijd en wijlen genante TP verhaal maar mooi door de schoenen en de glitters hoor! :p
    ga ik hier niet allemaal monologen; veel te vermoeiend voor jullie. beter daar in dat dagboek.

@TP: mooie cryo's, alweer doorgedeeld van 2 naar 4! :)
    ken kreeg een ' 2 ' (B) en barbie een ' 1 ' (A) oftewel 1 goed, en 1 zeer zeer goed.

maar dit alles zegt niets en niets zegt alles; dus ik blijf echt op grond met beentjes en over week zelfs met snavel in zand.

@cin: houd moed! hoewel ik snap dat je m preventief hebt uitgeschakeld zo vlak voor NOD en bloedtest, killing . :( maar ik duimmmmmmmm!

@miranke: super van echo! :) smak!

@zieke busbabes en beebjes: dikke knuffel!!

@pippa: ben t helemaal met je eens.. ik kan ook niet zo goed/steeds minder tegen die verhalen.
    iets met erg oneerlijk enzo en stom van moeder natuur! ... :(

@pix: ik bestel een blije romper bij jou als zwanger! :D
    en bij remmie een jurkje/broekje! :D

@bow: hoe is het en hoe gaat het? rugsmak!

@tisch: hoest daar met de lieve mooie nieuwe aanwinst? en trek je de cultuurshock een beetje, samen met tischman?

@all: dikke knuffel en dank voor al mijn vingers en teentjes vasthouden!

trouwens, even met jullie delen wat die nasty tischa dan weer smst:

' aangezien alle vingers en tenen bezet zijn zit ik in je vaste plekje, je weet me te vinden! '

naughty momma!!!! (i love it! :D)

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha @ sms van tisch
    naughty mommy inderdaad

nou dat vind ik een goed doel lieve kling. je krijg een rompertje (of 2 ;)) van mij :D

17. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hoor ik daar iets klingelen?
    Oh verrek, 't is die glittervlinder die haar nieuws ALS LAATSTE in de bus komt brengen.
    *steekt neus in de lucht, hmpf*

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @nai: wilde nog even zeggen dat ik beetje baal van mijn blije geklets over kiezen uit 2 banen terwijl er hier ook zijn die graag een baan hebben maar achter het net vissen. Hoop echt dat jullie ook snel weer wat meer zekerheid hebben meis!!

@tisch: you go girl, nasty thing :p Hoe gaat het eigenlijk verder?

@kling en cin: voor jullie allebei draaien mijn duimen overuren!
    met glitterduimen.. wie weet helpt het!

*gaat denken over wat voor Ken dat dan moet worden.. door in-de-kast vriend begeleid naar broedplaats, en via duimende glitterduimen uitgegroeid tot... wat krijg je dan? Gordon?*

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Miranke had nog niet gereageerd op jouw mooie echo!!!
    Hartstikke fijn!! Nu hopelijk beetje kunnen genieten, gaat steeds meer worden als je buikje ziet groeien :)

KLingel, woeiiiii goeso, enne sinds wanneer ga jij voor ons beslissen wat voor ons vermoeiend is? Nou? nou? nou? nou? :D

Pippa, ongelooflijk verhaal over die moeder zeg, snap dat ook niet hoor

Natjes, het is wel aanpoten he, werken erbij. Ik heb dan nu nog geluk dat Bowman thuis is, alhoewel soms heb ik er ook weer meer werk van :D

Pix, jij lekker creabea bezig, goedzo!!! Je klinkt stuk vrolijker klopt dat??

Smallie, hoe is het? al beetje beter??

Milla, morgen eerste FM? Zie je er tegen op?

Tisch, piesssssssssss

Gabbel, knufffff

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bow: nou nou nou segt se??!!
    je hebt gelijk, maar ik ook wel een beetje. in mijn eigen hoekje kan ik naar lievelust van me afschrijven (toch wel mijn therapie) en ik schrijf hier al veel te veel en lange stukken soms.
    snap?
    daarom probeer ik t hier wat minder technisch te houden.
    als stom idee is dan gil ik hier wel, maar kijk uit wat je segt!

*segt se?*

enne, hoest met de rug? of beter gezegd, dove voet? of zegt voet wegens doof ook ' segt se ' ?
    ;)

@mil: morgen 1e FM, das idd spannend voor joe! er gaat een nieuwe wereld voor je open- hoop dat ie je rust zal brengen (naast meer googlemateriaal... ;))

@cin: steek jij je neus nu maar in het broeden! so!

relsmak

Deel Deze Pagina