ik ga nog eens over een ovutestje struikelen en dan laptopie eten geven voor ie uit valt ik wil natuurlijk het nieuws van kling niet missen
hallo ja schatjes!!!! guts ik moet heel wat bijlezen zie ik, daar zal ik straks ook op reageren. @cin: jou had ik al een grote smsknuffel gegeven, maar ook nog hier. IVF gaat beebje geven! en snel ook een beetje! maar stap is toch slikken, dus knuffel en aai voor jou.. @milk: voor jou ook gigaknuffel. maar IU3 moet m worden okee? knuf! verder: dank voor lieve hartje-klop-felicitaties, schatjes! het was fantastisch om te zien en ook heel erg 'alien' ofzo. allebei janken! zijn daarna meteen doorgegaan naar maastricht, vandaar stilte. twitter was niet expres teaser hoor heb verder nooit gsm of ZP gecheckt anyway, om even aan mijn MP te voldoen: dat etentje met de directie in maastricht was geen etentje met de directie maar een superdeluxe verrassings-wellnessverwen-weekend. door klingman geregeld! in prachtig hotel, helemaal onze smaak (oud gebouw met nieuwe bestemming) Kruisherenhotel - Kruisherenhotel Maastricht - Camille Oostwegel ChâteauHotels & -Restaurants midden in centrum in een 15e eeuwse kerk en dan helemaal om-gedesignd, te GEIL! anyway na inchecken was ik nog helemaal bezig met 'hoe regel ik een zwanger diner zonder dat het opvalt ' zaten we beneden op een heel lief bankje, kwam er champagne aan (ik had jus besteld dacht ik hehehe) zegt klingman 'eh het is geen zakendinertje, maar eh, eh.. ' nou ja een mooi verhaal dat ik toch maar even censuureer hier en toen kwam er een klein doosje met een prachtige glitter-ring tevoorschijn. HUILLL! ik schijn een kwartier te hebben gestameld voordat er een volmondige JAAAAAAAAAAAAA uitkwam! dus een aantal mensen hier gaat door voor de koelkast! toen nog een prachtig exquise diner waarvan ik van opwinding niets meer weet en volgende morgen champi-ontbijt en daarna een onwijze wellnessbehandeling van voet tot kruin. kortom helemaal ZEN en tegelijkertijd totaal overdonderd (sooo februari 2010, overdonderd worden!) nu weer thuis. huiltje! dat was kort (..) verhaal van afgelopen weekend. mijn fries heeft me ten huwelijk gevraagd when i least expected het!
God ik ben helemaal jank nu. Gefeliciteerd!!! en natuurlijk: foto van de riiiiiiiiiiiiiiiing! Of valt die ook onder de censuur? (Oh, en ik ben blij dat het toch niet om eerste keer morning-kots ging )
PROEST ja cin, het was niet 'mijn eerste kotsje' (waar blijft die trouwens) jij helemaal huil? ach schatje, KNUF! foto van ringgggggggggggg kan wel, klingman zit nu fotos in PC te stoppen dus zal ik later even proberen. tjongejonge wat een weekend en een maand. beetje eng, opeens 2 mooie toekomstdingen *huil* nu even bijlezen hoor. skijken wat er hier allemaal gebeurd is. herinner me al wel @nikita: HUIL lipje bloed? arm schatje. is het alweer vergeten??? @mil: hoe voel je je deze x na IUI? @pix: hoest daar met la eva? @lau: vertel es wat meer over nieuw werk en hoet bevalt? @wen: hoest met de nielzer? smak smak smak
Oh lieve lieve Kling!!! Allereerst super echt super gefeliciteerd met dit onwijs mooie en super bericht! Lieve Klingel en Klingelman gaan trouwen! Fantastisch! Hier ook echt dikke tranen over mijn wangen rollen, wat is het toch mooi! Ben (nog steeds en) weer intens blij voor jullie!!!! *smak*
Aaaaaah ben net op tijd met bijlezen...........joehoeeeee, lieve Kling van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! Wat fantastisch meid en de manier ook....ooooh zwijmelzwijmel...fantastisch!!!!!!!!! Wat een super weekend!! Nog een gefeli-knuff!!
Heeeey meiden! Ik hier ffies snel: @ Kling: SUPER GEFELCITEERD met jullie voorgenomen huwelijk!!!! JEEEUUUJJ!!!! Idd, wel twee grote wensen in zo'n korte tijd!! Wat wil een mens nog meer @ mezelf: net ff uit eten geweest met z'n 3tjes!! Heeerlijk!! Remmie en ik zijn vandaag 6 jaar bij elkaar! Dikke smakkerd!!
Jaaaaaaa klingel!! WAT GAAF!! Die fries van jou is véél romantischer dan ik had gedacht (of wat ik dan aan beeld had uit jouw verhalen)! Wat een briljante mooie lieve goeie verrassing zeg Wat goed geregeld van hem, wat mooi. Goh, ik helemaal van slag en kippenvel Wauw! Gefeliciteerd meis, ik ben helemaal uber gelukkig voor je/jullie! SMAK!
@remmie: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIII!! lekker gegeten?? @fem: ja voor zijn doen is het dan nog geweldiger, zon actie he. hij had het ZO goed voorbereid, zelfs nog die directeur laten bellen toen we in de auto op weg naar hartje zien zaten, met de mededeling dat hij iets later zou zijn bij dinertje in maastricht! ik heb dan ook helemaal nietssssss doorgehad en dat is vrij uniek! tjonge jonge.. boerenkoolkus