We stonden gewoon op bladzijde 2, dat kan toch niet! Pfff blijf vandaag maar overgeven, echt zo vervelend. heb ook zo'n slap gevoel, blehhhhh!
@tisch: wat heftig van je zus zeg!! gelukkig dat het nu beter gaat, alhoewel een stoma ook niet echt goed is natuurlijk @leo: jeetje meis, alweer zo ziek? dikke knuf!! @rest: knuf!
all, ik heb bijgelezen maar niet alles, was zoveeeeell... Mijn oom is gisternacht plots overleden en finn is weer erg ziek geweest. Donderdag gaan we met hem naar de kinderarts en ik heb deze week mijn eerste volle werkweek dus loop even over...
Lautje, gecondoleerd met het verlies van je oom! En een dikke knuffel voor de weer zieke Finn. Hoop dat de ka echt iets voor hem (en dus voor jullie) kan betekenen!
haai meiden leo beterschap lautje beterschap voor finn gecondoleerd met oom survivor: wat *piep* hier moest urinestaaltje van zoontje naar ha brengen maar was niets in te vinden heb einde van de maand pas afspraak bij uroloog moest ik het zelf niet eerder kunnen zetten dan gaat de ha bellen de lieve man volgens ovutest gisteren ei gezet op ff maar temp is vandaag lager dan gisteren dus denk eerder dat die vandaag is
nieuws over nadine groeien! vandaag, 16:37 - 19 x bekeken-door wie? Gelukkig, ze is weer flink gegroeid, de weegschaal wees vanmorgen 1940gr aan! Ze krijgt nu 7x50cc en drinkt daarvan gemiddeld 3 zelf. Het HB-gehalte was vanmorgen 5.3, er wordt nog getwijfeld over evt nog een bloedtransfusie. De pleister van de wond is verwijderd en het ziet er goed uit. Nu nog alle flesjes zelf gaan drinken, dan komt 'naar huis' toch echt dichterbij.
morge meiden, goedzo nadine goed gegroeid ga zo door meisje dan mag je lekker naar huis lau gecondoleerd dit is ronde 10 ben vanaf deze ronde ook begonnen met temperaturen