En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    natuurlijk ben jij geen rotmoeder!!!!!!
    je bent een lieve lieve moeder die soms heel onzeker is over wat wel/niet moet/hoort en ik denk dat we dat allemaal (zullen) zijn.

wat denk je dat zou helpen nu?
    even naar de dok? voor eva en/of jezelf?
    en heb je geen zin meer in de DMB nu? of is schuldgevoel?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik weet gewoon niet wat ze nodig heeft. ik steek al mijn energie in zoeke naar wat ze wil..
    gisteravond vanaf 10 minuten nadat ik binnen kwam van werk (22.00) met eva gezeten.. tot 00.45.toen maaraan pixman overgedragen (moedeloos) en heeft hij met haar verder gezetten tot weet ik veel hoe laat. ik heb natuurlijk weer de nacht gedaan en om 7.00 weer op.. kind wil niet drinken wil niet eten wil niet slapen....

nou ze heeft nu ook 38.4 en zit alleen te jammeren en jegele de hele tijd// waarom ik dit vertel weet ik niet... sorry voor de mega ego

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    schuldgevoelens

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    maar even ego uit..
    wie gat of heeft gestemd? Ik wil stemmen maar weet niet op wie.
    praten we erover? of is het not done te zeggen op wie je stem?

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Milk,hmmm dus toch cystes maar die zijn in deze staat (klinkt beetje vreemd ;)) dus niet zorgelijk! Ik hoop zo dat dat zo blijft, want 1 IUI niet doorgaan dan kon je nog goed handelen maar 2 lijkt me toch wel erg zware klap. En zeker niet de bedoeling!

@gab, he wat ben je toch onwijs ziek! Hoop dat gisteravond de top was en vanaf nu alleen nog maar beter. Maar als je vanaaf weer zo'n hoge koorts hebt dan wel naar dokter gaan he. Is niet goed voor je!

@Bow, he bah jij ook al ziek! Wat heerst er toch veel in ons kikkerlandje! Hoop vlotte korte maar wel erg leuke intake bij KDV en dan hup weer naar bed als Niels ook aan het slapen is.
    Oh, mijn kleine meisje heeft 700 cc nooit gehaald op een dag misschien dat dat je gerust stelt. Doordat je nu meer voeding ernaast geeft hebben ze minder behoefte aan melk. Maar geen plasluiers is wel wat zorgelijk. Idd net wat fem schrijft als je 2 echt helemaal droge luiers achter elkaar hebt even ha bellen.
    Knuff voor ziek zijn en voor Niels-plasjeszorgen!

@Pix, he niet zo gek doen zeggen dat je geen goede moeder bent! Dat ben je zeker wel! Wat ontzettend vervelend dat Eva toch weer ziek is. Ik denk toch ook echt wel aan tandjes hoor! Heb je daar al iets voor in huis? (dentinox of chamodent) Laatste is homeopatisch, dat zou je anders eens kunnen proberen?

@Cin, ik schrik er toch ook wel van! He wat een onwijse zorgen en hobbels en bobbels hebben jullie op de weg zeg! Echt absoluut niet leuk!
    Goed dat je nu aan de meds bent en al aan het afvallen was geslagen. Wat je ook echt super doet! Even schouderklopje voor jou!
    Nog over twijfel wel of niet beginnen, ik zou achter je gevoel aangaan en beginnen met IVF voordat je naar USA gaat.
    Denk maar terug aan toen jullie begonnen met het hopelijk verwezenlijken van jullie kinderwens, toen kon je ook van alles bedenken waarom het nu nog niet geschikt was (ik in ieder geval wel!) maar toch ben je toen gestart. Dus nu zou ik zeggen gewoon doen, je handelt er weer naar op het moment dat je wel of geen beeb in je buik hebt.
    Heb je dilemma eigenlijk ook met gyn besproken? Misschien heeft die nog een tip? Of wil je dat liever niet.
    Dikke knuffel voor jou!

@Fem, ik vind dat jij altijd zo lief reageert! Echt mooi om te lezen steeds!

@Kling, nog even over huwelijk :D met 30 weken in france! Ik zou 'gewoon' ervanuit gaan dat je zwangerschap goed gaat en dan kun jij het vast heel goed hebben om met 30 weken in france te trouwen. Jullie doen het rustig aan (dus ook je huwelijksnacht haha!) dus dat komt vast helemaal goed!
    Wel even de tel.nummers van ziekenhuis vlakbij jullie trouwplaats opzoeken, voor de zekerheid.
    Voor jullie is het echt een droom, zwanger trouwen in la france! Ik denk dat als je het niet doet en de zwangerschap goed verloopt je er toch eeuwig spijt van krijgt en blijft denken had ik maar.......
    En mocht zwangerschap anders verlopen en kan het niet dan kun je altijd nog afzeggen! Toch?!

Zo,met mij gaat het weer beter. Nog beetje bleh-gevoel maar dat komt helemaal goed. Word ook lekker vrolijk van het schijnende zonnetje!:)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @leo gefeli met 11e vermaandag :D nog eentje en dan feestje.. heb je al plannen? ben je er al mee bezig.. of doe jullie niet veel?

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Bow: Beterschap!
    @Gabbel: Jij ook beterschap, en als Boy je naar de dokter wil sturen niet zo tegenstribbelen! Gelukkig was het achteraf niet nodig maar je weet het nooit (En dat van iemand die zelf ook om het hardst 'nee hoeft niet' zou roepen)
    @Pix: Heb je oppas vanavond die je vertrouwt met een zieke Eva? En je bent echt geen slechte moeder omdat je graag nar een concert wil. Je hebt toch ook Pixie-tijd nodig!

@kling: Goed naar sus luisteren! Wat zei HA?
    Ja, preek was prima omdat hij het ook niet overdreef. Hij zei dat de kansen kleiner zijn, óók met IVF. Maar toen hij daarna hoorde hoeveel er al af is zei hij ook 'dat is genoeg'. (Wat ik dan weer bizar vind, want het is nog lang niet genoeg...)

@prolactine: Ja, dat wist ik ook niet, maar er zijn meds voor (joepie ;)) en ik ga er woensdag even naar vragen bij de gyn.

@woensdag: om 11 uur voor hysteroscopie, ze gaan alleen bm bekijken want gyn vond het niet nodig om 'onnodig te wroeten als het voor IVF niet uitmaakt'.

@wel/geen IVF (en dat is het dilemma hier, niet wel/geen USA want die reis is al een tijdje gepland en betaald :p)
    Cinman neigt naar uitstel wegens de pre-diabetes maar ik ben het daar dus niet mee eens. Nu wéten we het iig en anders had ik ook verhoogde kans op zsp db maar dan zonder het weten. Ik snap zijn angst wel maar ik wil mee daar niet door laten tegen houden.
    Over de pillen heeft hij alleen gezegd 'stoppen als zwanger', maar ook daarover ga ik nog even wat dingen vragen dinsdag bij gyn.

@zon: ja, heeeeerlijk!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh ja Cin, ik had ook de brief gelezen hoor! Gaat over jou dus mag je het weten/lezen!

Pix, thanx! geen groot feestje of zo hoor! Maar wel beetje na aan het denken wat wel. Is toch wel mijlpaal, 1 jaar oud!
    En wat geven we als cadeau???? Zitten nu te denken aan zandbak? Of is ze daar nog te klein voor? Lijkt me zo leuk als ze in de zomer in haar eigen zandbak aan het spelen is!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pix, ik weet trouwens nog niet of ik stemmen.
    Als ik ga wordt het de pvv.............
    Nee hoor echt niet!
    Heb en vind die Wilders echt niks! En trouwens kan hier niet eens op zijn partij stemmen.

Ik denk dat het pvda of groenlinks wordt, en die zijn hier gecombineerd zag ik dus dat is lekker makkelijk :p

En jij, weet jij het al?

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    en het klopt trouwens niet dat ze vandaag 11 maanden is maar dat zal wel zijn omdat feb zo kort was!
    Haar dag zat namelijk niet meer in de maand, haha!

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @cin ik ga met mijn broer, dus zorgt pixman wéér voor Eva.. hij zorgt dee week best veel voor haar, daarom mijn schuldgevoelens.

alleen maandag, vandaag (excl vanavond) en vrijdag zorg ik voor eva.. het weekend werk ik WEER!

@leo ik zit ook tussen pvda en groenlinks.. ze hbben ook een beetje hetzelfde punten.. dus is moeilijk.. het enige verschil een beetje is dat groenlinks zegt dat leusden niet in bepaalde gebieden moet bouwen terwijl pvda wel.. en ik weet niet zo goed mijn mening darover.. vind het namelijk een moeilijk punt aangezien woning HIER moeilijk te krijgen is maar dat het een mooi groen gemeente MOET blijven

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :$
    en toch schrok ik even van leo's ppv, DOM hoe zou ik dat kunnen geloven!
    :D

@stemmen: ik ben er nog niet uit, ik ga zo eens even kieswijzertje doen. ga voor de groenste partij op gemeenteniveau omdat ze hier het schoolplein (van onze school dus) willen omtoveren tot parkeerplaatsen en dat gaat mooi NIET gebeuren :x

@pix: als ik dat zo hoor.. *waarschuwing voor goedbedoelde maar misschien irritante raad* zou ik toch denken dat je misschien meer (professionele) hulp zou moeten zoeken..
    althans, ik denk dat ik dat wel zou doen.
    gewoon, niet alleen om te zien WAT er nu allemaal aan de hand is met eva, maar ook hoe jij en jullie daar anders/beter/minder stresserend/minder onzeker/minder met schuldgevoelens mee om kunnen gaan.
    dat zou ik je echt aanraden :) omdat je hier zo kapot van gaat..

hoop dat je deze raad goed opvat, het is liefbedoeld!

@cin: ik heb net een onwijze meel terug gestuurd, en lees hier dat we er hetzelfde over denken :D
    dat vind ik stiekem wel leuk :)
    ik zou de kansen pakken als het mag, en volgens mij mag het wel.

uiteraard zou rustig afvallen, eerst meds en dan IVF ideaal zijn, maar ja, ideaal was ook geweest DAT JE EEN JAAR GELEDEN AL ZWANGER WAS dus ik vind dat er nu andere dingen tellen, zolang het verantwoord is.

@fem: hoest met u? u is stil? of lijkt maar zo?

@leo: en joe, minder ziekjes dus? wel sigtig aan he?

@bow: nog een x beterschap lieverdje. trek je t allemaal wel, en vooral: pakt bowman nu de dingen op die jij MOET ;) laten liggen?
    goed uitzieken schatje SMAK!
    hoe vond niels t?

@bloeddruk: die was 100/55, laaaag dus. maar geeft opzich niet, alleen opletten dat ik niet onderuit ga maar dat doe ik toch al sinds 1975! :D

@leo: zandbak: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF kado! HUILTJE!!

@leo: precies, gewoon alles goed regelen en ook een ' wat als - plan ' inclusief annuleringsverzekering en trouwdagverzekering (thanx milk)
    komt goed.
    nu mogen mijn moeder en zus ook ophouden met mij van zwangere bruilofts-wolk te trekken door me te bestoken met allerlei paniekvragen :x waar ik ondanks waardering voor ongerustheid echt nog niet op zit te wachten....
    gromhormonstergrom...

ben zwanger, niet ziek ja! SO.

@nadine: NADINE HEEFT DE MAGISCHE 2000 GRAM GRENS BEREIKT! EN WEL MET 2025!!!!!!!!!
    :)
    hoe cool is dat?!

@all: dikke knuffel, ook de afwezige meisjes.

@hier: huisvrouwen en straks... wijnopleiding PROEST, leuk hoor uitspugen!

@kasteel: was van 1800 tot 2230, goed toch? en toen nog uurtje zitten met glas druivensap waar een aantal mensen niet intrapte :D

de pattisier wil wel een blije glittertaart maken, die komt in de buurt in augustus, te cool! :D
    hij maakt een lief blij paartje in glitterjurk en mooi pak voor klingman. heb nog niet gezegd dat ik een dikke buik moet hebben in jurk! :p

so, dat was het wel weer even met mijn onwijze geklets.

ik ga heen in vrede!
    SMAK!

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0

*smak!*

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heel groot applaus voor Nadine! Kanjer!!!!:D

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Wow wat een kanjer is die Nadine met haar 2025!!!!

nog even en is ze een fullblown baby ;)

@kling.. ik zou niet weten wat je bedoel met meer proffesionele hulp. bedoel je voor mij?? omdat ik zo klote voel hierover? het valt wel mee hoor.. ik moest even net spuien! en nergens te spuien..denk ook niet dat ik het enige ben die schuldig voelt als je even tijd voor jezelf wil terwijl je kindje ziek is ;)
    wb Eva ziek zijn.. HA zegt in eerste jaar zijn kindjes het vaakst ziek.. dus niet gek dat ze net beter zijn en gelijk weer ziek worden. als ik naar HA weer ga dan krijg ik weer een recept met antibioticakuur met het advies als koorts aanblijft dan geven als niet, niet geven en dan staat dat fles hier weer.

ik kan er gewoon beetje moeilijk tegen als Eva alles wegduwd ! ze ligt er GELUKKIG nu inmiddels alweer sinds 11.30 in bed.Slapen zal ook helpen denk ik.
    lief dat je meedenk schat..is gewoon pittig als je kindje ziek is en je meot werken en ook je slaap zien te krijgen als je kindje niet wil!

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    baby slaapt

*springt onder douche*

laterssss

17. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ik ga alvast scheren voor mijn afspraak van morgen. Ik ga dit in etappes moeten aanpakken :D

8)

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @tisch: waarom niet even met de grasmaaier eroverheen?

@pix: ik bedoelde idd een soort van begeleiding ofzo, voor jullie, omdat het zo zwaar is/blijft.
    misschien overdreven hoor, want ik denk dat idd elke mama af en toe met handen in het haar zit als beeb niets wil terwijl ze dat wel zou moeten voor gezondheid.
    gewoon eens praten en dan niet met een betweterig (?) CB?

kindjes zijn altijd in 1e jaar veel ziek, dus eigenlijk niet teveel zorgen maken?
    heb ik weer wat geleerd! :)

@tisch: smak!

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @nadine: wow!! knap gedaan meisje!! Wat zullen elke en elkeman trots zijn!

@kling: kan me wel voorstellen dat je het te betuttelend vind. aan de andere kant ook wel lief dat ze zo bezorgd zijn! Maar gewoon doen wat je hartje je ingeeft, en hoe ver is Frankrijk nou eenmaal.. in Amerika zouden ze hier erg om moeten lachen!

@cin: mhhh.. vind eigenlijk dat cinman jou moet volgen in wat jij wilt. waarom? geen idee, haha.. denk omdat ik vertrouw op het instinct van een vrouw

@pix: denk dat het heel normaal is dat je je schuldig voelt, maar ik ben ervan overtuigd dat ouders die regelmatig eens goed de tijd voor zichzelf nemen leukere en misschien zelfs wel betere ouders zijn. Dus gewoon lekker gaan!

@rest: knufjes

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja de hoest is met mij :D
    Ik lijk wel een zeehond joh! Hoest me het schompes.

Stil: ik moest nog de administratie/boekhouding doen. Zakelijk én prive...liep beetje achter. :)

Leo: lief van jou dat jij mij lief vindt :D
    Gaaf trouwens, zandbak!

Pix: juist als jij tijd voor jezelf neemt af en toe ben je in staat een betere moeder te zijn. Moeder is in eerste instantie een individu/mens/vrouw!
    Knuf voor eva.

Nadine!!! JAAAAAA!! KANJER!!! De 2 kilo is er! HA! *trots*

gut ik wou nog meer zeggen....hmmmm nou ja, komt zo wel...

OJA! :D
    Kling: als je nou op vakantie bent, 30 weken zwanger en die spruit bedenkt dat hij/zij graag al ter wereld wil komen ....dan heb je een Fransoos/Francese :D Das eigenlijk ook wel cool :D
    (HZOR!)

Deel Deze Pagina