Ooohhhhh shit...ja, die nare schimmelinfecties Ik heb er tijdens mijn (korte) zwangerschap wel 4 gehad ofzo... Nu heb jij waarschijnlijk miconazolnitraat zalf (staat idd op voor voetschimmel). Bij mij werkte dat niet voldoende, het kwam erg snel weer terug. Ik heb toen eieren gekregen, 3 stuks. Die stop je voor het slapen gaan in je vagina, 3 avonden achter elkaar. Toen ging het bij mij pas echt goed weg. Ik heb alleen géén idee hoe die dingen heten.. maar ik denk dat als je de HA belt en je omschrijft de 'eieren voor schimmelinfectie die je vaginaal inbrengt' dat ze dan precies weten waar het over gaat.
goede morgen bijna middag wij hebben de zaadtest gedaan en daar kwam uit dat daar niks mis mee is. Leo ik vertrouw er wel op dat het een betrouwbare uitslag is maar dat weet je natuurlijk nooit 100% zeker. als hij neg was geweest staat er ook bij dat je contact moet opnemen met je huisarts om verder te onderzoeken en dat zouden we dan ook doen. verder ben ik ook deze ronde begonnen met temperaturen. samen met ovutesten die ik nu voor de 3e ronde ga doen. die testen doe ik allemaal ter voorbereiding van een eventueel bezoek aan de huisarts.
@ female: natjesman at ook altijd de kattenbrokken op..hij is er ieder geval groot mee geworden.. En ze maken het zo dat het niet schadelijk is voor mensen als die ze opeten..dus don't worry! @surv: hoop dat ovutesten en tempen duidelijkheid geeft! @almere en pvv...tja had ik maar moeten stemmen ..... @zuurtje; hoe gaat het nu thuis? Al goed kunnen praten met zuurtjeman? @kling: he swangere dooosss!30 weken en naar frankrijk? Ik kan me nog mijn zomervakantie herinneren...naar Luxemburg... een dag later was ik alweer terug.. Do I need to say more? @babyzwemmen: was superrrrrcool! Volgende week met NRG en Milan!
hey natjes! Wat leuk dat je samen met NRG en Milan gaat zwemmen, doe ze de groetjes! Surv: wel een geruststelling? Dat zaad goed lijkt te zijn volgende thuistest. Hopelijk snel resultaat!
Pfff Quinn heeft duidelijk een OFFDAY... slecht slapen wanneer wakker huilen ... dus heb nog niet terug gelezen Mag volgende week op 2e gesprek dat is in ieder geval goed nieuws... Alleen heb ik het op hetzelfde tijdstip afspraak voor Quinn bij CB :S morgen maar even bellen met hun...
*smak* @ Fem, klattebrokjes, ha ha ha, klinkt zoooooo bekend @ Klingeltje, ja weethet, moet me even onthaasten, heb zin in 3apr, q time met mannetje... Ook zin in 21 mrt, kaarten WK allround zijn binnen, heb er zin in. Ook nu via eBay mooie bh's binnen, kosten hier in NL 70/80, nu voor die prijs 3 hele mooie (incl verzendkosten) van mijn favo merk (Chantelle) blij blij blij
Jeetje wat is het hier rustig! @Smallie: gaaf WK! @Nai: gefeliciteerd met tweede gesprek, dan ben je al halverwege (of erover ) @Kling: Waar was joe vandaag?! @Milk: Ik hoef niet eens te lezen op MMM, gefeliciteerd!!!
zo snelle zwaai van mij! Lekkere werkdag gehad, nu weer doorrennen naar eten en dan over uurtje weer wie is de mol!
*WARNING LANG BRABBELDAGBOEKBABBELKWETTERVERHAAL!* ja ben ik weeer!!! hoest hier met de lieve busserella's? stil dagje ja? nou ja seg! sorry voor mijn verdwijning ; gisteravond 1e x wijnopleiding, werd laat, was ook gek hoor, 10 wijnen proeven en uitspugen (heb docent verteld van zwanger, zolang uitspugen no problem) vandaag vanaf vroeg dagje op stap met goede vriend (die nog in de kast zit, die) vandaar mijn stilte! morgen ga ik weer gillen hier. ohnee nu ook al een beetje @nai: joehoe goesooo! @milk: ik gok op iets met de politiek tralala, feli! @politiek: mijn god de peroxideman gaat hard. maar ach, moeten we bang zijn? ik denk het niet. @natjes: yep, thats your story, ik weet nog.. (gekke/verwarrende plaatsnaam was het toch?) en zo zijn er vele storys... een blije dikkebuikentisch in SURI, een blije dikkenbuikensmall (met val) in turkey, een fem die reis moest afzeggen wegens HELPP ellende, een elke die zelfs 4 weken voor mijn beoogde zwangerschapsduur-tijdens-trouwen beviel, een vriendin met 31 weken die happy trouwde op bali, zus (ja diezelfde zus die nu zo ongerust is, TSK) die met 28 weken in ook turkey zat en en en. en dan al die vriendinnen van me (in de horeca ook) die gewoon tot week 32 fulltime doorwerkten.. dat lijkt MIJ nu zwaar? lastig dus, welk scenario volg je, worst case of most likely case? en hoe erg eng is in FR zitten nou helemaal tov NL? kwestie van gevoel, van wat je nodig hebt, en hoe je er (nu) instaat. hoewel je achteraf het pas zeker weet! wij hebben na goedgrondig beraad (ook de enge verhalen meenemend) besloten eens niet mee te gaan met de 'spoken in het bos' of 'de beren op de weg' ; bv in t kader van 'klotepech is sooo 2009' ik ben zwanger en niet fukkin' ziek. als ik dat word zien we verder, de escapeplannen liggen dan klaar. dat was de 1e intuitie en overtuiging en dat is het nu helemaal. en dat voelt goed! alsssssssssssss er iets gebeurt kan dat overal, hebben we alles super verzekerd, en inderdaad, frankrijk heeft topziekenhuizen en vliegveld en alles wat nodig is (in de buurt) en ook daar lopen de vrouwen met 30, 40 weken.. ik ga gewoon net zo lui en lazy chillen als ik hier zou doen, met het verschil dat ik me laat bedienen aldaar. komt helemaal goed, en zo niet dan niet, en zo wel dan was het de juiste keuze. maar vind t fijn om de verschillende verhalen te horen, thanx. blijkt maar weer hoe persoonlijk en 'toevallig' alles is he. best bizar... misschien dat ik morgen of over 1 maand of 6 maanden wel helemaal in de shit zit, maar misschien ben ik in augustus ook wel die blozende blakende bruidende zwangere doos. go with the flow; we gaan in elk geval voor t laatste en als het gewoon lekker goed gaat is het de prachtigste emo bruidel-lovet die er bestaat wat ik nog even tegen survivor wil zeggen.... jammer dat ik je niet voor de aanschaf van de thuistest kon informeren want deze zegt helaas niets en is niet betrouwbaar. hij meet alleen de hoeveelheid zaadjes en vertelt daarvan of het OK is en evt de PH, maar het aller (en enig) belangrijkste meet hij niet! en dat is de mate van beweeglijkheid en de (ver)vorm(dheid) van de zaadjes. je zou wel kunnen zeggen dat een goede uitslag in elk geval geen slecht nieuws is over de aantallen, maar het is altijd een niet-complete uitslag waarbij nogmaals de beweeglijkheid en vervormdheid die juist de mate van (on)vruchtbaarheid bepaalt niet wordt gemeten. sorry, misschien een onzekermakend berichtje maar het is wel de waarheid. als jullie twijfels hebben over het zaad of gewoon de 1e stap naar hulp willen zetten is de enige manier een uitgebreide zaadtest via de HA/ZH.. want hoewel de kans groot is dat alles helemaal OK is, heb je niets aan bv 10 miljoen misvormde zaadjes of aan 200 miljoen 'op de plek bewegende zaadjes ' (dat is categorie C en je wil/moet A en B (>50%) hebben.. en deze test meet dus alleen bv die 10 of 200 miljoen in aantal. sorry voor lang brabbelverhaal! maar u kent uw klingel he? en ík wens joe gewoon complete duidelijkheid en zekerheid dat wou ik even zeggen voordat ik t vergeet! so, anders nog iets? neuj, de rest komt morgen, lekker slapen, enne: wie zei er dat t stil was hier?? zaten heel wat letters in mijn kop na 2 dagen stilte blijkbaar! en dan hou ik nu alleen maar op wegens klaptop bijna in coma en ik die verplicht <2330 in bed moet liggen! KUS op BUS!
morge ik ben weinig aanwezig hier, dus meestal stilte van mijn kant dadelijk zoon naar school brengen en markten als ik terug thuis ben even ha bellen want er komt nu pus uit pieserwieser van zoontje en maak me toch wel wat ongerust even horen of we moeten langskomen of niet
@ Klingeltje, weer heerlijk je te horen kletsen @ Fem, eindelijk bomen, wat super is dat dan heh, was bij ons vorige huis ook zolang bouwput. @ Zuurtje, ochjee, daar zou ik me ook zorgen om maken, wat zei ha? knuf @ Me, bijna weekend, nu nog eerst druk dagje met SAP testen en ISO audit
jeeeeeeemig! Levensvatbare baby van 275 gram geboren | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Cin en klingel: good guess Female: jummie, tulpen, tja, als je nou echt trek hebt ?! Ben even aan het denken over kaartje voor de 'kennisen' die net baby hebben: 'gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Oja, ook nog gefeliciteerd met de geboorte van xxx' Of andersom: Gefeliciteerd met de geboorte van xxx, overigens ook nog gefeliciteerd met de zwangerschap' Wat denken jullie? Of allebei te hard?
Oei milk...das misschien een beetje hard Wat een verrassing zojuist, Ineens hebben wij vernomen, Dat jullie genen hebben gekruist, en er een kindje is gekomen! De dikke buik niet gezien, Van zwangerschap niks afgeweten, Maar wellicht, heel misschien, komen we tóch muisjes eten! Tulp: ja...de vaas stond blijkbaar te dicht op de box Die kleine was zó stil en lief...dat kan nooit kloppen. En dat klopte, want ze zat dus een tulp te eten. Wel lief...ze wou mama ook wel een hapje geven