ohw milk Bow: fijn dattie weer lekker drinkt! En eerste hap zelfs gehad Grote vent... Kapper....ik denk dat nikita pas gaat als ze 3 is ofzo
Ben boos, ziek en radeloos.. Moest net weer naar de fert. arts een ander want de mijne is vandaag vrij.. Dinsdag had ik 1 ei 9,7mm vandaag helemaal niks Zij zegt dat er gewoon nog niks gegroeit is ?!?!?!? Ik zit vandaag op dag 13 normaal gesproken moet ik zondag de Pregnyl zetten maar nu zit er niks ???? Snap er de ballen niet van, maandag moet ik voor de 3de x terug voor een FM Waarom moet de laatste ronde zo moeilijk ineens gaan ? *HUIL*
Ja , daar hebben ze nooit moeite mee en ik voel het zelf ook. Hahaha ik ben al deskundige na 2 jaar FM Maar er zat idd ook niks, moet wel zeggen dat ik al een week ongi krampen heb.. Ik ben gewoon nu het spoor helemaal bijster Ga even een was aanzetten , knufff
He bah Gabbel hoe kan dat nou?? Je had het van de week ergens een keer over dat je iets vergeten was, kan dat invloed hebben gehad??
Heeft iemand trouwens nog een leuk idee om iemand te geven die met de vut gaat? Wij zijn niet van de dure kado's maar meer van het moet leuk blijven.
@ female, bedankt voor je reactie. Ik weet van eitjes voor schimmel, maar huisarts wil me niets geven in verband met zwangerschap. Snap ik niet, want in gebruiksaanwijzing staat niet schadelijk voor beeb en ik word ondertussen gek van au en jeuk.
haai meiden ben ik weer ik moest niet naar de ha gaan met zoontje wel mocht ik een voorschrift voor zalf halen (denk met ab in, weet het nog niet. mannetje gaat die straks halen want hij moet toch naar de apotheek) verder is het belangrijk dat zoontje zo snel mogelijk naar de uroloog gaat, volgende donderdag (eerder kan niet want hij is met verlof, maar is toch beter dan pas de 29ste maart die eerst gepland was) verder begin ik toch een beetje zenuwlapig te worden voor maandag, altijd weer spannend als je naar nieuwe gyn/fa gaat
Spoelen met water heel dun aangelengd met witte azijn. Dat water moet net zurig smaken. Daarna aan maandverbandje in met witte yogurt (zonder suiker!!). Letten op je voeding. Vermijdt suiker zoveel mogelijk. Ummmmm koop die yakult enso met die bifidobacterien en drink dat gedurende je zwangerschap. En probeer te slapen zonder ondergoed. Geen strakke strings meer aantrekken maar luchtige katoenen onderbroeken. Geen strake onderkleding. Dit zou het wat moeten verzachten. Als je huisarts zo koppig is zoek een andere!!!! Meerdere dames hier hebben dat eitje gebruikt en waren er vanaf. Dit kan je niet nog een paar maanden volhouden zeg! Je belt gewoon naar aan andere arts en legt de situatie uit. Die arts van je is zeker een vent. Die weet niet hoe het voelt :x EDIT: als je biogarde yogurt kan vinden zonder suiker voor op je inlegkruisje is het des te beter.