Ik moet solliciteren maar ik heb geen zin. Kweet niet waar te beginnen. Pfoe zeg... Blegh blegh blegh
@Bow: ghehe ik ben niet zo goed in het bedenken van kado's. Ik moet wel zeggen dat Fem goede dingen heeft bedacht. Een of andere cursusje ofzo. Gheheh
We zijn drie luie mensen hier in huis. Kleine meid heeft om 7 uur voor het laatst gedronken, daarna bij mij in bed komen liggen en hebben we naast elkaar, tischman daarnaast ikke en Jayde naast mij, geslapen tot 11:00 uur. Kleine meid heeft toen gedronken en is gaan pitten tot 14:00. Owjee dat kleine monstertje spuugt speen steeds uit en roept naar me. Deze melkkoe mag zich weermelden denk ik whahahaa als je die ogen ziet wanneer ze wil drinken!!
ben aan het kijken geweest vandaag voor nieuw mobieltje mijne begint te spoken met de batterij deze wordt het Nokia België - Nokia 5130 XpressMusic - Specificaties
tisch ik had ook wel gedacht dat jij zou gaan maar als hij in real life dan tegenvalt dan is het dag met dromen
en problemen met inet verbinding lijen voorlopig opgelost, moest gewoon de frequentie van de modem veranderen
@zuurtje oogzalf???? vreemd, zou je niet effe checken voor zekerheid? @tisch, hongerige oogjes, hmm van wie zou ze dat hebben Hoe vaak mag je trouwens potje groente opwarmen??
bow ha weet wel wat hij doet, wist dat het oogzalf was ha had het al tegen me gezegd potje 1x opwarmen
Nou, ik heb ze ook gehad tijdens zwangerschap! Wat een onzin zeg...nog een keer proberen? Misschien gewoon bij de apotheek proberen anders. Of een andere arts vragen. Want dit is geen doen zo!
*zwaai @milk *dikke knuffel* @gaby *dikke knuffel @rest dikke knuffel ... ja ik heb vanmiddqag gelezen maar weet het even niet meer.. @iedereen.. ik heb alleen een stukje van fem binnen. Zijn jullie er wel mee bezig? DAve matthews band concert was superleuk.. was fijn om even weer geen mama te zijn ja... (al dacht ik wel veel aan Eva) .. ik heb een super avond gehad, super gezelschap en ook de trein reis terug - meegesleurd als sardine tussen alle voetbalgangers in de trein - en als enige in de bus terug naar huis.. met chauffer kletsen.. wat wel tegen viel was dat het werd overschaduwed door de nacht... 1.30 hoofd op kusen..1.40 eva wakker tot 5.30!!! huilen huilen huilen.. ja.. pfff.. why?? i dont know! Eva is nog wel ziek.. ik ook. denk dat ik een keel en oorontsteking heb.. erg pijn!!