@gabbeltje: je had een positieve test.. en waarschijnlijk ging het bij innesteling toch fout.. dan kan het idd zijn dat je ongi nu anders verloopt dan normaal @zuurtje: ik snap je teleurstelling in je mannetje, maar aan andere kant.. je wilt toch niet dat als hij echt de puf of zin niet heeft, dat hij dan toch maar moet? Het moet wel beetje leuk blijven, voor beide partijen, hoe lang je er ook mee bezig bent.
haai! @giegel: *@#*(^!($*^!!! :x wat is dat nu? giegman zomaar ontslagen? en kan dat zomaar? had hij geen vast contract? shit, shit, shit. ook dat nog. ik wou dat ik kon helpen maar ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven... *knuffff* @gabbel: ach liefje. ik denk idd dat je ongi anders is omdat je lijfje wel een poging heeft gedaan om zwanger te worden. ik hoop trouwens dat je hier uiteindelijk wat meer vertrouwen in je eigen lijf door zal voelen.. hoe klote het ook is. over je werk: GOESO! denk ook dat jij een goede leidinggevende daar op de fruitkatvloer zou zijn! goed bezig! @small: beterschapsknuffel en kruikjesmak! @limmeke: snottersmak!!! en hoest met kleine limmebeeb? @milk: hoe gaat ie daar, lekker druk dus NODstress beetje op de achtergrond? hoop ik voor joe? maar spannend is en blijft het he. ik duimmmmmmmmmmm! @cin: en voor joe ook! duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! vrijdag bloedprik? arghhhh wat vreselijk eng eng eng. heb je nog kramp? en verder, vertel? @pip: drukke zwaaiknuf terug, wees voorzichtig! en hoe is t met de nieuwe spullen in de winkel? gaat het goed? @milla: hoe was FM? al een eitje te zien? leuk wel he! @zuurtje: ha! glitterwol, goed zeg! een minimutsje, dat lijkt me wel wat. @minimutjes: arghhhhh hiertegenover in die supergrote modewinkel is alles -75%. ook allemaal supermooie hippe babymerkkleding. ik moet me echt SO inhouden, maar ik wil eigenlijk heel graag dat witte jasje van ' teddyberenstof ' met oortjes op de capuchon. van 50 voor 25 voor 12.50... en ik ga t kopen ook! SO! @pix: wat goed dat de voeding beter lijkt te gaan. heb je als je terugkijkt het idee hoe en waar het omslagpunt is gekomen? @nadine: nadine was vannacht weer wat minder stabiel. leek een ziekte aan te komen. weet niet welke, zo even elke terugbellen. maar kaarsje aan maar weer! @bow: seg, jij bent ook stil. ben je nu zelf ook doof, naast voet? hee maar je past wel goed (genoeg) op jezelf he? toch? en zet bowman aan t werk! @hier: achhhh even een weekje rust voordat ik weer kan stressen over bloedprik. moet zeggen dat sinds ik zo DIEP in de MMM zit, ik de 1e week na ei/punctie/TP het allerfijnste vind.. gek hoe dat gaat he @zuurtje/limmeke: ik snap wel dat je soms ECHT even ' moet ' klussen. juist en zeker als het lang duurt! geen zin hebben snap ik; maar iedereen kan zin maken (ook zuurtjeman toch?) wat is er nu lekkerder dan even (snel) een wip voor het slapengaan! @thee: ja lekker. heel gezonde thee. ik helemaal ZEN en doe of ik al zwanger ben. kijken of dat net zoveel, nee meeeeer, succes heeft dan in oktober. nieuwe NOD= verjaardag zus (niet sus) dus das leuk. anders nog iets? ja, dikke knuffel voor iedereen, en een ijskoude sneeuwwwsmak ook!
Limmeke ik snap wat je wil zeggen maar de laatste tijd hoor ik bijna niets anders dan "ik ben moe" waar het vroeger 3of 4 keren per week ging mag ik al blij zijn als ik 3x per maand haal en dan nog net als ongi pas gedaan is en verder niet, ook niet rond ei zo komt het er ook niet van kling: idd niets zo fijn als zo een slaapmuts (zeggen ze hier tegen een alcoholisch drankje voor het slapen gaan ook wel eens, maar ik bedoel eigenlijk knuffelen) mannetje slaapt altijd heerlijk en heel goed daarna had hem al gevraagd of hij een minares heeft maar dan kijkt ie me heel gek aan en dan weet ik dat alles nog ok is
@klingel mooi nieuws dus!! super barbie en goede ken!! @giegel hoop dat giegman meer succes heeft met solliciteren dan naiman heeft.. Ze zitten wel in dezelfde sector @Milla hoe is het vandaag gegaan??? @pix gheheh jah Quinn is ook net zolang als meisje van een vriendin van mij, die is net zo oud als Eva maar 10 kilo zwaar @natjes niet jezelf voorbij rennen hé... @me zo appeltaart bakken.. ( liever gehad dat ie al klaar was )
@zuurtje: anders zou ik HEM gewoon bespringen! so! doe ik ook wel eens als klingman moe is/lijkt. @nai: hai! wat lekker een appeltaart bakken! geselli! smak, ik ga babykleertjes onderkwijlen.
PURPLE BUS ON DEMAND View attachment 47083 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 0 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 30 januari: Giegel[/COLOR] 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) 07 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 08 februari: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 14 februari: Milla (beeb 1) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) 21 februari : Gabbel (beeb 1) 10 waarvan 7 MMM Afspraken 27 januari:Milla FM#1 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB, Klingel bloedprikken op HCG 06 februari: Klingel uitslag HCG 15 april: Niels CB
@gab: jeetje wat klote zeg, meer pijn bij ongi komt dat ook door buik..? Knuf voor jou!! En dan FM: Geen hormonen nodig hoor voor milmeis!! Op dag 10 nu al een eitje links van 20mm!! Gelijk vanaaf pregnyl zetten (*bibberrrrrrrr*) En vrijdag half elf IUI! Blij! @rest: knuf!
prima! snel ei trouwens! je zou bijna denken dat als je ei altijd zo snel is.......... je hem misschien wel gemist hebt in PP? vanaaf 2230 pregnyllen? das wel even eng ja de 1e x! tip: haal pregnyl half uurtje van tevoren uit de koelkast. en breek de ampullen met bv een theedoek tussen je vingers. en dan heeeeeeeeeel rustig gaan zitten en schuin erin. brr! smak
Euh.. schuin erin? Dus niet recht wat ik dacht.. Nee moet tussen 18 en 19 al spuiten. Ja wel erg vroeg ei he.. en rondom deze zaten ook kleine eitjes maar die waren maar 10 mm. rechts zat niet zoveel. ja vind spuiten echt eng! maar komt goed. hoop ik.. haha!
vroeg ei ja! heel goed hoor! maar vraag me af of, als hij altijd zo vroeg was (jij een lange LF???) je zodoende niet je ei, klustechnisch, hebt gemist? schuin erin is beter dan recht erin, althans dat is mij altijd geleerd en bevallen. volgens mij doen cin en milkje en gabbel het ook zo? en gieg? 1830 spuiten? en vrijdag 1030 IUI? mag ik een bemoeitip geven?
Jaaaaah... i love bemoeitips! en volgens mij mis ik ei niet echt vaak, maar zou wel eens voor kunnen zijn gekomen ja. Op zich begon mijn cyclus regelmatig maar nu tussen 25 en 30 dagen dus kan. daarom ook pregnyl nu.
Milla wat goed zeg! ei nu al Idd wat klingel zeg, miss altijd iets telaat geklust ? euh klingel, ik doe ook altijd recht erin (hahaha klinkt zo leuk ) Zo is het me ook geleert, maar doen jullie schuin erin dan? Moet wel zeggen dat die pregnyl altijd wel verrekte zeer doet! Gak ook volgende keer proberen schuin erin dan! Over ampulles, hebben jullie geen ampulle breker gekregen ? Soort rubber dingetje waar je hem moet in schruiven (whahaha dit klinkt ook zo leuk ) en dan moet je hem breken kan dan niks mis gaan
nou, ik weet niet of ik me ermee moet bemoeien, maar de ovulatie treedt meestal op 36 uur na de pregnyl. vandaar dat ik het eng zou vinden, al om 1830 te spuiten. je wil een IUI net voor de eisprong, en liever niet net erna. vandaar dat je meestal bij IUI (en ook ik bij ICSI) 36 uur na de pregnyl je IUI of punctie krijgt. weet niet hoe de andere beebs dat hier (moesten) doen? cin ook altijd 36 u toch? ik zou als ik jou was even bellen met deze vraag, of je niet beter rond 2230 kan spuiten aangezien je dan 36 u later pas (ongeveer) IUI hebt. sorry voor bemoei
ik moet iedere dag 3 van die ampullen breken dus dat komt wel goed! maar kan me voorstellen als je dat niet gewend bent dat dat lastig is. maar jij doet recht gaby, en pijn? ieks... ga ik toch maar voor schuin!
gabbel, wat zit jij nu allemaal weer vieze praat te praten! recht erin? deed ik eerst ook, maar zusters bij antiek hebben me schuin geleerd. scheelt onwijs! ik moest ook leren ' doordrukken ' want ik was vaak zo bang dat ik veeel te langzaam zat te prikken en dat doet meer pijn. rubber dingetje? kennikni? @gabbel: tjonge wat een gedoe met die autos, idd heb jij weer! sigtig aan meis. ga je nog bloed laten prikken op dag 3, wat ik laatst vroeg? handig voor waarde progesteron en HCG evt deze ronde?
Mijn ei met pregnyl verschilt ook altijd weer, ene laatste keer heb ik hem zelfs na 48 uur gehad (wat volgens die eikel van een arts niet kon volgens zijn boeken ) Klingel hahaha ja een rubber ding maar die heb jij toch niet meer nodig want jij hoef niet meer te spuiten Nee, heb niet gevraagt voor bloedprik *schaam* ben het ook eigenlijk vergeten Vandaag is alweer dag 3 en zo weer de eerste spuit zetten.. Milla echt spannend voor je ! Meiden ik ga even de auto uitzuigen, varkensstal is er niks bij hahaha..
super lieve tip kling, zal zo even bellen. en ja elke dag 3 want heb zulke ook waar de vernevel-vloeistof inzit. en in al die jaren nog maar 1x mijn hele hand open gejast met het glas zou iemand mijn nieuwe nod op 12 feb willen zetten? en vrijdag om 10.20 iui op afsprakenlijstje? thanks!
heb nog gebeld, en ze zeggen half zeven. ze zeggen dat er 38 tot 40 uur tussen moet zitten en nu is dat dan 40 uur. denk dat ik dan op 19 uur / half acht ga zitten. moet goed komen. fijn dat je mee denkt!