Moi Niet handige mama/oma/tante/etc in de fam die hem voor je kan maken. Maarreh. heb je linkjes naar iets wat je wel aardig vind, kunnen we helpen mee zoeken voor je
fem! SOD IT met die freek van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoewel, het leidt lekker af van cin's fijne SJALALIE SJALALAaaaaaaaaaRGH! so, en nu paprikasoep maken!
LEKKER small!!!!!!!!!!!!!!!!! luxe hapje wordt dat, YAM! kiprollade, zon heel ding in de oven/pan? heerlijk! alleen ik altijd drempelvrees, denk dat ik niet weet hoe ik dat (goed) moet klaarmaken is toch kwestie van uuuuuuuuuuuuuuuuuren sudderen? @zuurtje: super, <100 dus, een bijzonder en goed gevoel lijkt me! nu t toch over eten gaat: ik heb nergens trek in en eet alleen wegens dat t moet voor beeb. stom!! komt missch ook omdat ik NIETS mag van wat ik ALTIJD at.. even wennen? soepjes vind ik nog wel aardig, als die 100% groente zijn is dat toch ook gezond en voedzaam? hmz ik zou een 'zin in gekke dingen aanval' nu wel eens gaan waarderen eigenlijk. haring met slagroom, dat soort verhalen. @bow: haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! hoest daar? bowman nog siek? bow blij, niels bij? SMAK
Haaaizwaaai Fem, fiets jij eens even weg en neem Freek maar lekker mee, ben je lekker bezig Zuurtje goedzo, afvallen gaat lekker dus!! Smallie jummie klinkt jummie in ieder geval Klingel, haaaaaaaaai, kom je op haring met slagroom op mij?? hmmm wat moet ik daar van denken?? Ik had helemaal geen gekke vreterij aanvallen. Maareh, hier alles weer beetje bij het oude, allemaal weer beter en op de benen. Vanavond hoef ik lekker niet naar verjaardag, Bowman is beter dus hij mag er lekker heen. Kan ik lekker thuis blijven. En morgen middag feestje van buurman die met vut gaat. Nog bedankt voor kado ideeen. We hebben uiteindelijk gekocht: een hoofdtelefoon voor de laptop en een heel grappig handig dingetje wat je aan een plastic fles kunt schroeven en dan is het een vogelvoederbakje. Moet je zien, klinkt beetje raar zo. En mijn nichtje blijgemaakt, morgen gaat Niels naar mijn zus en mijn nichtje vind oppassen zooo leuk maar daar is ze dus nog iets te jong voor. Maar nu breng ik Niels daar dus kan ze samen met mama oppassen. Komt allemaal mooi uit dus. Verder nog wat?? Jaaaaa Gil
@kling, ha the good news aan het verspreiden dus, ik dacht dat het ergens anders over ging Maar wat goed dat zus net dat weekend van plan was te gaan, maakt het wel wat makkelijker @fem, hihi ahhhhhh Nikita op fiets in slaap gevallen, kan dat ook al?? @rem, blok kwijt?? Kijk eens op je voorhoofd
@klingel, piesss om de angsthaaskoplampoogjes. Tsja, lastig, als je toch naar eiland gaat voor je reisjevoornatrouwen(lingo) dan kun je net zo goed ook heenvliegen, toch? @smallie, foto van kortekop Niels staat op mmm
Wat ist stil hier. Iedereen lekker bezig net als Freek? Ik heb de wandelwagenbak opgeruimd. Niels lag er bijna strak in, dus maar het zitgedeelte geinstalleerd. Meteen zin om te wandelen alleen Niels ligt in bed en het is donker
SUPERNIEUWS VAN NADINE GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL naar huis vandaag, 16:55 - 18 x bekeken-door wie? Gisteren kwam opeens het nieuws; als ze goed blijft drinken mag ze morgen naar huis! Elke en Klaas helemaal blij. Toen kwam vanmorgen een telefoontje; Elke is ziek! Vreselijke pijnscheuten in haar rug. Nadat een arts haar had onderzocht kwam de konklusie; waarschijnlijk nierkoliek. Elke was zo bang dat het hele feest van naar huis gaan niet door zou gaan. Met een injektie tegen de pijn en extra pijnstillers ging het gelukkig weer iets beter. Dus is Nadine vanmiddag alsnog thuis gekomen. We hadden het huis versierd met slingers, balonnen enz en de vlag hing uit. Nu krijgt ze lekker haar flesje in eigen huis!
Ben er helemaal emo van de tranen van geluk staan in mijn ogen Elke, Elkeman en Nadine welkom thuis en heel hartelijk gefeliciflapstaart
wat een goed nieuws heh Zuurtje, ben der helemaal emo van. heb kippevel ben zo blij heeft zolang geduurd en nu is ze eindelijk thuis. wat zal dat weer wennen zijn.
dan zijn we lekker samen emo ik ging eigenlijk gewoon zoals dagelijks kijken naar een update op de site van oma van nadine en dan staat daar zo een heugelijk nieuws dat ik het direct met iedereen wil delen mannetje mag er dadelijk ook aan geloven als ik sms krijg na zijn werk ik ga niet wachten tot hij thuis is
Fantastisch nieuws zeg! Heerlijk! Hopelijk heeft Elke niet zo'n paniek aanval gehad als ik (en ik ben echt het meest uber-anti-paniekerig-mens wat je je voor kan stellen). Maar ik dacht echt ineens: "ojee, dit kan ik niet, straks laat ik d'r vallen of vergiftig ik haar...IK KAN HET NIEEEETTTTT" Tot huilens toe... Elke, meid...je kan het!