*emo-stilte!!!* Nadine is thuis!!!! Fem, kan me je gevoel wel voorstellen! Ik vond het al doodeng na dat kleine meisje weekje in ziekenhuis heeft gelegen, laat staan na zo'n lange tijd! Ontzettend kwetsbaar maar zo mooi om thuis te zijn!
Wat een geweldig nieuws he! Ik was ook helemaal hyper vanmiddag toen ik het hoorde. Wij hadden nog niks gezegd omdat we beetje hoop hadden dat Elke het nieuws zelf zou komen vertellen.
Ben er nog helemaal vol van, Nadine thuis!!!!! Oh wat een vreemde wereld is het nu voor Elke en Elkeman! Heel mooi maar ook vreemd en onbekend!
WOUW!!! wat een supergoed nieuws zeg!! JEUUJJ!! Ben er helemaal blij van!! ELke: pas goed op jezelf hoor!! En je kunt t!!!!!! Vertrouw op jezelf en je meisie!! Dikke smak!
Zuurtje, fijn dat afvallen goed gaat en nu op naar volgende doel! rest, sorry weet het ff niet meer. Beetje vol hoofd van van alles en nog wat! Vanmiddag trouwens lekker naar stad geweest en veel gekletst en geshopt met vriendinnetje. Was echt gezellig
@nadine hier ook een jeeeeej eindelijk weer thuis !! @bowen grappig wij hebben vanmiddag ook de bak opgeruimd en het zitgedeelte erin gezet en gelijk een wandelingetje gemaakt..
@klingel hmmm kan met google ook niet echt een glitter trouwjurk vinden wel trouwjurken met glitter hihi
ik heb op een gegeven moment echt gedacht, ze zijn gek, mij zo met kind naar huis sturen, dit kan ik toch niet. en ook huilen en panieken............... ik dacht dat ik hetgevoel bij 2e ook zou krijgen, maar toen juist helemaal niet. Toch een groot verschil als je kindje eerst een lange tijd in ziekenhuis ligt.
Goeiemorgen meisjes, Ik heb niet veel teruggelezen, maar wel gezien dat Nadine lekker thuis is.....eindelijk! Hopelijk vinden ze snel hun draai als gezin en kunnen ze van elkaar gaan genieten. Wel rot dat Elke op de valreep ziek werd....hopelijk blijft de pijn nu weg! Welkom thuis lieve Nadine!! Hier is het erg druk (geweest) met vakantie ziek, zwak en misselijk, werk enz.... daarom weinig tot niet aanwezig...sorry ... Hopelijk komende week weer wat meer tijd.... Iedereen dikke knuf!
goedemorgen lieve schatjes! wat een fantastisch nieuws he van nadine! moest ook mijn tong afbijten net als wen, maar we hadden het idee/de verwachting dat elke het een dezer dagen zelf zou kunnen gaan vertellen.. gelukkig zijn ze gisteren thuis gekomen, het zou eerst maandag aanstaande worden. das 8 maart, de dag dat charlotte* geboren is.. elke is trouwens echt naar de klote van die gal/nierstenen ze krijgt wel pijnstillers maar die werken uiteraard amper. zoals ze zelf mopperschreef: gvd, heb al die maanden NIETSSSSS en op de dag dat nadine naar huis mag dit!!! :x iedereen dus een doorwaakte nacht gehad, ook die kleine stoere die uiteraard moet wennen aan home sweet home. @female: ik heb nog niets vernomen van paniekaanval, maar ik denk dat hij er wel is. zo vreselijk eng, na bijna 4 maanden top-care, opeens dat kleine ding thuis in eigen huis! IEKS! hoe ben jij die eerste tijd doorgekomen? @small: wat jij ook zegt ja, dat gevoel (wat ik me alleen maar kan proberen voor te stellen maar ik denk dat ik het zeker onwijs zou hebben) van ' ze zijn gekkkkk geworden, ze geven me mijn kindje mee zonder een horde artsen ' brrr! ik hoop zo dat het nu langzaam maar zeker rustiger, kalmer, veiliger, gelukkiger zal worden in huize elke. HUIL! hm, anders nog iets? neuj, gamaar de lunchebrunchontbijt prepareren. fruit voor mij en een geroosterd broodje. echt geen honger! ik eet wel hoor, en met name hysterisch gezond. maar ik ben gewoon te duizel voor veel lekkere peuzel. morgen echo, KRIJS, heb vannacht wel gedroomd van hartje, en dat groei precies bij 8 weken paste, en dat ' hij ver naar achteren lag ' maar die dromen van mij zeggen niet altijd wat er in het heden aan de hand is... ... anders had ik allang 9 kinderen gehad! fijne zondag allemaal! SMAK
Goedemiddag Ja hoe oneerlijk kan het zijn he. Mag Nadine eindelijk naar huis is Elke ziek. Idioot en niet zomaar iets, schijnt nogal pijnlijk te zijn. En wat zal dat raar zijn zeg, ben je ineens thuis met elkaar. Lijkt me ook doodeng dan ineens. Je bent zo gewend aan altijd zuster om je heen en dan ineens ben je thuis. Maar wel super natuurlijk. Ben ook helemaal blij voor hun. En idd beter dat het niet 8 maart is. Daar zat ik afgelopen week ook al x aan te denken. Niels is wakker dus die ga ik uit bed halen en naar mijn zus brengen. En dan naar feestje. Laterrrrr
ja gek he bow... ik denk dat ik toch wel erg bang en onzeker in t begin zou zijn en de hele dag naast de wieg zou zitten... jij een feestje? gezelli, heb je nog een mooi kadoooo voor de buum gevonden? iedereen weer GTP in huize kluut? SMAK!
Morgen Charlottes geboortedag? Tjee....dat is bizar zeg, dat je dan precies rond die tijd je andere kindje eindelijk thuis zou krijgen. 4 maanden, op 1 week na. Wat een tijd hé. En dan nu eindelijk thuis. Ik ben benieuwd hoe de eerste nacht is gegaan. Mijn eerste nacht met Nikita was een drama. Ze bleef maar spugen, en ik haar omkleden en weer spugen, en weer omkleden en wéér spugen. Tot ik een blauw koud kindje had liggen trillen. Toen heb ik het enige gedaan wat ik nog wist te doen om haar kalm en warm te krijgen....ik heb Nikita bloot op mijn blote borst gelegd, pyjama eroverheen geslagen en in bed gaan liggen met 'r. Een uur ofzo...en toen weer aangekleed. Gelukkig ging het toen wel goed. Maar ik vergeet het nooit meer. Hoe ik de eerste tijd ben doorgekomen? Met nachtelijk wakker schrikken - kijken of ze nog ademde... Maar uiteindelijk alles aan instinct overgelaten. Je leert best veel in het ziekenhuis en ik kende mijn kindje dan ook al toen ze thuiskwam. Elke nu ook, ze ként Nadine al, dus ze herkent signalen en huiltjes. Dat scheelt een heleboel. En verder is het echt puur op je instinct afgaan én logisch nadenken. (bovendien hield ik me voor dat als sommige stomme achterlijke idioten die je zo nu en dan ziet kinderen groot konden brengen, dat ik het dan zéker moest kunnen) Maar het was vooral heerlijk en fijn. Eindelijk voor het slapen gaan gewoon een kusje kunnen geven. Eindelijk, midden in de nacht als je je ineens zorgen maakte, gewoon naast je bed in dat wiegje kunnen kijken. Eindelijk bij het opstaan meteen je kindje vast kunnen houden. Niet meer hoeven te bellen naar anderen hoe de nacht was geweest en niet meer eerst in de auto te stappen en naar je kindje toe moeten rijden. Eindelijk samen op de bank 'buidelen' en lekker knuffelen. Eindelijk dat babykamertje in gebruik nemen, eindelijk een baby in dat bedje.
HUIL female!! jank om je verhaal. je hebt gelijk, er zijn zoveel achterlijke *@&(#*& met het IQ van de prijs van een pak pampers die ook een kind kunnen grootbrengen (al is het ws niet op de manier die wij zouden doen/willen) .. dat knuffelen en buidelen en gewoon SAMEN ZIJN in je eigen huis, dat lijkt me nu het allermooiste en fijnste voor hen. gewoon thuis; met nadine languit op de bank met een dekentje, met nadine in je eigen bed met je eigen nachtlampje en je eigen geluiden en je eigen rommel en je eigen spulletjes en je eigen lawaai, met nadine onder eigen douche met nadine (????? of ga ik nu te snel????? *kijkt onzeker*) het gaat helemaal goed komen, ook daar. net als met&bij joe en de stunt-nikita. HUIL! smak