zal zeker mijn EIsen stellen morgen, ben het wachten meer dan beu en zeker nu die 10kg op 400g na eraf zijn vind ik het tijd voor verdere stappen te nemen
trouwjurken uitzoeken doe ik graag iedere keer als ik hier langs de bruidswinkels loop moet ik toch even zien wat er is als ik opnieuw zou mogen trouwen (dag over doen) dan zou ik een andere jurk willen dan ik heb gehad
nog eens voor kling Trouwen als je in verwachting bent? Geen probleem met de mooiste zwangerschaps trouwjurken van Its Time
nou ja, uitstulpingen Aanhangsels Een frummel met frummeltjes... Laat ik ze voor de gein armen en beentjes noemen. Heb je trouwens gedacht aan je zwangerschap lingerie? Sexy Maternity Lingerie - an essential for Pregnant Brides.
@fem: goeie tip! daar denk ik dan weer (nog) niet an he @zuurtje: ja slippertjes ofso? voor dikke plarkpoten? ohja over je vragen, ik zou ook om een uitgebreid bloedonderzoek vragen voor zowel jou als hem. (neem eigenlijk aan dat ze al mijn tips zelf al wel inplannen hoor maar je weet maar nooit)
kling misschien ook eens interessant om te kijken Bruidsmode Friesland Bruidskleding Lydia - Bruidsmode lydia Friesland
Whahaha...ik heb 'm kling!! (wat je al niet tegen komt op google) http://www.andreaharner.com/archives/pregnant-wedding-dress.jpg
hier zijn er ook gekleurde tussen als je niet van wit houd Bruidsjurken van Mariages Bruidsmode, de toonaangevende bruidsmode zaak van Noord Nederland - Mariages:
@fem: MIJN GODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD die jurk dat kan ECHT NIET! KRIJS!!!!!!!!!! @zuurtje: je kent me nu toch wel een beetje? hip-anders dan anders-sexy-fruitig-NIET klassiek- niet truttig- en en en. zie wat ik al plaatste aan footooos! @fem: ja dat lijkt erop, die 2e dan! beetje korter, maar soiets, eigenlijk tussen trouw en feest en zomer in. ieks, ik word meegejat naar de buren voor een of ander overleg! SMAK!
Zo even zwaaien van mijn kant! Vandaag wel even bijgelezen maar geen reactie-tijd gehad. Even heel kort: @Gabbel, waarschijnlijk foplijntje! Het is niet eerlijk dat die bestaan!!! Dikke knuffel! @Fem, tranen in mijn ogen bij jou verhaal van belevenis dat Nikita eerste nacht thuis was. Wat een mooi instinct en natuurlijk in ziekenhuis vaker gedaan dat je blote borst met haar ging liggen. @Kling, heel veel succes morgen met de echo!! Maak je na morgen afspraak bij andere gyn? Of na combi-test? Knuff voor jou, je doet het goed! Rest, dikke smakkerd!!!!
wat heb ik me toch lentekriebels ben meubels aan het verschuiven of is het zoals bij mijn schoonmoeder iedere keer als ze zwanger was ging ze met meubels schuiven schoonvader daarop: "ik zal maar een zwangerschapstest gaan halen zeker"