Ow kling....ik ben een beetje stom geweest...de 19e gaat niet zo goed lukken Mag ik dat verzetten naar de zaterdag? De 20e?
ik neem aan dat jij mijn humor wel snapt toch? elke te maken (woord)grap kop ik in 20e? volgens mij wel? hoe laat gaan we in bad dan?
morgen maar naar de HA.. zit maar met dit verkoudheid ..gaat maar niet over en keel en oor doet alleen meer zeer
@pil: ga ik even vragen woensdag, dat dit 10 jaar geleden de beste was wil niet zeggen dat er nu niets beter is natuurlijk. Maar 't is wel te doen hoor, het scheelt dat ik weet dat er niets aan te doen is. @PdL: 't Is helemaal jouw avond of niet kling, nu ook al jan smit, hihi. Morgen weer lekker werken, kuch
kling thanx, kan templijsten misschien beter meenemen indien hij het ook onzin vind laat ik ze wel in handtas en nu gaak slapen slaap lekker iedereen
Cin, echt zo rot dat je steeds last hebt van pil. Hoe kan dat toch he? Kling, klinkt zo gezellie met achterbuuf! Pix, ik vind uiterlijk 20ste op de post goed idee! Zuurtje, idd meenemen die lijsten! Beter te veel bij je dan te weinig.
doe ik.. morgen.. is grote klus met maar 5 geaddresseerde per pb.. nu verder fringe kijken op bed dan slapen
@cin: ik vind jan smit best wel lief hoor! hoewel dit hitje wel erg piratenstijl is! @cin: so, banner telt af, spannend!!! KNUF @zuurtje: gewoon laten zien. elke gyn zou er naar moeten kijken.. het geeft veel weer over of en wanneer ei en LF toch? @pix: morgen HA ja? succes meis! @paul: hij is wel weer lekker leuk en fris he? @thee en douche en en: ja! slaaplekker allemaal so!! trouwens: morgen na antiek elke bestormen! met bos charlotterozen en nadinetulpen. so. zoeffffffff!
Pix, goed om morgen evan naar ha te gaan. Lang verkouden zijn, last hebben van pijntje is niet fijn! (sprak de expert ondertussen )