ik ga er ook niet zomaar van uit dat alles bij hem ok is hij trouwens ook niet ik heb al een heel tijdje het vermoeden dat hij gewoon bang is dat het aan hem ligt en niet aan mij nu
Ja, uiteraard is dat een angst. Voor zowel jijzelf als hem. Maar zie het zo: (en hier komt dan weer zo'n elena'cruijf' variant) als je het weet, dan wéét je het tenminste. De onzekere factor ben je dan kwijt. En vaak is de onzekerheid erger dan het 'weten'.
Yadi, gefeliciteerd met je verjaardag! Nikita: briljant kind Meestal krijgt ze hele stukken fruit. Sidenote: vinden jullie "hele stukken" ook zo'n vreemde uitdrukking?! Bij definitie is iets wat een stuk is (een deel van een groter geheel dus) níet héél. Een stuk kan niet heel zijn. Hoe kan je nou hele stukken hebben?!) Any way...soms pureer ik fruit (als ik mixjes maak). En dan doe ik het op een schaaltje en geef hapje voor hapje voor hapje. Vindt ze irritant. Ik ook trouwens. Dus ze buigt voorover en zet demonstratief d'r mond over het randje van het bakje heen. "oja! Een beker " Dus ik giet het in een beker en ze drinkt met grote slokken. Resultaat: binnen 2 minuten het fruit op, in plaats van het gebruikelijke kwartier. Briljant!
Vanochtend weer fm gehad: hij was zomaar 19mm! Nu geloof zelfs ik dat dat niet één van de overblijfselen van de vorige cyclus was. Normaal groeiden mijn follikels met max 1,5mm per dag, nu ineens 3mm. Zal wel komen doordat het er echt maar eentje is en dus alle hormoontjes (en straks de zaadjes) daarnaartoe gaan! Vanavond dus pregnyl en dan donderdag de 11e de IUI. Nod 22-03. Leo: hoe is je nieuwe strijkijzer Pixie: hoe gaat het met uitzieken? female: ja, die linker is eigenwijs, verstopt zich altijd achter de darmen (zeker als ze volzitten, zoals ik vanochtend te horen kreeg). Zelfs met de buikecho kon ze hem niet vinden. Gaan er voor het gemak maar even vanuit dat er dan dus ook niets zit, want dan is ie makkelijker te vinden. Gabbel: alle follikels onder de 15mm kunnen nog krimpen en groeien he! Dus kan best dat die ene zich teruggetrokken heeft en een andere wat harder is gaan groeien. Hopelijk (en verwacht ik ook) is je hCG negatief! Duim voor je! Succes met het extra spuiten! zuurtje: nieuwe fa klinkt goed! hopelijk niks aan het handje, straks een keurige eisprong en dan swang! Cin: joe = slim: 13-3 ga ik inderdaad niet redden 11-3 wordt het! Spannend, morgen weer buikkijken!! *duim duim* Milla: denk aan joe! hopelijk doet even afwezig zijn het goed en meld je je over 2 dagen met een posi test Yadi: gefeli met je verjaardag! Female: aaaaahhhh, terrornikita mét snijtanden. GIL! Goed zeg, aan de beker! zonnetje? waar? hij roept mij niet... 8)
PURPLE BUS ON DEMAND View attachment 57180 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke ??-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 0 meisje 0 jongen 4 onbekend NOD 10 maart: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 12 maart: Milla (beeb 1) 15 maart: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde16) 22 maart: MilkHd (beeb 1, ronde 29) ?? maart :Gabbel (beeb 1) ?? maart: Cin1979 (beeb 1) ?? maart: Survivor (beeb 1, ronde 9) ?? maart: Giegel 8 waarvan 6 MMM Afspraken 09 maart: Quinn CB 10 maart: Cin hysteroscopie 11 maart: Milk IU3 15 april: Niels CB
Goeiemorgen (nog net)! Ben weer beetje boven water. Femke alleen nog beetje pruttelig. Denk dat we met z'n allen 5 kilo kwijt zijn... Ga zo even boterhammetjes eten met de kids. Vanmiddag weer terug en probeer dan wat bij te lezen. Vast dikke knuff en succes voor Milk donderdag. En een groet naar de 'vis' in female haar banner, die Siem echt fantastich vindt. Knuff Juud
Meiden ik wil net de deur uitgaan word ik gebelt.. Maar het is gelukkig geen bbz! Ze had voor die test en cyclus dan ook geen verklaring.. Pfff wel een opluchting! Ga nu richting werk!
@gabbel wat een opluchting... @juud er bijna weer bovenop met zn allen!! @nikita hahah pienter meisje hoor @milk hmm dus niet het magische 3 getal.. Maar 11 is ook een mooi getal!! @Quinn vanmiddag met papa en oma naar cb .. ben benieuwd!! @me straks 2e gesprek brrrrrr nu al de kriebels.... @yadi gefeliciteerd halve Sarah!!!
haai! benk weer! megarea: @milk: mok, maar 1 ei. denk wel dat het een nieuwe is hoor, geen overblijfsel. 1 is niet 2.. hoewel wel beter dan vorige x! ik denk dat als je precies tussen deze 2 eenheden in zou gaan zitten het ideaal zou zijn? hm, het kan natuurlijk dat er links nog 1 zit? waarschijnlijk lees ik dat trouwens verderop, ik zit ergens bij maandagochtend nu bij te lezen! trouwens, als gister al 16, dan di 18, wo 20.. dan wordt t deze week nog en niet pas 13e he? denk ik? @milk: jurk beetje als die 1e (licht/donker)paarse maar dan in t wit? SIEN!!!!!!! @pix: haai hoe gaatie daar? goede nacht gehad allemaal? wat betreft jurk, ik wil er gewoon ergens een vinden en kopen, en laten vermaken missch. benen bloot vind ik ergens wel leuk ja! hoewel ik soms ook wel word verleid weer door een echte lange, zoals die 1e van jou! @EDIT! woeiiii die 2e is ook gaaf? hebbie linkje? @nummer 3 en 4 vind ik minder, 5 is wel leuk weer maar toch niet pour moi! enne PAARS is inderdaad het nieuwe WIT! @leo: zelf chocomousse gemaakt? respect!!! wassie lekker? oftewel: issie als ik dit schrijf dagje later, al OP!? @fem: de 2e die je geplaatst hebt bedoel ik met de 2e! die witte korte met frutsels. linkje? @charlottedag: lieve woorden hier, ik heb ze doorgegild naar elke. met elke ging het gelukkig weer; geen aanval meer gehad. die nacht was wel een drama, en zondag zijn ze zelfs nog met nadine teruggeweest naar het ziekenhuis wegens krampen en pijn. je raadt het al... in het ziekenhuis: volle luier ze hebben nu wel betere meds en ook nog meer potjes met die melk van het ziekenhuis, ws is het overstappen naar andere melk (die ze aanlengen met borstvoeding) ook een boosdoener. verder HEERLIJK ze thuis te zien! huis mooi versierd, allemaal bloemen en kaartjes! elke bedankt iedereen voor alle lieve steun! ze had even zelf online willen komen voor nadinenieuws maar dat zal wat later worden nog. heb 2 uur een slapende nadine op mijn borst gehad terwijl ik op de bank lag met elke, hoe fijn is dat! *HUIL* @pix: die witte casual is wel grappig.. maar niet helemaal klingels denk ik? zou je niet huge worden in die jurk? PETS nee vast niet met een buik van ZEVEN MAANDEN DOOS! PIES!!! @hartje: superwonderlijk mooi magisch en ook zeker een opluchting. elke keer denk je toch weer aan ' de verhalen ' die bijblijven. oftewel: niet dat het gewoon leuk goedgaat zoals in 99.99% van de gevallen, maar aan die MMMeisjes die na jaren zwanger werden en dan met een week of 6/8/.....12.....16.......22.....27.....*horror* hoorden dat het mis was. hoewel deze angsten minder pijn doen dan de MMMangsten van een NNNZer, en ik er dus ook zeker niet mee zit of onder leid, zijn ze toch ook wel killing soms even. maargoed, 2010 is SOOOOO 2010, dus goed zal t zijn en blijven! SO! antiek had het over ' HET HOOFDJE ' krijs! @EDIT: fem heeft link gevonden! thanx *smak* @gabbel: nou JA seg. wat is dat nu weer ei dus amper gegroeid. zou het geen ander ei kunnen zijn? soms verdwijnt een klein ei, en in de tijd tussen di-ma kan er natuurlijk een andere zijn gegroeid? HCG test laten doen! maar ieks, ondertussen wel blijven spuiten? jeetje wat een onzekermakend gedoe.. wanneer heb je de uitslag? en wat zijn de plannen nu met de voorbereidingen op IVF? heb je nog een gesprek daarover? zou ik anders wel even aanvragen hoor... @zuurtje: fijne FA dus? goeso! heb je uit jezelf 3 follikels gemaakt? wow! kan je niet vragen of ze deze ronde insemineren anders wegens grote kansen dan deze x? in het kader van ACTIE? enne... over zoetje die zaad niet wil laten checken.. hij wil toch ook een 3e? dan is dit stap 1! zou ik echt duidelijk(er) zeggen tegen hem hoor.... ik zou er echt wel pissig om worden op een gegeven moment. als jullie allebei een 3e willen, zullen jullie allebei moeten meewerken. zijn kwakje stelt echt geen klap voor, en jij hebt nu ook nog niet zoveel maar mocht je de MMM in gaan dan wordt dat wel wat anders. hij houdt de boel op, vind ik, en dat is GROM :x sorry als ik te direct ben, is volgens mij echt een ZSK van mij.. wat betreft templijst: zei hij niets van je soms late en dan weer vroege ei? en die gekke ovutesten die op posi gingen? @cin: haai hoest ermee? hoest met de IVFvoorbereidingszenuw? of heb je er ook wel SIN IN? kan ik me goed voorstellen namelijk. wat betreft milk/13e: hihi sei ik ook! seg ik! ik DUIMMMMMMMMMM voor morgen!! @mil: werkt het, minder hier? en vooral: HOE VOEL JE JE? bijna NOD! spannend weer he, of niet? @gabbel: ik lees dat je vandaag de uitslag krijgt. spannend! hoewel, nou ja, ik weet niet, verwacht je een verhoogde HCG? @nikita: SNIJTANDEN EN GEWONE? niet mama bijten he, hou je tandjes thuis!!!! @zuurtje: als hij bang is dat het aan hem ligt, dan wil je dat toch juist weten? ik snap angst wel maar hij zal wel iets moeten doen.. @hele stukken: nou je het zegt! HEUL vreemd. net zoiets als ' halve helen ' ofzo? @fruitprut drinken: briljant indeed! @zonnetje roept, wat segt se dan? @milk: ha ik lees IUI donderdag! spannend en DUIMMMMMMMMMMMMMMMMM! @juud: haai! allemaal aan het kotsen, qua 5 kilo lichter? sigtg an he! hoest verder? @gabbel: aha, geen HCG dus. pfoe, in dit geval een opluchting... maar wat en hoe nu verder? @nai:hai! hoe was gesprek? of zit je er middenin? @spuit 11: hihi! @yd: gefeli! so, dat was het zo ongeveer als ik alles zo lees. anders nog iets? neuj, ga nu illustreren en daarna huisvrouwen en en en. meer vertel ik later. zoeffffffffffffffffffsmak!
ha kling fijn je weer te sien! Heb jjij lekker lang liggen buidelen met nadine.....wwaaaauuuuwwww!! Wat heerlijk hé! Ik word er zelf helemaal blij van! Hoofdje ja, die hoort er ook aan hé! Seker geen fotootje?? Zon: ze zei: KOOOMMMMMM naar buiten! Ik wil stralen op je stralen
nee antiek is so antiek! wel een filmpje gemaakt, klingman dan! ja buidelen maar dan wel met een glittervestje ertussen zo lief en speciaal en huil! @zon: ze heeft gelijk! ik peer m ook. smak op allemaal!
View attachment 57246 Voor klingel: dit is/was mijn trouwjurk Wat heerlijk zeg, gebuideld met Nadine! Gabs: opluchting! Maar wat nu?!
milk die is MOOI! en ik snap de gelijkenis met die licht/donkerpaarse! maareh, jij bent ook zon witje he. ben jij gaan zonnebanken? of smeren?
zonnebankje, maar heeft niet echt gewerkt hoor... alhoewel ik misschien daardoor wel wat minder blauw-van-de-kou leek (in februari getrouwd, had wel nog doorzichtig soort stola erbij hoor).
hahah! een stola, goed idee! (hoewel, die zal wel binnen 1 minuut af zijn gegooid daar in de hitte) wil wel iets om witte armpjes. misschien ga ik wel eens zon bruindouche (ruim van tevoren voor als het mislukt) proberen!