@ Nai, lekker gevuld kereltjes dus En dat dacht ik ook, als collega niet wilt, dan maar zo. @ Fem, dat bedoel ik, chef heeft nog steeds de "power"om collega shop te geven als ze er niet mee eens is (chef = vrouw) Dus als ze vind dat ik in verdom hoekje zit, laat dert maar wat aan doen @ Zuurtje, hopelijk gaat operatie zus goed @ Klingeltje, ik hou ook niet van piemels in mond, gets, ha ha ha rood oog verhaal En mijn bureau stond eerst met mijn gezicht naar deur met raam in mijn rug, dus zon weerspiegeling in mijn scherm. Nu zit ik in tegenovergestelde hoek met rug in hoek en schuinvoor me raam en evengoed naar deur kijken.... hmm ik zoek wel even plaatje. Is meer dat oude bureau nog niet weg mag en dat bureau's niet mogen worden verbouwd (schrijf stuk verplaatsen van links naar rechts). Snoep la, ha ha ha, mijn la is nog steeds trope, maar stukken minder snoep, 1 rolletje stop hoest
@klingel hhaaah auw oog gehad dus.... Gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt... Trouwens mannen denken gelijk dat ze er recht op hebben als je het een keer gedaan hebt... @blik die had ik wel moest alleen weer effe tijd hebben om erin te springen
@klingel ondertussen al gebelt naar antiek?? @small hij zit met alles boven de groeicurve dus jah ik zou zeggen in verhouding ....
@small: aha ik snap! wat goed zeg dat je er meteen een plaatje bij kan plakken! leuk om te picturen ook waar jij zit. enne, volgens mij vinden vrouwen het vaak lastig om lastige collega's onder hun ass te kicken. zeker als het mannen zijn. maar soms moet het toch! @nai: vooral doorgaan, jaaaahh, ga door! @fem: geen muizedromen dus. muis zal je dankbaar zijn trouwens. beter over-yarisd worden dan een etmaal kreperen... @nadine: rustige nacht gehad allemaal, en weer wandelen!! ieks nu gaak weg! SMAK
@cin: denk aan je vandaag! @kling: niet gebeld? doen! ben benieuwd! @sneeuwwitje: in da house wordt er zo verdrietig van soms weet ik ook niet meer waar ik het vertrouwen vandaan moet halen dat het ooit gaat lukken
@mil: KNUF! @piemels in mond: nee dank u. @hysteroscopie: GROM @ Jette. Ze hebben 'even' gemist dat mijn bm niet mooi driehoekig is (heb een "septum" áls er ooit al iets nestelt dan 80% kans op mk). Zat ook nog een vergroeinkje... Dus volgende week woensdag terug, dan gaan ze septum weghalen/insnijden. Wel: super goed gevoel bij Leuven! IVF: normaalgesproken na de vakantie in juni starten. Werkzoef!
Haai, Ben net weer thuis. Cin heb net even gegoogles op septum maar wat een stelletje lapzwansen datze dat in Jette niet gezien hebben zeg. Gelukkig hier wel en kunnen ze er iets aan doen!! En beginnen na USA vakantie dus, Goed gevoel? ik wel !! Smak! Milla, knuff voor sneeuwwitje!! Klingel, keel zit er nog Gaat vanzelf wel weer over. Ik kan alleen niet meer met Niels meegillen, dan komt er geen geluid meer uit hihi Hoest met jou en duizel?? Je moet wel wat meer gaan eten hoor, Jij kan echt niet afvallen!! Kindje heeft van alles nodig en dat haalt ie bij jou weg dus jij moet wel goed eten. Honger of geen honger, so! Elke, lekker gewandeld met Nadine?? Heeerlijk he. Hoest met jou nierkolieken? Smallie, groot gelijk hoor dat je geswitcht hebt. Zon op scherm zie je geen klap, maar zon in ogen is ook niet altijd fijn, had ik eerst ook maar ben ook gedraaid. Nai, wanneer nu 2e gesprek?? Quinn lekker gegroeid zeg!! Quinn, gefeliciteerd met half jaar!!!
Cin, jeetje, 80% - dat is echt schrikbarend hoog zeg! Ik ben ook even gaat googlen, want ik wist echt niet wat het betekende. Gelukkig hebben ze het nu dan gezien (had natuurlijk veel eerder gemoeten, maar daar heb je nu niks meer aan) en kunnen ze het aan gaan pakken! Je klinkt goed Milla, dikke knuffel meis Bow, sterkte met keeltje!
Ben zelf ook even gaan googelen, maar de meeste info over septum is niet over het soort septum dat ik heb. Bij mij zit er vanaf de bovenkant (dus tussen ingangen van de eierleiders) een soort verdikking van een centimeter. @goed klinken: Kan even niet anders want wilde graag weer naar 't werk. Zal straks wel even klap(je) komen maar de blijdschap van de overstap naar Leuven overheerst geloof ik voorlopig. Wat een verademing zeg, Cinman mocht er ook gewoon bijblijven (of hij daar nu zo blij mee was weet ik niet, haha), direct uitleg van gyn, verpleegster die erbij bleef en uitleg gaf en aanwees op het scherm, daarna direct afspraak voor vervolg... Heel anders allemaal, veel relaxter. Ben in de consternatie wel vergeten te vragen naar de prolactine, maar dat komt dan misschien volgende week.
@bowen jah moet gelijk aan Niels denken dan.. Hij krijgt ook nog 5 flessen toch... Hopelijk zeggen ze volgende maand niet tegen jou dat ie dan terug moet naar 3.. Zoals bij Quinn.. En die krijgt flessen van 180 en 6 schepjes... 2e gesprek geen idee eigenlijk.. vrouw ziek naar huis ze bellen wanneer ze beter is.. Gisteren gelijk zijn avondfles maar niet gegeven.. En nu de dag doorkomen op 3 flesjes
@cin nee dat klinkt idd anders dan de plaatjes die ik gezien heb. Klap komt vanavond misschien vooral de boosheid waarom ze dit in Jette niet gezien hebben lijkt me, ga je ze nog bellen of zeggen?? @nai, Niels zit op 4 flessen nu. Hoezo moet Quinn 3 flessen dan?? Moet ie toch eerst wat meer gewoon eten eten lijkt me. Doet ie dat al? Anders kun je toch geen fles minderen? We zijn hier net een halve week met groente bezig en vanochtend paar hapjes fruit gegeven. Maar dat wil niet zeggen dat ie direkt een fles minder kan. Zoveel is het nog niet.
@bowen .. Hij moet nu met de pot mee gaan eten... Hij eet half potje fruit van de 6 mnd variant.. de groente uit potjes 6mnd vind ie niet lekker.. en tussen de middag moet ie maar een broodje .. dus 7.30 fles 10.00 uur fruit 12/13.00 fles en een broodje om te wennen aan brood 15.00 uur sapje 17/18.00 uur mee eten uit de pot of potje 19/20.00 uur fles en slapen Quinn kreeg tot nu toe maar af en toe een potje fruit of groente dus niet elke dag... en moet dus nu al over na dat schema
Hoihoi! Druk,druk hier dus weinig tijd om bij te lezen/te reageren! Wat ik uit hoofdje nog weet: @Milla, hele dikke knuffel voor jou! Fuckzooi! @Cin, heel veel aan je gedacht vandaag! Wat een slechte zaak dat ze in Jette niet hebben gezien! Dat zou echt niet mogen kunnen! gelukkig overstap gemaakt en nu wel goed gevoel! Dikke knuff voor jou! Die kun je vast toch wel gebruiken! @Zuurtje, vele hebben er al over geschreven maar op mij komt het ook onwijs vreemd over dat mannetje niet wil laten testen. Je wilt toch allebei weten waar het aan zou kunnen liggen dat beeb 3 nog niet onderweg is?!! Maar als het voor jou nog goed is zo (en je denkt mannetje over te kunnen halen/ om te praten) dan is het voor jullie goed! Hoe gaat het met je nieuwe doel, 2 cijfers voor komma op weegschaal? @Kling, las snel in babyrinth hele goede hcg! Joehoe *doet dansje!* Wat heb jij een mooie maar ook intense ervaring gehad afgelopen maandag met Elke en Nadine. Echt heel mooi! @Juud, fijn weer beter! Hoop dat iedereen snel en goed mee gaat werken aan rest van onderzoek. @Nai, he bah vervelend dat gesprek zo plots is afgezegd! Niet fijn, hoop snel op nieuwe afspraak. Kleine meisje hier trouwens 3 flessen, vindt cb goed. En wij kregen vrijdag pas te horen dat ze nu echt volledig met de pot mee mag eten, dus ook wat meer gekruide dingen etc. @gewicht beeb, hier ook geen groot meisje hoor: 8400 gram en 71 cm bij 11 maanden. @ Bowen, he bah nog keelpijn! Dat is zo irri! Gilt Bowman nu wat meer mee met Niels? Gister gezellig etentje gehad. Was leuk, iedereen had deel gemaakt van het diner. Echt lekker gegeten, nieuwe recepten geleerd en gezellig gekletst! Geslaagd dus!
Oh en net rekening van auto binnen, pfffff 600 eurietjes! Paar kleine dingen maken zeggen ze dan! hadden ze misschien ook even kunnen zeggen dure dingetjes Maar ja, auto rijdt weer lekker rond! Dus dat is weer wel goed!
Fem, wat weegt Nikita nu? Small, goed dat je verplaatst bent van werkplek! Mensen maar even wennen aan nieuwe plaats maar voor jou beter om te werken dus helemaal goed! En dames wat een spuiten en slikken (of dat weer niet ) praat!
ha leo, geen idee van Nikita weegt Ik gok richting de 7,5 á 8 kilo... Ik ga in april pas weer naar het ziekenhuis. En aangezien ik niet bij het CB loop wegen wij haar maar eens in de paar maanden. Zij krijgt trouwens anderhalve fles nog maar. Nai: jij moet doen wat jou goed lijkt voor jouw kindje! Jij kent Quinn het beste. Klaar. Ik word zo moe van die boekjes-regeltjes die je na móet leven. NEE! Doe wat jij denkt dat goed is. Ga op je gevoel af. Zo'n boekje kent jouw kindje niet. Zo simpel is het gewoon.
@ Mil, dikk knuf, stom sneeuwwitje @ CIn, tjee zeg, septum (even gegoogled) en dat had Jette niet gezien? schandalig. Fijn dat leuven je eens goed heeft onderzocht en je ene goed gevoel bij hun hebt. Voelt het ook beter dat je start na vakantie? @ Bow, ja zon en beeldscherm, nu zon maar gedeeltelijk op gezichtsveld, dus alle hele vooruitgang @ Nai, krijgt hij dan wel genoeg bijvoeding als je nog maar op 3 flessen zit? Lonneke krijgt er nog steeds 4 o lees je verhaal, dan wel liga bij drihnken sapje...? wij hebben toch ook tussen doortjes @ Leo, pffff 600 euro, tjee zeg @ Piemelinmondverhaal.... ben blij dat ik niet de enige ben, dacht ik namelijk
@cin: blij dat de overstap zo goed voelt, maar vind het allemaal wel heftig klinken, hele dikke knuf voor jou!