En de augustusbus rijdt verder 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Gvd gvd gvd, dat geloof je toch echt waar niet.

Maar hoe kunnen ze een niersteen verwijderen als ze er geeneen heeft? *kijkt blond*

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hier even snelle zwaaikus van kant!

@Milk, vaak aan je gedacht vandaag! Fijn goede IU3 maar pijn door eendebek is absoluut niet fijn! Ik duim super voor je!

@gab, nu dus wel 2 goed gegroeid! Klus ze dit weekend en ben benieuwd maandag!

@ Kling, wanneer weer volgende echo? En dan ook combi-test of is dat rond 10-12 weken?
    Leuk vriendinnetje van stoel laten vallen :)

@Elke, $^&&**%^$^&*^*() wat ontzettend klote! Tjeetje zeg! Lieve kleine meisje eindelijk thuis en nu dit! GRrrrrrrrr!

@Cin, hoest met uwes? En gevoel IVF na vakantie? Omdat je eigenlijk eerder wilde beginnen? En met wetenschap dat Jette van alles over hoofd heeft gezien, hoe belachelijk zeg!

@Zuurtje, fijn datum nu gepland voor operatie zoontje. Ook wel spannend he! Ben benieuwd hoe jouw fm is geweest!

Rest, even wat makkelijker maar dikke knuffel. Wel echt heel erg gemeend!

Hier alles goed, gelukkig! Gister wel migraine nog gehad maar was dit keer door medicijnen en rust best goed te onderdrukken, gelukkig!

Nu weer weg, zoefffffffffffffffff!

3. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
  4. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    na bijna 1,5u vertraging toch bij de fa terecht gekomen

bloedresultaten bekeken: alles goed behalve insuline te hoog
    maandag glucose test doen
    ook meteen progesteron laten prikken volgende maandag om te zien of ei geszprongen is of omdat follikels onwijs langzaam groeien
    maandag 14mm rechts, vandaag 16mm
    links niets te zien, maandag was er eentje van 10mm

hsg gaat niet door wegens allergie op jodium
    kijkoperatie wilde hij nog niet meteen doen

nu test van maandag afwachten, dinsdagnamiddag mag ik bellen voor de uitslag tussen 15u en 17u

mannetje heeft nu net nog niet specifiek gezegd dat hij zaadonderzoek nog niet wil, zou hij stilletjesaan ontdooien nu?
    ik hoop het in ieder geval

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    hele dikke knuf voor elke
    niet fijn om eerst bijna 4 maanden iedere dag naar zh moeten om voor nadine te zorgern
    dan mag ze eindelijk naar huis en kunnen ze nog niet ten volle 100% van elkaar genieten zoals het hoort

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Zuurtje, hij moet wel... vind ik

@ Klingel, vergeet ik jou gewoon knuf te geven, dacht al zoiets hoor (twitter) met al die zwhormonen.

Heb er nu nog steeds last van... onee, ben gewoon van mezelf al vergeetachtig :D hihi

En antwoord op Twitter, eigen kindjes is het anders, trust me

Oja, jij nog over je eten, als je weinig wilt eten/kan eten.... eet dan wat je wilt, beebje moet wat hebben zonder dta jij weg teert.

Nu had ik wel wat weg te teren, maar ik was hele dag kotsmisselijk, brood was geen succes, maar kaassouffle tusen de middag bleef binnen...

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    lange dag weg!
    en eigenlijk niks aan cursus gehad :(
    was omgaan met mensen met borderline.. maar was inhoudelijk meer gericht op jeugd en kinderpsychiatrie en ook bureau jeugdzorg (ouders met borderline) dus voor ons was het eigenlijk niet veel aan.. wel interessant maar kan er niks mee. jammer want het is een moeilijk doelgroep waar we steeds met ons handen in ons haar mee zitten

8. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @elke wat unfair!!! :(

9. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Pix, jij nog erg elast van FM nu?
    Mijn handen, pols en schouders are killing me

Jammer dat je weinig aan de cursus had

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @smallville ja hier ook mijn arm en pols en enkels momenteel
    vorige week erg in mijn schouders en nek.

vandaag veel zitten en zal vast morgen dat merken in mijn schouders en nek weer want ik voelde het verstijven ..

hoe gaat het verder met jou?

11. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Even snel voor het mollen:

@zuur: vraag om een diagnostische hysteroscopie! Ook een kijkoperatie maar ongeveer net zo NIET ingrijpend als een HSG. Bij LIFE doen ze geen HSG meer zei arts gisteren tegen me. (Wil niet direct zeggen dat HSG nutteloos is hoor, maar goed)
    En insuline niet goed... goh, klinkt bekend ;) Gelukkig is daar een remedie voor, afvallen, en daar ben je toch al mee bezig. (Wat ik me afvroeg: hoe lang ben je eigenlijk?)

@Pix: jammer dat cursus niet dat op heeft geleverd wat je ervan verwachtte.

@Smallie: Superschattige reactie op 'school'. Wat zijn ze toch wijs hè!

@Leo: Haha, je zegt het eigenlijk zelf al: ik vind het jammer dat IVF uitgesteld moet worden en belachelijk dat ze het in Jette gemist hebben (krijg je als ze altijd haast hebben). Maar ik ben ook blij dat het gevonden is, dat er snel iets aan gedaan wordt, dat we overgestapt zijn en dat het gevoel zo ontzettend goed is.
    En ach, nu heb ik weer extra tijd om nog wat extra kilo's te lozen (na in periode tussen IUI en ongi trainde ik altijd minder intensief, en die periode was langer dan tijd vóór IUI)

Hoe is het met jou? Voel je je nogsteeds elke dag een beetje beter? En wanneer nou ook alweer naar KNO-arts (die ze hier trouwens NKO-arts noemen, haha)

@Milk: mooi zo! veel zaadjes, en mooie redenering wat betreft cijfers en blauwe druifjes :D IU3 gaat 'm worden!

Nu mollen!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    cin 1,55
    waarom?

13. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    He meisjes,

Allereerst een hele dikke knuf voor Elke.....wat een ellende meid :(! Ik vind het zo ongelofelijk rot voor je, jullie zouden nu gewoon lekker van die prachtige kleine meid moeten kunnen genieten. Heel veel sterkte lieve schat!

Broedklingeltje...hoest met ons broedse kippie en het glitterboontje?

Mirank...met jou en beebje ook alles goed?

Ik heb weer niet teruggelezen...sorry, ik kom er gewoon even niet aan toe :).
    Verder alles goed hier, ook met de kindjes...alleen heel druk.
    Morgen mannetje jarig.....wordt 40! :D

Dag meisjes.....dikke knuf!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    en wat betreft hsg
    ik heb gevraagd voor een alternatief maar hij zei enkel kijkoperatie en dat wil hij voorlopig niet doen

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    pipmannetje alvast gefeli met de nieuwe voordeur

16. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    @pippa: Alvast gefeliciteerd met 40e verjaardag Pipman!

@zuur: omdat ik geen idee had, dacht dat je óf heel lang of heel klein zou zijn, haha.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    @Pippa, alvast gefeli met mannetjes verjaardag!

@Cin, ja voel me gelukkig nog steeds echt elke dag beetje beter. Nasleep van zwangerschap/lage weerstand lijkt aan het eind te komen. *klopt af op groot stuk hout*

Ik kan me voorstellen dat het gevoel dat ze gevonden hebben ook weer fijn is. Nu ben je echt stappen vooruit aan het zetten, dat zal vast goed gevoel geven.

@Pix, jammer dat cursus eigenlijk tegenviel! Was dat vantevoren zo niet beschreven dan?

@Small, wat vervelend dat het zo pijn doet! Naar hoor!
    Hoe gaat het verder met je meisjes?

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Oh en shit ik dacht dat Erik de mol was! Grrrrrr!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Cin, wat grappig dat het bij jullie een NKO-arts is!
    Ik moet eind maart weer terug, dus over week of 3.
    Verwacht er eigenlijk weinig van.

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Elke: nee he, oh, echt vreselijk dit &%^$%!!!
    het zou ook eens van een leien dakje gaan he... *rolling eyes*
    kan iemand mij adres elke pb-en?

Mol: duh, is al vanaf het begin Kim hoor!

Share This Page