Milk, tja ik heb haar ook echt in mijn vizier. Maar heb vanaf begin Erik geroepen en blijf daar dan stug bij haha! Tot vandaag dus!
@klingel: idd, liedje was om rede die jij ook noemt, en niet echt autobio. Haha, had gezicht van vriendinnetje wel willen zien! @elke: pfff zo oneerlijk... heb zelf 2x niersteen gehad, pijn in dat gebied is vreselijk.. en al helemaal op dit moment, hoe kan het toch soms gaan he.. dikste knuf ooit voor jou! @gaby: 2 eitjes, goedzo!! @milk: jippie, goed gegaan allemaal! ik duim!! @rest: hele dikke knuf @hier: vandaag hele dag verdrietig geweest en veel gehuild. eens in de zoveel tijd komt het er wel uit. de frustratie en de teleurstelling. wel fijn dat je je na zo'n dipdag weer beter voelt dan in tijden. en vriendinnetjes waren super lief, en mama en millman ook. ookw el fijn om te voelen dat je het niet alleen hoeft te doen. maar los van dipdag, bleef vandaag de verwachtte menstruatie uit. maar gezien de omo van vanochtend zal die echt nog wel komen. voel schouder nog niet dus zal nog even geduld moeten hebben.
goedemorgen milla jou banner doet raar, of ga je klingel nadoen(haar banner deed ook raar voordat ze ontdekte dat ze zwanger is)
@ Milla, dikke knuf, gelukkig krijg je wel goede steun van fam en vrienden. In je 1tje is het nog zwaarder. @ Pix, hoe het mij gaat? wel aardig, thuis gaat het beter, met Albert.nl enzo, maar FM heb ik nu ook meer last van, stom op Werk, tja weet niet, werk is super leuk, maar klik met collega lijkt wel weg te zijn. Lijkt soort van kloof te komen. Maar bedeneken wat we daar aan kunnen doen. Nu auw in polsen, lekker handig als je op werk 8 uur achter pc zit.
pix, smal knuf voor jullie pijn is nooit fijn en als het weer dan niet meezit helemaal niet zal er voor de rest deze voormiddag niet zijn dochtertje gaat dadelijk bij haar vriendje spelen en ik ga samen met zoontje en de rest van zijn klas naar de kindercarnavalstoet kijken ik ga mee als extra oppasmama voor al die kleutertjes in het oog te houden, zal wel lekker druk worden
deze morgen nog eens gewogen, nog 200 gram en dan ben ik op mijn -10kg gisteren tegen mannetje gezegd van te hoge insuline en hij denkt dat het komt omdat ik nu met ww bezig ben, ik nu minder snoep en dat mijn lichaam zich aan aan het passen is maargoed maandag even extra controle (buiten de jaarlijkse controle die ik doe omwille van veel familieleden met diabetes) dan zien we verder hoe het moet
Aaah SHIT eeh.... wat zielig voor Elkuh . En dan nog zo'n fokking pijnlijk iets. Sterkte Elke en dikke knuff. Ik hoop dat het snel voorbij is. En ik wens dat jullie voor de komende tijd een heleboel zorgeloze jaren toe hoor. Och jee Mil, nou hopelijk voor jou ook een succesvole IUI 3 net als bij Milkh. (Toch Milky ). Misschien heb ik het gemist maar hadden ze nog gecontroleerd op endo? (wegens schouderpijn?) Nouuwww ik kwam met goed nieuws...... ben zo blij dat ik het toch graag wil vertellen..... Mijn kleine meid slaapt door . Ineens zo! Ze gaat om half 7 in bad en om half 8 gaat ze slapen. Om 23:30 laatste voeding. Slaat gewoon 2 voedingen over snachts. Ze meld zich om 7:00 weer en slaapt daarna door tot 9:00. Tis al 3 nachten zo dus ben benieuwd of dit het is. Destijds was ik ook gestopt met cursus zelf in slaap vallen. Zo'n klein babietje kon ik echt niet dwingen om iets te doen (9 maanden in buik) . Ze sliep vaak op arm en ik stond bij de eerste de beste piep naast haar bedje . En toen (vooral snachts) ontdekte dat ik niet spoorde hahahaha ze piepte af en toe gewoon in haar slaap . Nou toen het moeilijke besluit om haar in haar eigen kamertje te laten slapen. En ze vind het toch heerlijk daar. Ze heeft het vertrouwen opgebouwd dat ik er ben als ze me nodig heeft dus leg ik haar gewoon in bed en gaat ze zelf slapen. Zo tevreden...... Nou tis lang verhaal geworden sjollieeeeeeee SMAK!
Goeiemorgen!! Tisch wat fijn en wat goed, madammeke lekker doorslapen. Heerlijk toch. Ik vond het zelf ook veel prettiger toen Niels op zijn eigen kamer sliep. Net wat je zegt je hoort elk piepje kreuntje terwijl er eigenlijk niks is. Maar zelf sta je dan direkt naast je bed. Ik hoop dat het zo blijft dan kunnen jullie ook weer lekker hele nachten slapen! Milla knuff, je wist het maar toch..... Mol: Sanne is de mol Pip, alvast fijne verjaardag!!! Lau, vertel es hoe is het? En met werk en met Finn en met Finn op kdv?? Hoe leren kindjes eigenlijk zitten?? Soms denk ik dat Niels zo overeind komt maar dat kan natuurlijk helemaal niet maar hij is wel heeeel hard aan het oefenen. Vast bezig voor zijn sixpack
hi hi hi, ik was niet op zoek, kreeg in schoot geworpen (klinkt wel erg raar in deze omstandigheid... ha ha ha ha) maar ik volg verified Twitter accounts en die was van de week geverified
Leo: *kus* op migraine! wanneer houdt het toch eens op voor jou, voel plaatsvervangende 'en nu is het tijd!' zuurtje: ai, insuline te hoog, mee oppassen hoor! pix: suf dan he, zo'n cursus. pippa: gefeliciteerd met je man! 40 jaar al zeg, poeh! elke-adres: iemand pb voor mij? milla: ik duim voor IU3!!! tisch: haha, heerlijk. wat lief dat ze doorslaapt! bowen: woei, aan het sixpack, cool! small: toch jammer he, met leuke collega's wordt volgens mij elk werk leuk! gieg: denk aan je! fijn dat dagje meelopen goed is bevallen! limmeke: hoest met jou? kom je hier nog een keer gillen hoe ver je nu bent en hoe het gaat enzo?
goedemiddagkus.. extra smak voor mil pas je banner nog maar even niet aan.. you never know... ik liep ook 4 5 dagen met een expired banner rond wegens algeheel protest.. rest komt andere keer, ik voel me eindelijk goed zwanger, dat zal me leren
@ Klingeltje, goed elke 2 uur een droog crackertje/droog biscuitje eten *smak* @ Pippa, feli met Pippaman @ Milky, ben ik het mee eens, als je leuke collega's hebt kan je veel aan. Hier beetje in dub, kdv, dat hier 10 min lopen vandaan is, gaat verhuizen in december, 5km verderop, 40 min lopen zeg maar...... me= niet blij optie 1, kindjes verhuizen mee optie 2, kindjes ander kdv zoeken (niet makkelijk) optie 3, ........ Marije gaat dan in 3 mnd 2 x verhuizen van school/kdv (ivm verhuizing en omdat ze 4 word en naar basisschool gaat dan) pfffff
@small: oei, moeilijk! ik weet t even niet.. zou toch poging doen om ander te vinden? want die 5 km is niet te doen? of oto? zou wel het rustigste zijn voor haar he, geen verandering? over beschuitjes: ja! helpt wel, kleine hapjes vaak. was zo emo vannacht! en te moe om te slapen maar geeft niets, ben er nog steeds blij mee @pipman: feli ja! @fem: snelle zwaaaaaaaaaaaai terug! @bow: doe jij rustig an met die rug??? @sanne: tuurlijk is sanne de mol! dit x klopt mijn 1e gevoel. (en als t toch kim wordt baal ik, dom mens) @spam bruidsjurken: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.bridalwearedinburgh.co.uk/art/jesus-piero-jan-2009/jp-9036front.jpg helemaal mijn stijl! architectonische minimalistische.... haute couture! heb ik weer. de 1e links, min panty/schoentjes vind ik nog wel geschikt voor dikbuik ook. maar dat NERGENS op internet prijzen staan zegt genoeg.. brr.. begin april met moedertje eens kijken. @thee: sip sip @drup: tisch! wat super van doorslaapjayde! GAAF! doe je het exacte recept nog een x door? en hoest verder met joejullie? @all: dikke smak, zoef.
nee het is haute couture, heb ik weer! nou ja, heb ik dus NIET! gaan niet 4500 voor 1 jurk uitgeven hoor. zeker niet aangezien we het intiem en relaxt in de zomer willen doen. heb net pizzabroodje gegeten, dat helpt! ik deed een smally SMAK
hi hi hi hi hi, een smally Jurk is super, niet iemand die hem voor je na kan maken? (mijn jurk zou ook 2500 zijn, maar omdat mijnmoeder hem zelf heeft gemaakt maar 350)