En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh hier trouwens niet zo lang hoor: 1.70m

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @leo: ha een klingelig lange reactie! :D
    daar hou ik van!

nou ik twijfel nog steeds (GOH) want ik vind t ' voor mezelf ' wel fijn en bevredigend, lekker hard en tof werken.
    alleen nou ja... :) ik denk dat ik nu zo zuinig wil zijn op swangerschap dat horeca niet goed is..
    kan het warm houden, en voorstellen op oproepbasis bij te springen, maar ik wil GEEN contract voor 24 DUS 48 uur. echt niet.
    beeb gaat VOOR!
    wel even melden, dit weekend. met dubbel gevoel, maargoe.

en daarbij idd druk druk druk, met voorbereidingen ;) en ook kunsten kunsten. heb HEUL veel doeken besteld die ik zo ga ophalen en die gaak eens even bespringen.
    het klinkt (nou ja het is... :)) misschien luxe dat dit nu kan, maar waarom niet dan he.
    heb jaren 60/70 uur per week gewerkt, en nu is t even ZEN. is ook wel verdiend dan vind ik!
    ondertussen ogen ophouden voor een ' normale ' baan qua tijden; missch wat meer examineren op de hotelschool, dat soort shit.

KLETSPANTYYYYYYYY!

enne,
    leomeisje op dag zelf dus big party!
    als de fam dan kan/komt is dat ook wel erg leuk en fijn he.
    wat voor kado krijgt ze?
    lijkt me zo lastig, wat geef je een beeb van 1?
    :)
    eerst maar een dikke knuffel en een taart die ze mag mollesteren? :D
    foootooos maken en filmpjes! :)
    vooruit en terugkijken; bijzonder!

so, even douchen hoor.
    smak op leo!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Thanks lieve meiden..

Nou we weten nog verders niet van hoe of wat..
    Me oma liep al 2 weken te hoesten en vorige week zeiden ze dat ze een longonsteking had maar nu zat er ook bloed bij het hoesten, maar ze had ook een hele erge urine infectie en ze voelde zich gewoon niet goed..
    Dus gister opgenomen in het ziekenhuis en ze hadden allelei onderzoeken gedaan, op de rontgerfoto zagen ze niks en ze wouden nog een mri scan doen en daar zagen ze het op..
    Ze weten dus verders nog helemaal niet of het heel agressief is of hoever enz..
    Daar gaan ze maandag mee beginnen..
    Maar tis zo sneu, oma vecht al jaren omdat haar nieren het niet meer deden ze ze al jaren doet bloeddyaliseren en sins een half jaar heeft ze een nieuwe nier en ging alles eigenlijk wel goed..
    En nu dit :(
    Dus ja mijn gevoel zegt ook meteen al chemo ken ze heel niet aan met die ene nier..
    Maargoed tis even afwachten, ben wel echt verdrietig..

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Owja en oma is 73 (dacht ik uit me hoofd)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @klingel ik zou persoonlijk niet met nieuw baan beginnen als ik het financieel zonder kon! ik had tijdens mijn zwangerschap mijn hoofd en lichaam vaak niet bij het werk.. en dat was niet leuk.. al snel na 25 weken begon het voor mij 'al klaar' te zijn.
    ik had er gewoon geen zin meer in.. en jij hebt huwelijk te regelen naast geboorte dingetjes.. dus je zal het druk zat hebben.

das mijn 2 cents.. maar ik ben jij niet ;)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @gabbel weet goed hoe het is als je zoiets hoor, dat onwetenheid ook dat erbij komt maar het weten dat ze ook niet op een leeftijd is waar het makkelijk weer goed kan komen :( denk aan je en je oma. hoop dat het niet te aggressief is

@zuurtje hoeveel moet je afvallen voor je op 2 cijfers ben?
    ja dat is dan wel verklappen hoeveel je weegt hihi :D maar ik vind het al goed knap dat je zo bewust aan het afvallen ben

@kling ik dacht ook iets van milla die het kleinste was.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    gabbel, ik wens jullie heel veel sterkte! woont ze in de buurt? kan je er vaak langs? KUS!

pix, zeker, je hebt gelijk. tis alleen dat er ergens nog een ambitieus miepje in dit zwangere doosje huist dat het 'voor zichzelf' wel gaaf zou vinden.
    maar kan ook later, anders, rustiger, veiliger, komt goed!

ja mil de kleinste? ik dacht dat we dat dachten maar dat t niet zo was.. :D
    bow de langste? bow, jij bent toch wel 1.88 ofso?
    ik zal ook wel in de top 3 staan op langgebied.

dat was wel lachen he, dat ranking the busbabes.
    wie is de liefste, de gekste, de rustigste, de wildste, enzovoort.

binnenkort ga ik een interview-topic openen voor alle moeders. ik eis met slagroom van alle busmoeders een reactie! ;)

so, naar de kunstmateriaal'nwinkel. KUS!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, net tijdens wandelingtje nog even over je job nagedacht.
    Ik snap ook dat je voor jou zelf werken wel weer leuk en lekker vindt! Ik vind werken op zich ook heerlijk, lekker met iets bezig zijn.

Alleen zo rot dat horeca meteen zulke sloppende uren heeft! Hmmmm...... kun je aangeven van oproepbasis en misschien na zwangerschap wel in dienst?

Of wil je tegen die tijd andere uren waardoor je meer uren van kindje overdag mee maakt? Of juist fijn er elke ochtend te zijn voor kindje?
    Maar ja na tot 1 gewerkt sta je ook niet fris en fruitig 's ochtends met kindje.
    Hmmmm dilemma's!!!

En qua atelieren is niks vasters te vinden? Op kunstacademie met studenten? Of trekt de horeca toch te veel?
    *smak*

Gab, nog keer dikke knuffel! Nu dus onzekerheid over hoe of wat (en verder) Hoop dat maandag positieve duidelijkheid kan geven.

Pix, hoe gaat het met jou nu?

Zoals ik al schreef net lekker gewandeld met kleine meisje. Paar kleine boodschappen gedaan en wat door de wijk gewandeld. Is nieuwbouwwijk dus steeds weer nieuw huis ( hele mooie en ook hele lelijke :) ) te ontdekken.
    Leuk huizen en ook mensen loeren!
    En voor je het weet weer een uur gewandeld!;)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh en kling, ik heb je quizvraag nog even opgezocht in dagboek van vorig jaar:

Ondanks dat ik bedrust had heb ik in etapes de keuken schoon gemaakt. Had ineens onwijze nesteldrang en heb er toen wel hele week over gedaan, met steeds dus rusten tussendoor (mocht 30 minuten op zijn per 3 uur) maar keuken was na week schoon :D

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zat in het ziekenhuis bij Nikita op de 14e :)

Gaab: dikke knuffel meid, vind het heel triest :(

Zuurtje: wat GOED van jou!! Schouderklopje waard. Dat heb je toch maar mooi geflikt!

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik geloof dat ik ergens in Utrecht in een vaag cafe zat en een Ka rondjes zag rijden :D

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gabbel, dikke knuff voor jou!! Wat een kl*te ziekte is het toch.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @bow: :D ongelooflijk he, al een jaar gelee!
    volgende x MOETEN leo en fem en milk en en en er ook bijzijn! so!
    @leo: lekker gewandeld? heerlijk! :)
    gezelli en cosy lijkt me dat!
    wat denk jij trouwens altijd toch lief en serieus mee, jij schatje.
    precies de dilemma's die ik heb beschrijf je.
    oplossing: uit de (avondnacht)horeca :(
    maar ik voel dat ik dat steeds meer wil, zekerrrr wegens beebje.
    wil de eerste tijd echt heel veel bij hemhaar zijn. hoewel een socio-dagje kdv er zeker bij gaat horen.
    switchen dus, komt goed, kunstacademie (doceren) had ik zeker wel willen doen. maar dan op een HBO, = minimaal 1 uur hier vandaan ;)
    ach allemaal kleine dilempjes, komt allemaal goed.
    EERST BROEDEN! ;)
    @bow: waar ben je en hoe gaat ie? joe is stil. hoe komt dat? buswagenziek? last van rug? druk met verjaardagen :p?
    hoest met nielsje?
    @fem: hoest met jou en jullie? vertel es?
    en hoe ist met de femhuisschoonmaakster? bevalt ze nog/al beter?
    whoei meel gezien, eerst een nieuwe kleur vinden en dan komt de megarea! ;)

@hier: er zijn toch veel eerlijke mensen op de wereld!
    net in de stad, had grote doeken in kleine ka ingeladen.
    toen naar de albert gereden.......aldaar: portemonnee weg! :$
    zat alles in aan pasjes, maar ook (zal je altijd zien) ongewoon (voor mij) veel geld.
    teruggescheurd naar kunstwinkel, niets. straat, niets.
    ik stond daar te hyperventileren (zwanger he :)) en om me heen te wapperen, komt er uit de shoarmazaak tegenover een man naar me toe: had paarse ;) portemonnee gevonden en bij die en die winkel (ook een shoarmazaak) achtergelaten.
    daar lag ie inderdaad!
    huil! :)
    tis allemaal maar materie, maar toch ook superklote als je het zo in een domme flits kwijt bent.
    beide 'turken' dus een onwijs grote bos tulpen gebracht!
    was weer helemaal blij met de wereld en wist nog zekerder dat ik de peroxideman de engste vent van NL vind.

SO!

en net t durp doorgeweest, collecteren voor reumafonds (gestrikt door excollega die t hier organiseert)
    ondanks hoge goededoelenfactor vond ik dat vreselijk! :( :)
    wegens het storen (uiteraard op etenstijd) enso. terwijl ik zelf altijd geef vond ik dit echt niet leuk. stom misschien???
    ben weer naar binnengerend hier, doe zelf wel een extra vijfje (aan heel klein kleingeld :D) erin en klaar ermee!

nu: ophouden met kletspanty-en en KAASFONDUE.

smakkkkkkkkkkkk!!!!

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, gelukkig portemonnee weer terug! Heerlijk die eerlijke mensen! Lief dat je daarna bos tulpen bent gaan brengen!

Fem, jij was toch eigenlijk 18 april uitgerekend? Ik eigenlijk de 16e. En moet je ons nu zien, jouw lieve dochtertje is al weer paar weekjes 1 jaar en de mijne is over paar weekjes 1. Gaat zo snel!'

Bow, ik mis je hier ook! Vertel eens wat meer! :)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @leo : ongelooflijk he, look at you 2 nu!
    2 mooie lieve kleine grote meisjes, en 2 mooie lieve grote mamaatjes! :)

@bow: ja talk to us!
    ik zit hier veel te veel te kwekken, ik ga eens even de stille muurbloem uithangen.

haardsmak!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik was de 12e uitgerekend - 1e paasdag :)
    Ja, bizar hé...zo'n jaar gaat dan (achteraf) ineens ZO snel..

Ben je al naar taarten aan het kijken :D
    Jullie gingen zandbak geven hé :) Leuk!

Kling, de whooeeiiiimail en whhoeeeeiiiimailantwoord moet je maar beetje laten gaan :) Geen antwoord noodzakelijk hoor. Ik kan me voorstellen dat als je je ff niet zo lekker of juist lekker zwanger voelt, dat je dan ff geen whooeeiiii voor een whhooeeiiii hebt :D
    Grote mama? Ja, groot ja...en dan niet lang-groot, maar meer ik-voel-me-net-een-worstje-in-mijn-gewassen-spijkerbroek-groot.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

hmmm, ik ga ff snacken :D Rauwe witlof dopen in gorgonzola sausje :D Lekkkkuuuuurrrrrr

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik ben ook aan het snacken, paprikachips :D

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh ja jij de 12e! Was iets eerder als mij!
    Willen inderdaad zankbak geven, waarschijnlijk deze:
    Little tikes schildpad zandbak

Taarten ook rond aan het kijken, zo'n leuke gezien!
    Bij hema of hier bij plaatselijk bakkertje.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ja leuk die schildpad :D

Deel Deze Pagina