met het broeden gaat het goed. Heerlijk ontspannen met een wurmend kind in de buik... het is en blijft leuk... Hoe gaat het met je fybrom? Owh ik wordt gegild. Er wordt een filmpje in het apparaat geduwd en ik moet komen... Tot morgen...
Gieg, echt waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????? Ik ben er helemaal stil van!!!!!!!! *dikke slik!*
Ja het is echt waar, maar ik ben heel erg bang dat het weer misgaat en daarom wilde ik eigenlijk eerst nog wachten met hier komen vertellen. Ik val ook zomaar binnen nu Niks op hyves of twitter zeggen aub!
Oh Gieg, ik bleef maar f5-en Wat een ontzettend super nieuws! Volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd dus bij deze: super gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim onwijs dat het allemaal goed mag gaan en dat jullie over 8 maanden jullie wondertje in je armen mogen sluiten. Blijkt maar weer dat de wonderen weer eens echt de wereld nog niet uit zijn!
Jeuj, is ie nog positiever Gieg? Ik duim nog steeds dat het goed blijft gaan, dikke knuf! *stuitert verder*
WOUW!!! Ik kom ook ffies binnenvallen hoor! Val meteen met mn neus in een posi test!!! GEFELICTEERD giegje!!! Ik hoop echt zoooo voor je dat t goed (blijft) gaan!! Liefs!
goedemorgen meiden wat een mooie opener die ik vandaag zie GIEG GEFELICITEERD en ik blijf duimen hopen dat alles goed gaat en jullie over een 8 tal maanden een mooi beebje vast kunnen houden
ik ga straks als zoontje op school is door naar het ziekenhuis voor de glucosetest misschien dat ik hier af en toe nog kan spieken via mijn mobieltje
*komt rustig binnen... ziet gieg haar bericht en valt terplekke van haar stoel af* WEK...GIIIIIIL.... spannend meid... Ik kan me voorstellen dat je een beetje boel nerveus bent dat het fout gaat en ik hoop en bid dat het lekker mag zitten op de plek waar hij/zij zit... @ zuurtje: misschien een domme vraag, maar waarom moet je een glucose test? Omdat je zo ben afgevallen of .... Moggel iedereen... gisteren de Juwel of the Nile gekeken. Heerlijk zo een film. Vandaag wordt het huisvrouwen en mijn moeder helpen met leren (omgekeerde wereld) en lekker hier rond hangen.
yadi nee insuline was te hoog in bloed vorige week vandaar nu een glucosetest en aangezien diabetes bij mij in de familie zit langs vaders kant wil ik het toch ook wel zeker weten (grootvader, mijn vader en 5 tantes (allemaal zussen van mijn vader) hebben het)
hier van weekend weer druk geweest Smallman moest veel achterstallig schoolwerk inhalen, was d eprijs voor extra q tijd afgelopen tijd @ zuurtje, blijf het super kanp vinden. ik kan het op het moment niet echt op brengen volgens bmi is beste 62kg.... ben nu 84,5. Naar onder die 80 zal super zijn,e n dan zo rond 70 vind ik wel mooi. maar kan op moment niet van chocola afblijven, zucht dicispline is op moment ver te zoeken. @ CIn, even dikke knuf omdat je zo'n schatje bent. (sorry heb hoofd als gatenkaas, wanneer operatie?) @ Klingletje, straks kinderkamer van 50m2?
Even tussen prikken door.hoeveel insuline te hoog is weet ik niet. Morgennamiddag tussen 15u en 17u mag ik bellen.
Ben ik ook weer, na een tijdje. Jeetje, wat kan een mens druk zijn! Waarmee? Werken en alle dingen die daar weer omheem komen (huishouden, vriendschappen, cursus nagelstyliste, relatie niet te vergeten). Allemaal erg leuk, maar wel tijdrovend Wat lees ik nu? Gieg, gefeliciteerd!! Ik hoop dat beebje zich goed aan je vast gaat houden!! Klingel Beebjesglitterkamer van 50 vierkante meter? Zohooooo Zuurtje, goed van afvallen!! Euhm, toen was ik het kwijt. Heel veel knuffels voor iedereen!!