ja eh volgens mij hoor je ook vaak na-di-neh gewoon (sorry sus!) ik dacht eerst dat elkeman het fout zei, ' nadien ' gewoon omdat hij, eh, er een fries accentje op na houdt en elke ABN kan kwetteren. hihih!
nadien klinkt wel weer lekker pittig, haha! ons bikkeltje nadien! ben verder afgeleid door teruglezen hoor, dus als je even niets van me hoort
pixie: begint verkouden net? of alweer richting herstel? bij mij begon het afgelopen donderdag, weekend en maandag goed ziek, nu alleen nog snot en snot en snot... naiobi: is je appeltaart ook koud nog lekker? of helemaal opgegeten gister? hoe is het verder met de koorts van Quinn? klingel: nou ja, ik ga voor de tweeling hoor, jij toch ook! nog maar 3 puzzels te gaan... hardlopen na IUI: ja, twijfel ook hoor, of ik wel ga sporten erna. na hoeveel dagen wel? en ben wel in bad geweest vlak na IUI, had er gewoon zwaar behoefte aan... milla: ik heb je al gesproken over prikken van de pregnyl, maak je echt geen zorgen! en nu netjes 14 dagen wachten (=stressen), hihi. gelukkig heb je hoge verwachtingen, dat moet mogen een keertje (en ik hoop lekker met je mee!) Ik was ook op weg naar verkouden tijdens IUI, is goed voor je slijm leo: nog gefeliciteerd met je verjaardag overigens! tegenstrijdig he, je amandelen maken je ziek, maar bij het weghalen ervan word je misschien nog wel zieker, bleg. Hopelijk ben je snel weer op orde en kan het wel! cin: neeee, jij mag geen krampjes, jij moet drieling, so! *duimt stoicijns nog harder voor zaterdaguitslag* (maar doet wel stiekem mee met krampjes die zo overbekend voorkomen...) gieg: haha, jij ook recht. klingel is dus de enige die schuin doet, haha. had daar zelfs nog nooit over nagedacht! natjes: iewl, moet nog eten hoor... nadien: bloedtransfusiedag, spannend! misschien komt je gevoel daarvan, klingel? lautje: zwaai! hoest met de solli's en de ziekjes?
wat kan je doen om bloeddruk te verhogen mannetje heeft bloeddrukval gehad op werk en is flauwgevallen die sturen ze dus naar huis
wortelsap en zilvervliesrijst of lekkerder: koffie en chocolade wel even schrikken, of gebeurt hem dat vaker?
vroeger heeft hij dat vaker gehad er zijn toen onderzoeken gebeurt maar er is niets gevonden dit is de eerste keer dat hij dat heeft sins we samen zijn en dat is dit jaar 11jaar
Zoute dingen.. Dus extra zout bij het eten, zoute drop enz enz. Ik heb ook al jaren een lage bloeddruk, vandaar dat hij toen met die operatie helemaal niet meer omhoog kwam
Maar zuurtje, jou mannetje is toch verpleger ? die moet dat toch weten ? Meiden ben er weer vandoor, ga huiswerk maken ..
ja gabbel mannetje is verpleger voor andere zorgen ok maar owee hij mankeert zelf iets hij moet al bijna doodvallen vooraleer er een arts mag komen hij heeft nu van mij een kom soep met extra zout in gekregen
@klingel: NOD komt over week.. is trouwens een WOD dochterlief snottert nog erg, ik zit op het eind en de rest is helemaal beter