@pixie op me werk heb ik druk maar wel naar me zin. ik heb sinds vorige week elke dinsdag ochtend vrij.. morgen ff kijken als ik ergens nieuwe schoenen voor het voorjaar/zomer kan vinden in de stad. als ik van de week ff tijd heb schrijf ik uitgebreid op mmm. als ik in de toekomst een nieuwe afspraak heb met de gyn gaan we verder kijken.. er stond eind oktober nog niets vast wat de verder planning is. @bowen proficiat met dat je vriendin bevallen is.
Bowen, gefeliciteerd dat vriendin bevallen is! Jongen of meisje? Zo zonder vk! Spannend, stoer en ook wel eng zeg! Super dat alles goed gaat!
@ finn: door reflux slokdarmontsteking. Oorontsteking en bovensteluchtweg infectie (hoop dak het zo goed zeg, lau!). Maar luchtweg infectie door reflux en hoesten en auw. Auw door slokdarmontsteking. Huilen, huilen, huilen.... Dus een cirkel wat gewoon niet doorbroken lijkt / wil worden... Dus niet zomaar griepje ofzo... @ nai: gefeliciteerd!! @ kling: ook jij gefeliciteerd! @ bow: gefeliciteerd met kleine van vriendinnetje!! @ cin: ook hier nog ff: succes! @ plien: knuff!! @ female: dikke knuff voor nikita.. en maar weer alles uit de kast trekken dus?! en mopperen mag altijd, toch?! @ euh.. kwijt! Dikke smak!
Arme arme arme Finn en ook arme Lau en Lau-man, wat lijkt me dat vreselijk om te zien/horen. Heeeeeele dikke megaknuff
Bedankt allemaal voor de lieve en leuke reacties, ondanks dat ik hier een tijdje niet ben geweest. @ Miranke: De buikbanden van Anita zijn wel goed. Die heb ik ook gebruikt @ Klingel: Ik heb de gyn nog niet gebeld, maar de kans dat ze bolletjes voorschrijft is nihil. Sowieso kan ik met 7 weken een echo krijgen, want dat is het beleid van het ziekenhuis @ Pixie: Logisch dat je niet had verwacht dat ik met een posi test de bus weer in zou komen. Wij hadden het zelf ook niet verwacht @ Female/Cin: In plaats van operatie, het een ingreep noemen? @ Lau: Sterkte! Aan het infuus zal Finn waarschijnlijk al snel een beetje opknappen, maar je kind zo zien is moeilijk. Finn heeft toch ook verborgen reflux? Bij mijn jongste ging het netzo (slokdarmontsteking etc). Dikke knuff!
@finn me ge8en zijn momenteel bij jou... wat een narigheid is er bij je aan de hand. ik hoop dat alles maar gauw een beetje beterder met je gaat. @lau en lautjeman ik wens jullie heel veel sterkte en kr8 voor de komende tijd. een super knuf voor jullie beide.
Staat je prachtig gieg, die banner! lau heel veel sterkte met je mannetje! (eigenlijk mag ik me er helemaal niet mee bemoeien, maar ik heb ook reflux en hoesten kan ook daardoor komen. iets wat dokters vaak over het hoofd zien. bij mij duurde het jaren voor de link werd gelegd. vandaar dat ik het toch even wil benoemen, ook al zullen de artsen echt wel heel zorgvuldig met je mannetje omgaan!)
Gewoon lekker tegenaan bemoeien hoor! Ik weet nl. ook niet of ik het allemaal goed en volledig vertel... Maar dat is t m ook bij Finn, die cirkel.. en die wil maar niet doorbroken worden...
Dankjewel! Helaas wordt bij kleintjes die link ook vaak niet gelegd Maar nu Finn is opgenomen gaan ze vast alles goed bekijken en zal ook vast worden besproken om medicijnen te geven. Jaren geleden werd Prepulsid (Cisapride) voorgeschreven, maar ze geven dit nog maar zelden (ivm de bijwerkingen geloof ik).
goedemorgen arme finn, wat heeft hij al niet allemaal meegemaakt op in zijn nog zo kort leventje heel veel beterschap gieg mooie banner
@lautje hoop dat het al wat beter gaat met Finn.. Arm mannetje helemaal uitgedroogd.. wat is dat refllux toch een klote iets!! @cin hihi jah de kapper heeft vast geholpen Morgen de ingreep ?? ( zal operatie voor je vermijden ) @leonie mag 1 april beginnen en neeej dat is geen grapje hihi.. maar heb volgende woensdag alvast een wenochtend @ppver ik denk dat het voornnamelijk te maken heeft met de 2 jaar dat je nu bezig bent en niet zo zeer met je leeftijd nu of dan.. * knuffel * hoop dat je snel weer een positieve test mag hebben!! @bowen Medewerker Clientenservice voor Fysius.. Dus afspraken inplannen, mensen de procedure uitleggen achter achterstallige betallingen aan belllen. wat administratieve taken.. voor 16 uur wel leuke uitdaging @gieg mooie banner hoor en vast heel erg spannend voor jou!!
Goedemoggel, zo vandaag een drukke dag @ Klingel: ja bijlezen is niet te doen hihi... Maar hopelijk kan ik dat nu wat vaker doen. vandaag alleen echt een drukke dag zonder internet dus ik zal morgen lekker moeten bijlezen. Ja wij zijn uit de namen. De jongensnaam is niet veranderd, maar die van het meisje hebben we eindelijk echt voor ons staan. Tsja, morgen 33 weken en zeker nog actief. Nee ik heb niets te klagen. Nu begin ik het wel te voelen, maar ik doe nog alles. Zelfs zo dat hubs me moet afremmen. Pc-verslaving... wasda... hihi... ja ik kan weer zonder problemen genieten van een boek en ik help mijn ouders met hun nieuwe huis. Die pc kan ik beter laten staan en dat is altijd goed. Lekker grote kamer... hihi.. ben erg benieuwd hoet dat er uit ziet. @ Miranke: fijn dat je je weer een beetje goed voelt. Ik hoop dat de echo alleen hele goede dingen laat zien. Geniet er van... @ Klingel: ik zag het op je twitter dat je het niet had gedaan. @ klingel: alweer 9 weken... gaat het snel of niet! @ Nai: gefeli met je nieuwe baan. @ Gabbel: wat fijn... twee eitjes... @ zuurtje: wat fijn dat je geen suiker heb. dat is een zorg minder... @ Remmie: owh nee... arme finn en arme lau... wat een zorgen @ ppver: knuf meid. echt kut dat je weer ongi ben geworden... @ ppver: ik las net je berichtje over leeftijd enzo.. Ik weet gewoon niets te zeggen... KNUF @ gieg: staat je goed die banner...
@ Lautje, meissie toch, mannetje zo ziek en zelfs in ziekenhuis, vedorie. Ik hoop dat ze hem weer snel beter hebben *knuf* @ CIn, ja wa sik die het vroeg. Woensdag dus, ben het eens met collega's wat betreft term operatie. Voor als ik het morgen vergeet: alvast hele dikke knuf. En hoelaat moet je, dan hou ik fictief even handje vast. @ PPver, nu hopen dat goede actie van accu doorzet en goed resultaat geeft @ Fem,. ach goss, niet leuk zo snot verkouden meisje groene snottebellen? @ Giegje, mooie banner @ Nai, gefelki met nieuwe baan, klinkt leuk @ Yadi, alweer 33 weken, gaat snel zeg @ Klingeltje, wou nog ergens op reageren wat je vroeg.... maar ben het kwijt, sorry Verstandig dat je horeca even aan kant zet. Is een leuke baan, maar errug zwaar zoals je wel weet. Doceren/examineren klinkt ook erg spannend Hier weer druk dagje, collega weer vrij
ja he.... voor degene die het willen zien... een buik: http://i452.photobucket.com/albums/qq241/JedidJah/geresteijn/buik/100_8107.jpg @ small: succes vandaag... en Amen op chocolade...