Klingel: oeh, wel schrikken van klingelmama zeg! hopelijk vinden ze wat er was. Cin: ik hang aan je tenen hoor *niet zo wiebelen*
@ Cin, ik heb je goed vast hoor moppie. @ Klingeltje, tjee dan schrik je zeker wel zeg, tuurlijk ga je langs mamakling ookal is dat volgnes papakling niet nodig succes bij Antiek @ Pippa, weer slechter schoonpapa, niet goed, wat is de prognose nu? @ Nai, ja ben ik ook erg blij mee, oude plekje terug @ Milky, knuf
arme klingmama! Hopelijk weten ze snel meer.... Pippa, veel sterkte met schoonpapa Nikita: ze is snotneus en zeehondje.... Het loopt met stralen eruit en sinds vandaag hoest ze ook echt verschrikkelijk erbij. Tranen schieten spontaan in haar ogen en ze krijgt allemaal paarse vlekken in d'r gezicht....bovendien heeft ze echt ontzettende donkere wallen en verhoging. Kling: als ze zo doorgaat neem ik haar zaterdag niet mee hoor!
kom er even tussendoor vliegen: @kling : had je moeder geen galsteen/niersteen - koliekaanval gehad? Veroorzaakt een helse pijn (kan in je rechterzij), duurt 10 minuten tot paar uur en zakt dan weer af. Kna zijn dat ze met onderzoeken niks meer te zien is omdat gal- of niersteen alweer afgevoerd zijn!
@Small, wat een leuk fietsstoeltje! Wij zijn ook rond aan het kijken. @Kling, wat schrikken van mama! Ik zou er ook niet blij van worden als mijn vader me er pas zo laat over zou bellen maar is uiteraard wel heel lief bedoeld! Oh wat frusti dat ze nu niets meer kunnen vinden, dan blijft het zo'n groot vraagteken en ook onverwacht/eng iets waarvan je niet weet of het terug komt. @Pix, heb je mijn bijdrage ontvangen? @ Cin, hoe gaat het nu met je? @Fem, ah Nikita zo verkouden! Zielig hoor! @spinnen, ze zijn hier in huis weer te vinden, bleh!!!! Rest, sorry ik weet het even niet meer!
Morgen toch misschien maar even de HA bellen...ze heeft al 2 dagen nauwelijks gegeten en gedronken en heeft inmiddels echte koorts (vanmorgen nog verhoging)....maar dat hoesten :S Dat baart me beetje zorgen. En ik wil niet in het weekend ergens in Drenthe een huisarts moeten opzoeken..
fem, bellen is dan denk ik inderdaad wel even verstandig. Raad vragen kan altijd! mooi he, Klingel die een jumping beeb heeft gezien
Haai! Was ik weer! 't Is allemaal hartstikke goed gegaan, roesje was even eng omdat ik draaierig werd en niet in de gaten had dat ze het infuus al hadden aangesloten Totdat de anesthesist zei 'u zult het misschien al een beetje voelen'. Daarna was het vrij relaxed, stuk prettiger en minder ingrijpend dan ruggeprik. Over 6 weekjes nog een keer voor diagnostische hysteroscopie om te checken of alles er nu netjes uitziet. En dan IVF! Werken op alleen ontbijtje ging prima, had mega droge mond maar collega kwam met briljante idee om beetje te spoelen met water. @kling: Wat super, en jumping Ken-glitterbeeb! @Fem: 'k zou ook zeker even langs HA gaan dan, voor de zekerheid.
Oh Cin wat fijn dat het goed ging! Hoe voel je je nu? Lautje/finn....ik weet niks...misschien zo even aan remmar vragen!
Cin, fijn dat het goed is gegaan, hopelijk over 6 weken groen licht! Female, toch maar even bellen dan ja...
Cin, wat fijn dat het goed ging! Hadden ze wel even iets eerder mogen vertellen van infuus maar daarna draaierige gevoel gelukkig wel herkenbaar! Vanavond lekker op de bank!? Nu op naar controle over 6 weken! Moet je nu trouwens in de tussentijd steeds de pil blijven slikken?
Fem, voel me nu wel goed maar merk dat ik van laptopje beetje dizzy word. Bm voel ik wel iets maar ik zou er geen paracetamol voor nemen
Pil moet ik blijven slikken ja. Misschien zou ik wel mogen stoppen, maar met mijn cyclussen waag ik me daar mooi niet aan Mijn plan is om in de vakantie door te slikken en dan op de laatste dag te stoppen zodat we direct kunnen starten met IVF. Moet ik alleen nog even met gyn overleggen Zo, en nu op de bank! @Smallie: Wat fijn trouwens dat collega zo goed reageerde! EDIT: @Milk: Wel werken morgen