Gieg, neeeeeeeee En nu? Kan me voorstellen dat je nu nog meer twijfelt aan het stoppen met het hele gedoe. Dus nu definitief stoppen of misschien toch nog even proberen en om bollen vragen? Denk Trees! Heb zo'n goede hoop voor je...
@gieg: dikke knuf!! @kling: jeetje.. klinkt heftig.. sterkte..! @pix: probeer echt snel iets in te sturen.. schaam me een beetje maar heb best veel aan het hoofd.. maar vind het echt belangrijk dus moet echt snel tijd maken voor het te laat is! @lau: dikke knuf voor jullie, wat een tegenslag weer, ik hoop echt dat het snel beter gaat met finn! @nikita: beterschap kleine druif! @nieuwe nod: 9 april! @rest: dikke knuf @hier: druk met regelen voor van alles hier, en proberen zo min mogelijk bezig te zijn met..
o ja, ook nog wel wat ondernomen op gebied van zw worden, maar is meer voor mmm zal ik er even op klappen voor wie geïnteresseerd is
@Kling, onwijs dikke knuffel! Fuckzooi! Hoop dat je na weekend met goed nieuws terug komt van je mams! @Finn en lautje, fuckzooi! Finn moet echt snel beter worden! @Gieg,fuckzooi! Onwijs dikke knuffel! @Fem en Nikita, fuckzooi! Nikita ziek en zielig! Hoop dat ze zich snel beter voelt!
goedemorgen pix van mij zal je volgende week ontvangen kan maandag pas op de post geraken, ben druk met alle voorbereidingen voor feestje van mannetje morgen vandaag hele dag koken en bakken moet het enkel nog opsturen want het ligt klaar
@klingel hoop dat alles goed gaat met je mams!! @giegel !@$$%^$##$ @Lautje, Lauman en Finn *** knuffel *** @cin hoop dat over 6 weken alles er goed bij ligt en je met ivf kan beginnen!! Wanneer ga je naar usa??? @rest allemaal dikke knuffel!!!!
Ik doe even een bus-ABC-tje, inclusief vragen voor jullie om te beantwoorden, zodat iedereen weer kan komen kletsen Alice: hoe is het met je reus en je lieve meisje? 2 meter, dat is wel een end ja. En jij hebt zelf een zonnebank in huis? Luxe hoor! Bowen: hoe was kraambezoek van vriendin? hadden jullie weer zo'n mooi werkstuk in de tuin gezet? Cin: hee bikkel, nog last gehad van bm tijdens het werk? hoop dat de gyn het een goed idee vindt om de pil gewoon door te slikken en dan te stoppen aan het eind van je vakantie! Voordeel is natuurlijk dat je ook niet ongi door de VS wandelt Debs: waar ben je? alles goed met jou, daaf en vrolijkbekkie-emily? Elke: las op hyves dat het goed is gegaan, hopelijk laat je je snel hier weer zien! Female: hoe is het nu met Nikita? al minder pijn en zeehond? lekker veel knuffelen, hier nog eentje voor jullie *knuf* Gabbel: hoe is het met de tweeling? wel weer late eisprong, ondanks meds! Hoe is het met oma? Giegel: zo ontzettend *^^%$#@^* dat het gewoon niet zo heeft mogen zijn... H van hoop: Nadine, hoe gaat het met je? Hoe bevalt het je thuis? Hopelijk gaat alles goed! I van iedereen: allemaal MP! so! Juud: staat de tuin er weer netjes bij? gister meteen van genoten met dit warme weer? Klingel: dikke knuf voor jou, klingelmama en de rest van de fam! hopelijk weten ze snel hoe erg het is en wat eraan gedaan kan worden, ik duim! Lautje: twee virussen op een rij, ook weer typisch dat dit jullie overkomt! hopelijk hersteld finn snel en kunnen jullie eindelijk weer eens VOL gaan genieten van jullie gezin, in het mooie lenteweer! Leonie: al een paar spinnenmoorden op je geweten? hoe is het verder, al lekker met je nieuwe strijkijzer gespeeld? had je nou binnenkort weer een afspraak voor je keel? Limmeke: hoe is het met curveren en met je kleine meid? Milla: staat het al op mmm, ga zo even kijken... wat ben je verder allemaal aan het regelen? Miranke: hoe is het op je roze wolk? is ie nog steeds roze na al die mooie echo's? Nai: al lekker gespeeld met je nieuwe camera? en wanneer begin je met nieuwe job? of ben je al begonnen? Natjes en nrg: lang niets van je gehoord, hoe is het? Hoe was babyzwemmen? Ooooooh, was ik bijna de O vergeten... Pippa: hoe gaat het nu met schoonpaps? en hoe was de kinderboerderij? Pixie: hoe is het met de zwangersymptomen? en de bijdragen, stromen ze nu een beetje binnen? Ppver: hoe gaat het met jou? dit keer weer spoelen en daarna mogelijk weer gyn? lieve banner trouwens Quinn: ben je ook zo trots op papa en mama met hun nieuwe jobs?! Remmar: bedankt voor de finn-updates. hoe is het verder bij jullie? al een beetje aan het denken over nikki haar eerste verjaardag? Smallie: blij met nieuwe werkplek? altijd moeilijk om een 'gunst' te vragen, maar je ziet hoe leuk mensen kunnen reageren! Leuke foto's van de verjaardag op MMM overigens. Lekker vrolijk bekkie en wat veeeeeeel cadeaus! Survivor: lekker aan de klus? Tischa: MP, kom weer eens lekker gillen hier, er is leven in de brouwerij nodig! nog vieze verhalen over wat Jayde uitgehaald heeft ofzo? U van de uren dat ik hier zit te wachten op berichtjes... V van verdorie, om klingelmama, finn, giegel en al het andere gedoe! W van waar zijn jullie toch mee bezig? X van XXX-jes voor jullie allemaal! Yadi: alles in huis klaar voor de komst van de beeb? loopt het allemaal nog een beetje soepel bij je? Zuurtje: lukt het koken en bakken allemaal? hoe oud wordt zoetje? en al overtuigd van de zwemtest? Z van zo, dat is ook weer klaar en nu MP voor iedereen!
Heeej meissies, Hoe is het hier?? Wel rustig zeg, was ist los? Nou ja ben zelf ook niet zo veel aanwezig. Niks bijzonders gewoon druk met van alles en nog wat. Tijd vliegt gewoon. Milk, Ja we hebben de tuin mooi versierd, alhoewel er al 5! andere dingen in de tuin waren gezet. En toen was het huis ineens vol met ongeveer 20 mensen. Ik vind het altijd wel grappig hoe zoiets in zijn werk gaat. Een ander moet er misschien niet aan denken maar het heeft ook wel wat, en met een uurtje is ook iedereen weer weg, is de afwas gedaan en alles weer aan kant. Maar heel mooi meisje. Zo'n klein proppie, echt iniemienie nog. Met vriendin ging het ook hartstikke goed, die zat alweer in de kleren op de bank! Gieg, wat onzettend*^*%&^()*(%$# *zucht* wat gemeen he, weer die blijdschap van ja het is raak en dan toch gaat het weer mis. Dikke knuffel voor jullie! Fem, ik hoop dat het ondertussen al wat beter gaat met Nikita. Maar wat eng zeg dat stikken in broodje. Lijkt me echt worst nightmere. Blgh Lau, hoe is het nu bij jullie?? Tsjonge alsof het allemaal nog niet genoeg was he. Knuff Cin, hoe is het? Jij stoertje, gewoon weer direkt aan het werk! Nog veel last van gehad? Milk, u benoemt dan heel veel in uw abc maar toch mis ik de M van Milk, hoe is het? voel je al iets??? Dikke knuffel voor iedereen. Ik heb zo'n kip in braadzak met kruiden in de oven staan. Ben benieuwd of het smaakt straks. Zag het op de reclame en daar zat het er lekker uit. hihi. Niels is vandaag bij kdv hier in dorp geweest om 2 uurtjes te wennen per 1 april gaat hij verhuizen naar hier. Volgende week 4 uurtjes wennen en dan gaat mama meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken om te shoppen in Zwolle of Hengelo daar ben ik nog niet over uit. Nu snel verder met eten koken.
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 59879 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke ??-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 0 meisje 0 jongen 4 onbekend NOD 22 maart: MilkHd (beeb 1, ronde 29) ?? maart: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde16) ?? maart :Gabbel (beeb 1) ?? maart: Cin1979 (beeb 1) ?? maart: Survivor (beeb 1, ronde 9) 09 april: Milla (beeb 1) ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel 8 waarvan 6 MMM Afspraken 15 april: Niels CB 20 april: Ybe operatie
Haha, viel het op... Nou, hier gaat het gewoon goed hoor, voel nog niets! Milkman wordt het gedoe wel zat, mede om wat het met mij doet (misschien toch beetje depri/nergens-zin-in tijdens hormoontjes prikken). Maar mocht er een mogelijke poging vier komen, dan doen we die nog en daarna weer even pauze. Heb je het meisje wel mogen vasthouden, als er 20 man over de vloer was? Wel supergezellig!
milk wow respect het hele bus abc zoetje wordt 34 morgen saus voor pizza's is klaar taarten zijn na 5,5u ook eindelijk klaar morgen nog de pizza's maken (deeg, groenten, vis, vlees erop) en afbakken en wat zwemtest betreft heb ik hem nog niet kunnen overtuigen
@milk, nee niet vasthouden, net 2 dagen oud dus dat lijkt me niet zo handig. Komt later wel met echte kraamschudden. Dan is de groep ook niet zo groot Nou lijkt mij ook niet leuk om te zien wat het met je partner doet. al die kloten hormonsters. Ik hoop dat poging 4 niet nodig is en dat je last krijgt van zwangerschapshormonsters @zuurtje, fijne dag morgen! Misschien zoetje een cheque geven, gratis uit te laten voeren zaadtest
Hoi allemaal, Bedankt voor de lieve kaartjes en mailtjes!! Remmar ontzettend bedankt voor het postbode zijn! Uitgebreide uitleg zie mmm. Tot over een tijdje!
morgen @zuurtje gefeliciteerd met zoetjes verjaardag. fijne dag! @milk wat een goed reactie ABC style de klachten zijn over.. was een oploop naar eisprong.wel irritant.ik heb nogsteeds maar 4 bijdragen .. misschien vandaag nog iets in de post? zwager is vandaag jarig. dus we gaan die kant op vanmiddag.
Milk wat super zo'n ABC!! Lief! Gaat goed met kleine reus en kleine grote meid! Heb idd sinds kort zelf een zonnebank! Heerlijk hoor en het was een prima koop via marktplaats!! Lautje dikke knuff voor jou en Finn!!! Vanavond sjieke bruiloft...sin in! Kids gaan logeren dus eindelijk heeeerlijk uitslapen!! Fijne dag allemaal!