Tisch en Tischman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jade! Wat een mooie naam! Bekijk bijlage 44995
Haha die bus was ook een beetje een grapje!! Tisch gefeliciteerd met je meisje! En wat een prachtnaam!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Tisch en Tischman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jade! Gave naam!!!!! xxx
gefeliciteeeeerd tisch en tischman met de geboorte van Jade Gordina fijn debs dat daaf weer baan heeft gevonden en dat jij nu lekker thuisblijfmama mag blijven.
Tischa en Tischman, gefeliciteerd met jullie lieve kleine Jade!! Zo meiden, dat is snelle actie, bus 2 geopend al Het is nog niet zeker hoor, dat alles gesloten wordt. En ik hoop niet dat ze de oude bus ook weggooien nu, misschien moeten jullie ook in http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186504-grote-onderwerpen-zorgen-voor-traagheid.html even pleitten voor goed bewaren van de (gesloten?) oude topics, ik zou het jammer vinden als de hele bushistorie weg zou zijn, toch?
Gieren lachen brullen om Sarah die gemaakt is, ik pieste echt bijna in mijn broek toen we haar naar boven moesten brengen. Remmie fijne dag morgen en Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
joehoe!!! een nieuwe bus, of is het een geel wollemonster!!!??? anyway: lieve tischa en tischaman, gefeliciteerd!! met: lieve gordina ik bedoel JAYDE, welkom op de wereld!!! hoera! en supergefeliglitterd!!!!! en ook meteen een onverbiddelijke PETS voor de moeder, want JAYDE is wel even wat anders dan JAYDENA he! mij een beetje in die raad-waan laten, tsk! ik vind het een prachtige naam. doet me denken aan een groenen edelsteen, *snif* Bekijk bijlage 45007 NB op zoek naar een mooi jade plaatje kwam ik meteen op deze site: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.justjade.co.nz/images/jade19.jpg dat kan geen toeval zijn!! lieve bus, laat dit nieuwe bustopic, met nieuwe baby, het het begin zijn van veel geluk, nieuwe babys, plezier, gezondheid en heel veel humor en liefde! in en met de bus! dus! kus! *sorry voor emo, but hey, cant help it, you know me* EDIT terwijl ik dit schreef kwam smsje binnen: om 19:58u is geboren onze prachtige dochter Jayde. ze weegt 3774 gram. komt door al die pannekoeken. zij is met een keizersnee gehaald. ik bleef steken op 6 cm. ik ben voorlopig niet online, kus EDIT dus, een Y er nog tussen dames, dan hebben we de naam van de nieuwe busbaby. jayde gordina it is. *blij*
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 45008 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke 0 meisje 0 jongens 2 onbekend NOD 25 januari: Gabbel (beeb 1) 30 januari: Giegel 03 februari: MilkHd (beeb 1, ronde 27) 04 februari: Cin1979 (beeb 1) 04 februari: Limmeke (beeb 4, ronde 1) 08 februari: Klingel (beeb 1, ronde 25) 09 februari: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) 14 februari: Milla (beeb 1) ??: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje,ronde 15) ??: Survivor (beeb 1, ronde 6) 10 waarvan 7 MMM Afspraken 22 januari: Milk IUI #2/ Klingel Antiek FM 27 januari: Klingel 2 awardjes ophalen in dusselpuzzeldorf?/ Milla FM#1 01 februari: Nikki CB 04 februari: Niels CB 15 april: Niels CB
Owww dus het is Jayde, ik zag net op hyves ook Jayde dus vroeg me af wat goed was en lees dus nu dit berichtje. Jeetje blijven steken op 6 cm, dat zal ook geen lolletje zijn geweest, uiteindelijk ks. Meisje is er nu gelukkig!! Hopelijk kun je nu beetje bijkomen en genieten van je meissie!!! Ow en voor wie adres van Tisch wil pb me even dan pb ik je terug.
Tischa gefliciteerd met jullie dochtertje JAYDE!! Een prachtige naam!! Geniet van jullie kleine wondertje en neem de tijd om te herstellen van de keizersnede en laat je heerlijk verwennen tijdens de kraamtijd!!
tich en tisch man van harte met jullie dochter jayde wat een geweldige naam geniet lekker met zijn drietjes
Lieve Tisch en Tischman Gefeliciteerd met de geboorte van Jayde! Ik hoop dat Tisch snel herstelt, KS da's wel heftig. (En wat zal Tisch blij zijn geweest dat Tischman per sé een zh-bevalling wilde!)
Lieve Tisch en Tischman!!!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Jayde! Wat een mooie naam! Succes met herstellen van ks, hoop dat je lekker veel van je kleintje kunt genieten! *smak* P.s heeft iem