Wow Milk, da's nog eens een keer een reactie! maar wat Bow al zegt: hoe is het met jou? Al klachtjes of verschil met vorige keren? Hier alles ok, werken ging prima. Voel bm wel maar heb geen pijn. Busknuf!
Cin; fijn dat het allemaal goed is gegaan....en gelukkig niet veel pijn. Lau; heel veel sterkte met de kleine Finn...ik hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen. Wat een gedoe steeds met die kleine man . Kling; heel veel sterkte met Klingmams!! Gieg; nee!! Ik had zo gehoopt dat het nu eens wel zo mocht zijn.... Sterkte meis! Milla; dikke knuf....zag ook jouw nieuwe nod voorbij komen . Milk; respect voor je bus ABC...petje af Zuurtje; gefeliciteerd met je kleine meid Fem; arme Nikita zo ziekies...geef haar maar een dikke knuf! Verder iedereen dikke knuf!
ik merk dat er busmeiden zijn die niet op mijn pb had gereageerd een tijd terug.Ik ga dus vanuit dat jullie niet mee willen doen.
Pix; ik heb een mailtje van je gehad over de bedoeling van het boek. Er stond in dat je de maten nog zou mailen, maar dat mailtje heb ik niet gehad. Kun je het alsnog even pb-en, dan ga ik wat proberen te freubelen.
Super dikke kus voor iedereen! Ben ontzettend druk met van alles en nog wat dus helaas weinig tijd voor de bus. Maar zie dat het ook niet zo druk is hier! @Milk, wat een mooi en lief abc! Ik hoop ook zo dat dit jouw laatste IUI is en er nu een mooie milk-beeb in jouw buik aan het groeien is! @Lautje, wat onzettend fijn dat Finn weer thuis is! @Kling, denk aan je!
Ik had alleen nog van Kling en Gieg de nieuws meegekregen en wil jullie een dikke knuffel geven! Me oma zou maandag een operatie krijgen om te kijken hoe de kanker is. Nu werd ik vanmorgen gebelt door me stiefvader dat we zo snel mogenlijk naar het ziekenhuis moesten komen want mijn oma heeft vernacht een zware hersenbloeding gehad Hij is dus zo zwaar dat ze nu in coma ligt als een kasplantje met de rechterkant helemaal verlaamt We hebben besloten alle medicatie,voeding en vocht stop te zetten dus ze overlijd miss binnen een dag of een week Ben echt helemaal verdrietig maar wou het jullie even melden.. Knuffel meiden.
oh wat dubbel nieuws weer zeer. HOERA dat Finn thuis is maar oh verdriet om oma Gabbel *dikke knuffel sterkte in deze moeilijke tijd!
Gabbel heeeeeeele dikke knuf en veel sterkte de komende tijd! Finn welkom thuis, beterschap en dikke knuf voor je mama.
Bedankt voor jullie leuke reacties op het abc. Verveelde me vooral geloof ik, omdat er niet zoveel te lezen was enzo. En op deze manier vergeet je tenminste niemand (als het goed is). Bowen: hoe was de kip in braadzak? ziet er inderdaad lekker uit op TV, dus denk er ook aan het een keer te maken. En ja, wel begrijpelijk dat je een kleintje van 2 dagen niet rondgeeft aan 20 man... Zuurtje: gefeliciteerd met je zoetje! hopelijk vielen de taarten en pizza's in de smaak. Lautje: knuf, fijn dat Finn weer thuis is! Alice: hoe was bruiloft, foto's van jullie sjieke outfit? Cin: ik had al gereageerd op bow hoor! Maar voel nog niets. Gabbel: het einde komt er dus toch aan... dikke knuf voor jou, misschien ook wel fijn dat ze verder niet hoeft te lijden... Vandaag ook maar even teamgenootje op de hoogte gesteld, omdat we bespreking hadden over wat het team volgend jaar wil. twijfel ook of ik wel door moet gaan volgende seizoen, want ik zal dan OF zwanger zijn, OF aan de IVF... maar is natuurlijk wel weer goede afleiding...
@Milk: als je toch open kaart speelt naar (aantal) teamgenootjes toe, lekker doorgaan! Maar ja, dat zeg ik nu, terwijl ik zelf ook periode heb gehad waarin ik gestopt zou zijn. Ik duim voor posi test, dan is keuze vast snel gemaakt. Hoe komt het toch dat ik het meest te schrijven heb als ik 'even snel' op ipod zsp lees...
Gvd Milk! En ik had nog wel goede hoop, juist omdat je geen klachtjes had. Blijf nog wel even duimen, je weet maar nooit en anders iu4 op 4-4? knuf!
Cin, ik heb toch nooit klachtjes? Maar inderdaad, laten we gewoon doen alsof op 10DPO testen eigenlijk nog geen zin heeft... En anders de 4e op 4-4, zou moeten kunnen
Ow milk.. maar idd nog wel vroeg toch? Ga gewoon door met duimen hier! Gaby wat erg.. heel veel sterkte voor jou de komende tijd.. dikke knuf! Kling weet niet zo goed wat er aan de hand is met je mama. maar in elk geval heel veel sterkte! En gelukkig ook nog een hoera, voor finn.. goed zo kleine man! Wat zal je mama blij zijn! Cin hoe is het met jou? Nog last gehad van de ingreep? Of voel je je weer goed? Hier morgen weer de eerste FM. Ben benieuwd..