goedemorgen (kan nog) bedankt voor alle felicitaties ik maak alles zelf: pizzadeeg, taarten, sauzen gabbel heel veel sterkte komende tijd wat zal die keuze moeilijk zijn geweest KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF milk knuf voor sneeuwwitje, maar misschien was het idd beetje te vroeg finn fijn dat je terug thuis bent verder ben ik het kwijt knuf voor iedereen die er eentje wil
@Kling: hoe gaat het nu daar? Hoe is het met mams? En met jou? DOe je wel voorzichtig met spartelend beeb in buikje? @Nikita: en al wat beter? @remmar: hoe is het met jou?En met je meisje? En je vent z'n knie? Al helemaal hersteld? @finn: he bah noro-virus en rota virus! Wel fijn dat ie weer thuis is. Hoe gaat het nu? @survivor: hoe is het met jou? En thuissituatie? @zuurtje: hoe is verjaardag geweest? Smaakte de pizza en taart? @gieg: jemig zeg! Wat eeb p**p zooi! EN nu? Stoppen jullie nu echt definitief of....? @cin: en nog pijn van ingreep of valt het mee? Wat zijn nu de vervolgstappen? @pix: is je fm al wat rustiger geworden? Of nog veel last. En wat p**p dat er nog maar 4 reacties zijn... @milk: vandaag je nod... en? en? en? EN supercrea die abc! Babyzwemmen gaat goed. Vorige keer nrg maar even gezien, Milan werd het zat dus ging er snel uit..en later was tygo ook supermoe dus moest maar vlug naar huis toe! @milla: fijn dat je druk bezig bent met andere dingen. Voelt voor jezelf misschien ook relaxter (voor zover dat uberhaubt mogelijk is) @leonie: Jeetje je meisje alweer bijna een jaar! Heb je al een verjaardags- en cadeauplannen? @nai: feli met baan! Wanneer begin je? @bow: hoe was de kip in zak? En hoe vond Niels het kdv? EN niet te vergeten, hoe vond jij het? @alice: en lekker uitgeslapen!? Heb ik ook wel weer eens sin in! @pippa: hoe gaat het met de winkel? EN icm kids? @gabbel: heel veel sterkte komende tijd! Zit je ook nietmee zeg... bah! DIkke knuf! @voor degene die ik vergeten ben...sorry heb maar beperkt terug gelezen! @hier: alles okee. Beetje moe na brakke nacht..overburen hadden hardcore feestje...en tygo kon van de herrie niet slapen! Buhhhh!! DUs ik hoop vannacht op een goeie nacht, kan ik wel gebruiken!
hey natjes taart en pizza waren heerlijk bij mannetje op het werk keken ze al op de taartdoos waar hij die vandaan had maar mannetje zei dat alleen de doos van bij de bakker kwam en dat ik de taart had gebakken moesten ze natuurlijk ook weten of ik opleiding tot pattisier had gevolgd maar dat heb ik dus niet volgens sommigen heb ik mijn roeping gemist en buren deze nacht feestje gehouden, en je kleine mannetje kon natuurlijk niet slapen houden ze daar dan geen rekening mee?
Ik wou jullie even laten weten dat ze net is ingeslapen :'( Bedankt iedereen voor jullie lieve berichtjes! xx
Finn weer thuis.....wat een goed nieuws! En nu maar heel snel weer helemaal beter worden kleine man!!
gecondoleerd gabbel en heel veel sterkte milk knuff maar ik blijf duimen zuurtje gefeliciteerd natjes hier gaat het zijn gangetje paps en mams zitten goed in nieuwe huisje dus daar geen zorgen meer over papa is laatst geopereerd en is allemaal goed gegaan. Wij zijn op het moment niet meer bezig met zwanger worden maar met appartement van survivorman verkopen, dan wordt het financieel een stuk makkelijker. Dus alles weer aardig op een rijtje gaat weer de goede kant op allemaal
Bruiloft was leuk en gezellig! Lekker uitgeslapen maar helaas wel met hoofdpijn wakker geworden. Collega's hebben wel foto's gemaakt dus als ik die heb zal ik outfit showen. Fijne avond!! xx
even een snelle knufff.. heb niet bijgelezen maar zie dat gabbels lieve omaatje is overleden... dikke dikke knuffel lieve gabs... heel veel sterkte voor de hele familie verder ook een knuffffff voor gieg, dat heb ik wel opgevangen. GEEVEEDEE! :x het lijkt me heel dubbel, je weet dat lijf het steeds probeert. zou hulp helpen? voordat de prilpil erin gaat? of ben je er letterlijk helemaal klaar mee nu? hier over grootste shockschrik heen.. zal klein updateje doen want ik verdween zo abrupt.. in t kort hebben ze onverwacht (en niet naar zoekende) een tumor van 15 bij 17 gevonden op mama's eierstok. ze werd door allerlei scans en mri's gehaald aangezien ze zon pijn in rechterzij had. bleek gekneusde ribben te zijn, na val in bos, had mamadoos niet verteld aan ons! geheugenverlies wordt door neuroloog geweten aan shock wegens die pijn plus het net in slaap zijn gevallen. soms kan je, als je dan 'bruut' (door pijn) wordt gewekt even je kortetermijngeheugen verliezen. alles leek verder perfect gezond, maar bij laatste scan nieren vonden ze opeens die enorme tumor de artsen hulden zich toen in geheimzinnig onheilspellend stilzwijgen maar lieten wel heel fijn (en achteraf eigenlijk not zo done? ) het K-woord vallen in combi met 'zo groot is een heel slechte prognose' wat een heldagen!!! gooi daar nog wat google tegenaan en je ziet de gouden gelukkige horizon van de hele familie klingel in elkaar storten iedereen zwaar bang, huilen, vreselijk. het is de 1e x dat ik heb gevoeld wat angst is om je liefste mama te verliezen. horror. alles leek niet meer belangrijk; nee ook trouwen en beeb niet. echter vrijdag kregen we verlossend goed nieuws: geen uitzaaiingen gevonden en ook geen tumormarkers in het bloed! de oncoloog-gynaecoloog die haar gaat opereren zei op basis van alle uitslagen dat hij er goed vertrouwen in had dat het goedaardig was, hoewel hij uiteraard niets garandeerde. toch heeft dit nieuws de zwaarste bakstenen van onze harten gehaald. dit wijst dus niet persee naar kwaadaardig! maar misschien wel naar goedaardig.. oh god, wat een helweek was het. ondertussen ik nog mijn best doen voor mezelf te zorgen, stress slaat bij mij op NIET kunnen eten en slapen, maar ik heb mezelf in elk geval gedwongen gezond te eten. anyway, 1 april wordt ze geopereerd, week later krijgen we uitslag. ze ziet het nu wel weer wat beter zitten maar is nog wel aan het bijkomen van de hele shock. wij ook. nou, dat was even mijn update, zodat jullie weten hoe en wat. reagigageer later op alles en iedereen. take care en dikke knuffel en voorzichtig aan lief busje!
Gab, hele dikke knuff voor jou! Sterkte met het verwerken van dit grote verlies! Natjes, wat een lieve reactie! Milk,fuck!sneeuwwitje! Ik blijf hoop houden maar ik kan me voorstellen dat die bij jou nu beetje weg is! Ik blijf onwijs duimen voor je, lieverd! Zuurtje, nog gefeli met je man! Fijn dat collega's zo hebben gesmikkeld van taart! En jullie van de pizza Hoe gaat het nu met jou? En met gevoel bij nieuwe fa? Cin, hoe gaat het met jou? Nog last gehad van operatie/ingreep/.....? Gevoelsmatig of lichamelijk? Alice, leuk dat bruiloft zo geslaagd was! Ben benieuwd naar je outfit! kling, tjee minee dat is echt ontzettend schrikken zeg! Heel de wereld staat stil en wordt onder je voeten weg geslagen, wat een schrik en wat erg! En wat een helse dagen als ook de dokter nog eens het k-woord noemt! Gelukkig lijkt nu alles op goedaardig. Hoop 1 april goede operatie en daarna een hele goede uitslag! Goed van je dat je toch bent blijven eten! Je bent nu zelf al een hele goede mama! Is jouw mama nu nog in ziekenhuis? Onwijs dikke knuffel voor jou en je mama! En klingman en je fam!
Gabbel gecondoleerd meis. Het veliezen van een dierbaar is zwaar! Klingel 1 april word je mams geopereerd.. hopelijk kunnen ze het verwijderen en dat het toch allemaal goed afloopt en dat het goedaardig is. bah bah bah.. gelukkig geen uitzaaiingen. Milk.. ik duim nog
kling een hele dikke knuf meid ik blijf duimen, hopen en bidden dat alles goed komt leo gevoel bij nieuwe fa is heel goed hij wil deze cyclus bekijken hoelang die duurt, anders mag ik waarschijnlijk weer aan de clomid en ja mannetje die zich voorlopig nog steeds niet wil laten testen pix hoe gaat het bij jou? morgen ga ik naar de post en stuur het op
@natjes ja FM is ietsjes milder. momenteel geen diclofenac. Milan had geen zin dus bij het zwemmen. het is ook altijd zo'n rot tijdstip vind ik. vna 9-9.30 dat is meestal wanneer eva brood eet en aansluitend gaat ze slapen. (op een goede dag)
thanx liefjes. als het goedaardig blijkt, nou trouwens ook in geval van kwaad, is het toch maar goed dat ze is gevallen, want anders was het nooit ontdekt.. maar wat een achterlijke onverwachte actie he. heeft ze zeker van haar dochter! *kiespijnglimlachje* @pix: je snapt misschien waarom je van mij nog geen post hebt kunnen we deadline weekje verplaatsen? ben blijkbaar bij lange na niet de enige, dus? kus op bus
@gaby: gecondoleerd meisje, wat erg.. Knuf! EN sterkte de komende tijd @kling: pfff.. een hele wrange geluk bij een ongeluk situatie, wat ontdekken betreft.. wat een schrik en stress, en hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen nu, in hoeverre dat mogelijk is.. Dikke ontstress en hongermaak knuf voor jou!
@gabbel: gecondoleerd meissie! @kling: jeeeej man wat een week moet het geweest zijn voor jullie! Ziet je mama tegen de operatie op? @pix: fijn dat fm weer wat beter gaat! En zwemmen is hier van 11.00-11.30... Maar afgelopen week was het echt knetterrrrrrdruk dus dat werkt ook al niet mee. Hopen dat het dinsdag rustiger is! @zuurtje: cool dat ze de taart zo goed vonden! Altijd leuk complimentjes krijgen! Heb je foto gemaakt van taart? Ben nu wel nieuwsgierig! @ALice: was dit je eerste nacht dat je kids uit logeren waren? @survivor: fijn dat alles weer een beetje op de rit is! Nu hopen dat je snel zwanger wordt! @hier: tis heel erg maar ga zo me bed al in...wil morgen toch een beetje fris en fruitig voor de dag komen en komende week drukke week voor de boeg!