En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    knuffel voor de lieve small!
    wat zal je het leuk gehad hebben gisteren! :)
    nu betaal je de tol inderdaad, maar ik hoop dat het gave weekend het waard was en volgens mij was dat het wel!

nog lekkere kontjes in strakke schaatspakjes gezien?
    PETS kling!

nu eten.
    kiwi, broccoli, verse pasta gevuld met ricotta en basilicum, zalmpje uit de oven.
    kijken of t smaakt.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, het klinkt in ieder geval heerlijk! :)

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden

wat een naar bericht weer :( sterkte. hopelijk vind hij snel wat nieuws

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haai lieve meisjes

Gabbel gecondoleerd met je oma, is toch nog snel gegaan he. Ik hoop dat haar verder leed bespaard is gebleven en daardoor jullie ook. Bedenk het mooiste moment dat je hebt gehad met je omaatje en denk daaraan als je aan haar denkt. Dan denk je altijd aan haar met een glimlach op je mond. Knuff

Nai, wat vervelend voor Naiman! Ik zou ook nog x vragen hoe en waarom. Toch wel handig om te weten lijkt me

Milk, grrrrrrrr gister al sneeuwwitje maar vandaag ook direkt ongi. Knufff En ik duim mee voor 4-4!

Milla, woensdag al IUI?? Sooww dat is vlot of nie?

Leo, wat sneu van vriendinnetje. Hoe staat ze in zw. schap dan? Is ze er wel blij mee? En hoe ziet ze toekomst nu met kindje dan?
    Heftig hoor. Twijfel nu of ze al zwanger was, kan niet pagina terug kijken want dan verdwijnt hele reactie ....

Remm, dikke knuffel voor dubbele oorontsteking Nikki!

Lau, hoe is het met Finn?? En met jou?? trek je het nog beetje?

Smallie, knuffff wel gezellig weekend gehad maar nu toch meer pijn, verdorie. Als het het maar waard was!

Pix, lekker gezwommen las ik? was het weer fijn? was toch weer even geleden?

Kling, dikke knuffel voor jou en je mamastress, al beetje bijgekomen van de grootste schrik? Hakt er wel in natuurlijk en nu helemaal.
    En nee geen ervaring met ISIS

Fem, knuff voor jou, wel leuk weekend gehad?

Busknuff voor iedereen

hier moe, maandag is altijd drukke dag dus ik ga lekker op de bank zitten. Niels die is weer zo verkouden en moet weer zo vreselijk hoesten. Straks laatste voeding net binnen, hoesten en alles lag er weer uit :(

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bow, ah wat naar dat Niels weer zo verkouden is! Hopelijk blijft het mooie weer nu en gaan al die verkoudheden bij de kids weg!

Oh en vriendinnetje niet zwanger hoor! Gelukkig! Nee, zij wil juist niet. Zij ziet toekomst zonder kinderen en hij met.
    Dat is nogal een verschil he in toekomstbeeld :(

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Goedemorgen kom even aan meldplicht voldoen :p
    Ben er wel maar ook weer niet, niet helemaal fit dus veel bankhangen.

@busafspraken: 27 april moet ik naar gyn voor hysteroscopie (ter controle) en planning/instructies IVF

knuf voor allemaal!

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Iedereen een dikke knuffel!!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morge

cin bankhangse
    gabbel jou banner doet raar

hier enorm slechtgezind

ei is nog steeds spoorloos
    ga vragen aan fa of ik aan clomid of iets anders mag hebben om cyclus korter te maken

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meiden!

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai fem

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hoi lieverds...

Dus toch Milky. K*t! Maar paasei klinkt inderdaad leuk. Al is het wel weer zoeken naar posikanten... Twas toch veel leuker geweest als... Knuff!

@All: verder ook even knuff. Heb klotenacht gehad en ben beetje in piekerzone. Alleen niet echt voor hier en nu, dus zal vanaaf eens op MMM spuien.

Ga nu kleine meid weer in bed doen en dan boodschapjes. Tot later!!

Knuff Juud

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Krijg flashbacks naar verloftijd... B&J-dates? hihi!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat zijn we stil allemaal!
    Het is natuurlijk ook wel een hele drukke werkdag - en zonnnnndag :D

Zometeen even een nieuwe (levende) magnolia ingraven en de oude (dode) verwijderen. Verder begint alles alweer lekker groen en kleurig te worden. YESSSS Eindelijk!

Verder alle kanalen opentrekken om een woning te kunnen verhuren, want dat is echt oprecht HEEL erg bagger op dit moment. Nog even en we moeten gedwongen gaan verkopen...

Gister een boek in 1 ruk uitgelezen, zeer indrukwekkend verhaal. "er komt een vrouw bij de dokter". Nu nog de film gaan kijken :)

Lieverdjes, is alles goed (of relatief goed) met iedereen??

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Het schaatsen was het zeker wel waard, vandaag wel al iets beter, hoop snel weer de oude kwa lijf

En klingeltje, heb wel wat lekker kontjes gezien hoor, ha ha ha

Net met collega samen foto's gekeken, hij was zaterdag geweest.
    Volgend jaar misschien met hele afdeling...????

B&J date, Das lang gelden alweer he Juudje, maar jou kleine meid word al bijna 1 jaar :)

@ Fem, denk dat iedereen even voorjaarschoonmaak heeft, in huis/lichaam/geest
    naast kotsmisselijk zijn van Klingeltje

@ Klingeltje, tjee zeg das echt schrikken van je moeder hopen alles weg neemt en bevestigd word dat het echt niets is.
    Lieve foto op hyves van Ietje.

@ Pix, ik verstuur het vandaag

@ Leo, toch moeilijk na zo'n relatie van al 12 jaar van je vrienden. Hij maar in de hoop dat ze bijtrekt maar helaas.

Foto's WK allround hier: WK allround 21/03/2010 pictures from road trips photos on webshots

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!! :)

wij (klingman is thuis! terug van beurs, lekker middagje hier tuttelen) zijn ook aan t werk in de tuin. alles kortwieken, tafel en stoelen weer uit garage.
    heerlijk!!!

zon schijnt echt hard, doet goed op gezicht (en hart en hoofd)

@fem: jij ook aan t wroeten? goeso!
    ben je weer over je offdaytje heen?
    komt een vrouw gelezen? ontroerend he, en janken ook. maar kwaad ben ik ook geweest tijdens het lezen. :x
    hoest met kleine grootse nikita trouwens?
    en hoe was bezoek moeder hier in de buurt?
    en en en?

@small: lieve knuff voor joe! doe je rustig an?
    goeso, lekkere kontjes gezien.
    hoest met de meiden?

@bow: hoe gaat het met je lieve nielzer? nog zo hoesten? :(
    sigtig!
    als ik >13 w ben gaan we samen eens sjoppen he. hydrofieldoeken halen :p en wat al niet meer !
    hoe heet dat babyparadijs ook alweer?
    (volgens mij zittie ook in meppel, tyical weer dat ik dat al die tijd heb weten te vermijden dat ik dat zeker weet ..)

@gab: hoe gaat het met jou, en de hele fam? knuffel!...

@gieg: ik moet aan je denken.. :( hoe gaat het met je? wat denk en voel joe? en is je kijk op prikpil veranderd?
    wil je mijn plaatsje bij antiek niet innemen? (over 2 weken afscheid van hem)

@pix: hoes eva? weer blij speelkindje vandaag?

@juud: hehe B en J dat was leuk ja. ach toen waren er gewoon 15 babes tegelijk zwanger zo ongeveer... :(
    alles is anders nu..

@miranke: hoe gaat het met jou? melden hoor!!!

@cin: en met joe baarmoedertje? en en en? heppie?
    tis al bijna april, en het is ook al bijna MEI!
    wek wat gaaf toch die reis.
    maar hoe moeten we je missen? of kunnen we blijven smsen van NL via BE naar USA?

@nai: hee maar kom je nu niet meer omdat naiman thuis is? protest!

@nrg: ik blijf het vragen.. hoe gaat het met jou, met milan, met nrgman?
    kan je het allemaal een beetje aan?.. knuf

@tisch: MP! lief smsje trouwens, *smak*
    vertel eens over jou en jullie3 nu?

@lau: denk ook aan jau. en finn. en en.
    hoe gaat t met jouw gezondheid nu? kan me voorstellen dat stress ook op laulijf slaat... knuf!
    missch zien we elkaar in de week dat ik rondom utrecht wapper wegens mamaatje. lunchideetje=goed ideetje idd.

@rem: hoest met de nikkinikki? niet meer/minder ziek inmiddels?
    en hoe is het (dus) met joe? en met de remman? en en en?

@milk: hoe gaat het daar? hoe voel je je? heb je klap weer geincasseerd? .. :(
    wanneer weer date gyn?

@zuur: hm, ik zou niet alleen vragen om clo na 16 (?) maanden.. hier in NL zou je al aan de IUI gaan. als je dat nutuurlijk wil.
    en...... dan toch echt eerst zoetjezaad laten checken.
    zijn die 2 dozen al opgeruimd, zijn smoes?
    als ik jou was.... had ik ze zelf uitgepakt/weggeflikkerd.
    misschien een zwangere reactie, maar aan de andere kant: ACTIE!... (ik zou t niet meer zeggen maar dat was ik vergeten :p)

@ppv: MP! hoe is t daar? druk met werk? alweer plannen voor volgende stap gyn?
    ook jij bent al zolang bezig....
    kan je het geduld opbrengen zelf door te proberen?

ik wil jullie allemaal zwanger hebben GEEVEE, vandaar dat ik af en toe moet drammen hoor.
    actie, actie, actie!

100%roze2010!

@elke: ik vind eigenlijk dat het voor jou ook wel weer eens een x MP wordt.
    HUP melden! :p
    we willen weer een echt elkekrijsje zien. en huilen om je 1e berichtjes, ook in het ontplofte (60.000 x gelezen! :$) topic van nadine! :D
    MP dus! (zal er even een smsje tegenaangooien zo, hehehe)

(als ik mijn gsm weer heb gevonden ;) het is weer eens zover)
    (*hoort wen en cin mij al uitlachen)

@dement: ook dement, naar de AH gaan, tasje met boodschappen meenemen, thuis gaan opruimen, tasje met boodschappen in otto flikkeren, daarop weer heel veel ander spul, en dan savonds afvragen waar boodschappen zijn :)

@dement: dit ben ik gewoon hoor, altijd al geweest! ;)

@mil: hoe laat heb je uiteindelijk gepregnyld? ik denk wat later he? goeso ;)
    ik duimmmm voor morgen!

@cin: en ook voor joe voor controle morgen!

@bus: waar is bus? er moeten allemaal afspraken in he. zal eens kijken of ik m kan vinden, alleen ik weet de afspraken niet meer :( herinner me alleen cin en 'afzwemmen ' van eva

@leo: hoe is jij, waar is jij? ik denk ook lekker buiten?

@jd: wat ben je nu aan t doen bij ouders dan? hard aan de klus met 32 weken? :(
    enne, wordt er nog geklust op een andere manier trouwens? ;)

@klussen: hm, langzaam durf ik weer ;)

@alice: bijgekomen van feestjes? alles weer relaxt?

@pip: hoest met pipschoonvader? en met pipkleintje? en met pipwinkel? niet meer gevallen trouwens? NV!!!!

@spirit: hoe gaat t met jou en de kleine marissa?

@surv: fijn dat het allemaal wat beter en makkelijker is nu met je ouders enzo.
    heb je mijn fijne college over de thuistest nog gelezen?

@
    @
    @
    @
    @

ai ai ai elke x doe ik t weer, een uitmnhoofdmegarea, en op een gegeven moment weet ik t niet meer en krijg je vergeetiemandfaalangst... :(

forgive me!

@mijn mama: schrik is weer wat gezakt bij iedereen, maar opgelucht ademhalen kan pas begin april. of niet.
    vreselijk eng :(
    we bellen elke dag, en ze is erg ontdaan van de plotselinge ellende. maar ik hoop, bid en vlag, en soms denk ik ook echt gewoon, dat het goed(aardig)komt...

*hoofd uit*

*tuin in*

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hier gaat het wel..
    De hele familie is gewoon kapot van verdriet!
    Omatje is 71 jaartjes geworden en in die bijna 25 jaar dat ik haar kende was het altijd een geliefd mens..
    Morgenavond is de condelianse en zaterdag de crematie, dus ook allemaal al heel snel :(

Temp, doet ook weer een mooi kaartje laten zien :S maargoed daar trapt gabbel niet in

Denk wel aan jullie hoor liefjes!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey klingeeltje

opruimen: zijn meer dan 2 dozen hoor (zijn er al zeker 5 met mijn goed, zwaar hotelservies in)
    zondag neemt schoonvader de 2 buggy's mee en gaat ze bij een liefdadigheidsinstelling geven waar hij vrijwilligerswerk doet sinds hij met pensioen is)

en blijf maar zeggen over actie
    iui ofzo ben ik nog niet aan toe

en hoe is het in jou buikie, groeit ie al
    foto (nu is het onze beurt om aan jou te vragen)

foto's en filmpjes nadine bekeken: wat is het toch een lief meisje

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling: respect! Enne shake hands voor boodschappenvergeeteninautolatenliggen-actie. Zeeeeeeeeeeeer herkenbaar.

@Gabbel: gewoon effe dikke knuff!

@Small: ja, 1 jaar al bijna. Morgen exact 11 maandjes. Heb vandaag uitnodigingen feestje deur uit gedaan.

@B&J: was dus jaar geleden. Ik was met verlof. Wat zijn de tijden veranderd zeg. En wat verdrietig dat we nu maar zwangerkwalen met enkele babes kunnen delen. Misschien moeten we maar weer gewoon ouderwets B&J-en, en wakkert dat één en ander weer aan (in ieder geval figuur, hihi!)

@Pix: ja, sorry, van mij heb je ook nog niets. Lukt vandaag ook niet meer, want moet zo naar gyn en daarna alleen thuis met kids en zo... Vrijdag weer vrije dag. Ik zal dan echt mijn best doen.

@Tuin en weer: FIJN!!!! Ik bloei helemaal op. En tuin dus ook!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Small: leuke foto's zeg! Fijne dijen van Sven! Maar ook die van verjaardag Marije. Kei-schattig, die zelfde jurkjes! En op KDV hier wordt verjaardag identiek gevierd, met troon en neptaart met kaarsjes. Krijg al zin in verjaardag Fem.

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wat een rust vandaag!

Deel Deze Pagina