En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Haaai allemaal.

@ kling (en alle andere geinteresseerden): Nikki is nog steeds niet fijn te pas.. :( Zere oren en heel erg slecht drinken / eten.
    Net nog bij de HA geweest. Ze is niet uitgedroogd..
    Maar als ik t morgen niet vertrouw, gewoon weerkomen.. (heb morgen vrijgenomen van 't werk. Ga mn kind nu niet naar KDV of oppas brengen)...

Ben verder wel bijgelzen hier en daar, maar heb mn hoofd er momenteel niet naar staan om mee te schrijven... sorry!

Dikke smakkerd!

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @kling: Wauw! Niets van te merken nog, die zsp-dementie!
    Behalve dan dat je ineens controle morgen uit je mouw tovert? Ik hoef nergens heen hoor, de 27e april pas :p

@Zuurtje: Bedankt voor 'bankhangze' maar hang al sinds 8 uur op bureaustoel. Bank zie ik vanavond pas weer. Snik

Was van plan om vanavond te gaan sporten weer, maar hele middag al naar branderig gevoel in bm en verlies ook weer extra veel 'troepjes' (netjes gezegd toch? ;)) dus durf niet meer.
    Ga morgen bellen, gewoon vragen of het kwaad zou kunnen want dit is ook niets :/

@Milla: Duimmmmmmmmmm voor morgen!

@Milk: Al datum voor eerste fm weer?

@Gabbel: *knuf* Is ook nog relatief jong hè, in deze tijd waarin iedereen 100 lijkt te worden. Maar de liefsten dan weer net niet :(

@Smallie: Ik heb je nog gezocht op tv maar je niet gezien ;) Fijn dat lijf weer een beetje tot rust lijkt te komen. En wat is dat toch met die collega? Is hij/zij wraak aan het nemen wegens zwangerschapsverlof ofzo? Ik 'hoor' een hoop spanning in je berichtjes hierover.

@Juud: Ik heb nog Haagen Dasz in de koelkast! (Die ik uiteraard niet ga eten, anders kan ik tegen de tijd dat ik weer durf te crossen opnieuw beginnen ;))

@Fem: Mooi boek is dat hè. Heb de film nog niet gezien, vrees dat die alleen maar tegen kan vallen.

@Mooi boek: Haar naam was Sarah. Al een hele tijd geleden gelezen, aanrader.

@Remmie: Nikkibeterschap!

En nu weet ik het niet meer. Gelukkig maar want ben hier illegaal. M'n pauze is wel weer voorbij nu :)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @cin: mooi boek ja!!!! :)
    @cin: ik denk dat troepjes (oud) bloedjes zijn van ingreep?
    @cin: segt se, 27 april? wek! dementerend, toch wel! ;)
    @illegaal: FOEI!

@remmie: SIELIG van nikki en dus van jou!
    rustig an he meis.
    niet uitgedroogd, gelukkig, maar hoe houden ze het onder controle?

KUS!

tuinweerinsmak

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeee, lieve illegale Cin! Doe mij die HD dan maar.... Enne, respect voor inhouden jouwerzijds. En dikke knuff voor banner en alles wat nog komen gaat. Wat een verhaal... zucht...

KNUFF!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Rem en Nikki: knuff voor jullie. Niet leuk hè? Fem al weken aan het hoesten/rochelen (vooral 's nachts...) en soms koorstig, maar gelukkig blijft ze drinken.

Beterschap!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @mooi boek: tjonge, da's lang geleden! Een boek, hoe ziet dat er ook al weer uit? Tijd voor het boekenweekgeschenk dat ik van manlief heb gekregen! Thanks voor de tip! Ben echt totaal van mijn Neerlandicapad af, terwijl ik juist weer full-task docent Nederlands ben... :) Maar ja, da's hier vooral spelling, schrijven en presenteren. Functioneel Nederlands, zeg maar. En daar hoort boeken lezen niet zo bij....

Maar ik zal vanaaf beginnen!

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    En weer rustig hier... Iedereen verder gewoon wel aan werk dus?

Ga maar even koffie op drinken, schoon slipje aan en tasjes klaarmaken. Kids even naar opa en oma als ik naar gyn.

Tot later!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: gadver! Moet je wel pad vervangen Juud! Tweedehands Senseo is niet direct aanradertje...

Toedeloe!

9. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: euh, zelf in de gaten houden... ;)
    en als je niet vertrouwd, aan de bel trekken..

@ juud: Dank je!
    nikki is bijna altijd verkouden en aan het hoesten.. Maar had nooit echt koorst. Nu dus wel en is ongelooflijk hangerig, jengelig, sloom en staat gammel op der benen (lees: valt soms zo op de grond... :()
    Maar vooral dat slechte drinken baal ik vreselijk van.... ze heeft vandaag een 100cc gedronken en nog geen half potje fruit op... :(

oh en succes bij gyn!

meisje wordt wakker, ga er weer vandoor!

Kus!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    zelf in de gaten houden, uiteraard, maar geen extra checks verder :(
    sigtig hoor!

@juud: get, ouwe pad! :D
    @juud: literatuurrrrr is sooo belangrijk! gamaar lezen! :p

*rent tuin in met toon tellegen*

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tellegen! Favorietje hier!

Krijg helemaal zin in wurmen! Maar ja, moet nu ECHT weg! Neem het mee, voor wachtkamer!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    succes bij gyn juud!

wurmsmak

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Mooiste boek dat ik ooit heb gelezen is volgens mij vrij onbekend. Hoor er nooit iemand over wat ik echt niet snap. Ik zou zeggen allemaal een run naar de bieb of boekhandel voor het boek Harem van Dora Levy Mossanen. En je niet laten misleiden door het feit dat het een soort sprookje is, want o wat is het een mooi boek! Geloof dat ik het zelf ook nog even een keer haal!

Thanks voor alle succeswensen voor morgen, knuf voor allemaal!!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    die zal ik onthouden!

mijn favo boek is ook een wonderlijk sprookachtig boek, nl ' 100 jaar eenzaamheid ' van gabriel garcia marquez, dus dan zal ik jouwe ook wel kunnen waarderen!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    even wat anders,

weten jullie nog dat in mijn fijne vmk-week in oktober ons kattenkind verdween?
    en dat ik diezelfde middag een vrouw met een rieten mandje in onze tuin had zien staan, die ik toen betichtte van kattenjatten?

ze stond er net weer! zomaar!
    klingman was erbij, dus ik ben niet dement ;)

ze wilde weten welk ras onze last cat standing was, omdat hij zo wonderschoon is.
    toen vertelde ze dat ze gedragstherapie voor katten studeert :( en derhalve nogal geobsedeerd is door katten :)? is dat een gevolg van die studie dan?)
    wel een geinig mens hoor, maar ik blijf er een roald-dahl-achtig heksengevoel bij hebben..

*even de banden van een rode volvo leksteken*

ohnee toch niet, de lavendel verpotten....

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    zeg, zwangere miep kijk jij uit met verpotten! ;)

@ milla: succes morgen!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wat is er mis met verpotten?
    o qua toxodinges bedoel je?

kep glittertuinhandschoenen aan!
    (maar wel pas na de 2e pot :$)

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

goed handjes wassen kling!

Mill, succes morgen!

Remmie...hele dikke knuf...is niet leuk om je kindje zo ziek te zien. Groot gelijk dat je vrij hebt genomen hoor. Hopelijk snel weer de oude nikki terug.

Favo boek hier: memoirs of a geisha

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @ 100 jaar: prachtig boek.

@Milla: je hebt gelijk, ken ik niet en nog nooit van gehoord. Zal hem opschrijven.

@kling: wat creepy! Rare vrouw...

@ all: knuf vanaf bank! Eindelijk bankhangen ;)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    cin nu dan een echte bankhangse

Deel Deze Pagina