En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    bow: nu weet ik nog niet hoe de kip in braadzak was...

zuurtje: is dat niets voor je, patisserie opleiding?

Gabs: gecondoleerd meid, wat is het snel gegaan! dikke knuf.
    alvast een mooie dag gewenst, aankomende zaterdag!

surv: niet meer gericht aan het klussen wegens appartement? wie weet doet dat het wel, haha.

klingel: wat een heftig weekje heb je achter de rug zeg, zla inderdaad nog wel doorgaan tot in april. ik duim voor een goede uitslag!

sport: wel goed voor de afleiding, maar twijfel nog. in ieder geval zou ik dan niet als 'basisspeler' meedoen, maar gewoon beetje los/vast. misschien een jaartje aankijken of dat me bevalt. heb nog wel even om er over na te denken.

nai: foto van nieuwe bank ZIEN!!

pixie: haha, eva afzwemmen, grappig!

Juud: dom om een knuffel? is juist lief! mijn banner wist het echter eerder dan ik, die start meteen op dag 1 op dag van NOD...

leo: lullig voor vriendin zeg, maarja, de vraag is of het anders goed ozu gaan...

nai: kut van naiman!!!!

milla: ik duim!

small: balen van fm pijn, maar fijn van kontjes in strakke pakken!

Juud: veel gepieker? zal mmm later even checken

fem: is mooi boek he, heb er ook bij zitten janken!

milla: boek zegt me niets, misschien zodra ik weer beetje bijgelezen ben met alles wat nog ligt

klingel: klap nog niet gearriveerd. jankmomentje komt bij altijd op een onverwachts moment ;) morgen startecho, eens kijken of ik ga gonallen of menopurren

tuin: wil ik ook doen, maar moet hele week werken, zelfs vrijdag en zaterdag...

remmar: beterschap voor nikki!

cin: hopelijk mag je weer sporten, is ook wel weer eens lekker, toch?!

klingel: ieeeeew, dus heksje was in jullie tuin en daarna was kat kwijt? hopelijk nu niets geks... en raar dat ze zelf het type kat niet herkend, terwijl ze wel hun gedrag kan beoordelen...

bank: ik hang!

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    milk ik een opleiding volgen voor iets wat ik alleen maak als het feest is?
    denk het niet nee

volgende week maar eens werk maken van het kaertje waar de opvangkindjes kunnen slapen
    heb er echt zin in

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wilde nog even zeggen:

Rem: toen ik een 1e kindje had tussen 10 en 13 maanden die op 1 dag nauwelijks hele maaltijden at en maar heel weinig dronk (en dat dus echt maanden volhield) i.c.m. het hele eerste jaar verkouden en hoesterig, toen maakte ik me ook enorme zorgen. Hij was in één maand wel in lengte wat gegroeid, maar niet in gewicht, dus per saldo viel hij af.

Nu, ruim anderhalf jaar later zie ik dat mijn (nog altijd matig etende) peuter het gewoon ontzettend goed doet, bijna nooit meer ziek is, kei-vrolijk is en in ontwikkeling niets tekort is geschoten. Oké, hij is behoorlijk klein en licht (92 cm en 12 kilo), maar hij ziet er niet witjes of zielig uit hoor.

Ik begrijp dus je zorgen enorm goed, maar wil je ook even geruststellen: veel kindjes hebben zo'n periode, maar ze pakken doorgaans echt wat ze pakken kunnen (qua voedingsstoffen). Femke heeft nu ook weer zo'n rommel-periode, maar ik durf me nu wat luchtiger op te stellen. Je ziet het echt op tijd wanneer het niet goed gaat met je kleine.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dikke knuff. Niemand bereidt je voor op deze onzekere en moeilijke fases. Maar wij denken met je mee meid!

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: voelde me inderdaad wat dommig, dat ik je weer niets anders dan zo'n stomme digiknuff kan geven. Ben zo bang dat het zo'n standaardzinnetje wordt, al weet ik zelf natuurlijk wel dat ik het iedere ronde meer en meer meen. Maar ja, wil ook gewoon niet iedere keer hetzelfde zeggen.

Toch is het moeilijk de juiste woorden te vinden, en die knuff zou zo goed voelen als ik hem je live gaf.

KNUFF!

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Mill: sorry, maar was jou dus vergeten: veel succes morgen meid. We duimen er weer op los (al heb ik ook steeds meer moeite met die woorden... Meen ze meer dan ooit, maar eh, zie boven...)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Mill, ik denk aan je vandaag!

Kling: ik had je vast al een hele dikke knuf gegeven voor je moeder, maar hier nog een keer: KNUFFFF

Schoonmaakster....ik was maandag volledig over de zeik. Boos mailtje getikt - niet verzonden. Dinsdag: mailtje wat afgezwakt - niet verzonden. Vandaag: alles weggehaald behalve de eerste en laatste regel van het mailtje. Voor de rest mijn gezeik omgezet in opbouwende kritiek met wat suggesties voor verbetering - wel verzonden.
    Gut wat kan ik toch een miep zijn zeg....zo onbelangrijk, zo nietszeggend, zo zeikerig, en er dan zó over inzitten. Nou goed. Maandag nieuwe kans. Anders gewoon eruit.

Weer: heerlijk weer! Nikita gister een oude broek en vest over haar kleertjes aangedaan en buiten laten spelen/kruipen. Vond ze geweldig! :D

Miranke: waar is joe? Hoe gaat het! Kom hier eens GIILLLLLLen :D

Nikki: meisje, gaat het alweer ietsjes beter?
    En Finn?
    En Niels?
    En alle andere beebjes...

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morgen meiden

vandaag al iets beter gezind dan gisteren
    was echt mijn dagje niet

knufffffffffff

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    joehoe, ik mag weer starten, beide eierstokken rustig!
    ik ga nu aan de menopur 75IE, benieuwd hoe ik daar op ga reageren... dinsdag de 30e eerste fm.

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gelukkig Milk!!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so,
    ik maak me er voor vandaag af met een voorzichtige algehele voor iedereen luchtsmak!
    ben even 10 weken ' niet echt heel erg misselijk ' aan het inhalen.
    geeft helemaal niets, maar frisse lucht is what i need.

draaismak!

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ milk: wat fijn zeg! bent benieuwd wat de menopur voor je doet...

@ juud: ja, kweet dat wij ook slecht eter en slecht drinker hebben... Maar het ging de laatste tijd juist zo goed! Ze spuugde bijna niet meer en (vr)at ontzettend..
    En tis nu dat ze gewoon echt ziek is: huilen, hangen, nog meer huilen en nog meer hangen.. en ja, als ze dan diarree heeft en amper 200/300cc op een dag binnenkrijgt, dan begin ik me wel zorgen te maken ja..
    En ik snap je strekking wel hoor. Heb me er ook bij neergelegd dat Nikki over t algemeen 'slecht drinkt en eet'.. veranderd er toch niets door...

@ fem: jengel, jengel, huil, huil.... en slecht drinken..
    maar wil het geval, dak nu zelf ook nog ziek ben... :(
    Hoe is het daar?

@ kling: pas goed op jezelf! En toch proberen te blijven eten en vooral drinken.. maakt niet uit wat... elke keer ff slokje!
    Komt goed schatje! en met een beetje geluk is het ook snel over, omdat t ook laat kwam... :) (niet dat je hier veel aan hebt.. maargoed..)

X

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Rem:

Ik begrijp echt dat je je zorgen maakt, en niet alleen om het eten, maar juist om het ziek zijn. Maar Siem was ook in zijn eertse jaar meer ziek dan beter, ook met diarree en zo. Wilde je dus geruststellen dat (terugkijkend) je je daarover ook niet altijd zorgen hoeft te maken. Naar is het absoluut, en niet zo'n beetje. Hoop echter dat je je zorgen iets opzij durft te zetten en met name kijkt naar wat Nikki allemaal wél weet te presteren in deze moeilijke tijd. Denk achteraf wel eens: dat jaar ging zo snel, en heb me alleen maar zorgen gemaakt...

Daarom meldde ik het. Heeeeeeel veel sterkte en succes meis!

13. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ Juud: Lief van je! (mijn berichtje was ook niet l*llig bedoeld ofzo hoor, was het aan het teruglezen en bedacht me, dat t wel zo over kon komen..) Tis idd nu vervelend. En afgelopen jaar heeft Nikki, terugkijkend, het super goed gedaan.. Alleen met sommige momenten wat minder (waar zij niets aan kan doen natuurlijk..) Achja, kinderen blijven nu eenmaal zorgen.. toch!? ;)
    (en tis ook niet dak me onwijze zorgen maak hoor! Maar vraag me dan af: hoelang kijk je zoiets aan? hoelang kan een kindje volhouden op zo weinig drinken??)

@ fem: schoonmaakster zo'n ramp? Vertel ff.. ben benieuwd of jij zo'n miep bent of schoonmaakster zo niet mieperig!? ;)

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh remmie zelf nu ook ziekjes :( Bah, dan is het extra vermoeiend hé. Natuurlijk maak je je zorgen - daar ben je mama voor :D Maar jij kent je meisje het beste, en als jij vindt dat ze zichzelf niet meer is, dan trek je ook gewoon aan de bel. Veel knuffelbehoefte bij zo'n ziekmeisje hé...ik zeg: gewoon doen! Ziekmelden voor jezelf en pas weer beginnen als het met jullie beiden weer beter gaat.

Schoonmaakster: is nogal slordig te werk gegaan afgelopen keer. Ik heb het idee dat er eigenlijk niks echt goed gedaan is. Behalve dan de ramen - maar daar was ik bij. Verder zijn er een aantal beschadegingen ontstaan (eettafel, waar ik echt HEEL erg van baal en slaapkamermuur en andere muren). En ze is gewoon onwijs hardhandig met mijn spul waar ik juist zo voorzichtig mee ben.

Kling: pas je op voor uitdroging? Zoals remmie al zei: kleine slokjes. Knuf voor je misselijkheid/kotsen...is niet leuk - hoe graag je het ook wou.

Ik: heb heeeeeel erge vreetbui/zoet/zoutbehoefte....en niks in huis :(

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @leo, ja hoop ook op veel mooi weer en dan hopelijk alle verkoudheidjes de duur uit.
    Ik dacht later al zou wel vreemd zijn als je vriendin nu zwanger zou zijn maar je was er met een zwangere vriendin heengegaan. Hihi heb even teruggezocht ;)

@zuurtje wanneer moet je weer naar fa dan?

@fem, woning verhuren lukt niet zo goed nu? Wat bagger zeg. En anders gedwongen verkopen?? Dat is nog meer bagger. Ik hoop dat je snel een goeie huurder vindt!

@kling, ajajajaj flink missel dus? Gets, lekker rustig aan doen, kleine beetjes eten en drinken.
    Nielzer gaat ietsies beter, hoest nog wel maar het is niet zo erg als laatst, daar was ik beetje bang voor. En zeker gaan we shoppen straks, maar moet je wel eerst even wat beterder weer voelen. Shoppen met curver onder arm is ook nogal wat.
    Je was zeker ook al weer vergeten dat je de bus zou bijwerken?

@Over boodschappen in de auto, had ik al eens verteld van vriendin die boodschappen had gedaan in auto had gezet en op de bijrijderstoel was gaan zitten. Terwijl ze alleen boodschappen aan het doen was….

@gabbel, knuff hoe is het nu?

@nikki, knuff en ook voor je mama die nu ook nog eens ziek is geworden!

@juud, hoe wast bij gyn??

@mill, succes!!! (wask nog op tijd?)

@klingel, nou wat raar van dat kattekindmens! Zou toch keer bij haar thuis gaan kijken

@milk, kip was wel lekker maar niet dat ik dacht o o o wat een heerlijkheid

@fem, schoonmaakster gewoon zeggen wat je wil zeggen, heeft ze meer aan dan dat jij je loopt te ergeren en niks zegt en zij er vervolgens volgende week uit vliegt. Of maak een schriftje/boekje waar je in schrijft wat je wel en niet wil of wat wel en niet goed was
    En dit schriftje kun je elke keer gebruiken voor als zij komt. En zij kan haar opmerkingen er in zetten.

Knuffff voor iedereen verder.

Trouwens ik heb nog weer wat geleerd vorige week op het kdv waar Niels straks heen gaat.
    Niels moet net op het laatste moment nog poepen (heel goed jongen!!) En dus ging een van de leidsters hem verschonen en ik liep al kletsend mee. En natuurlijk had hij zijn hele romper weer onder zitten en nu had zij een heel mooi trucje die ik natuurlijk nooit bedacht had jullie vast allemaal wel (waarom hebben jullie mij dan niet getipt!!) Maar zij deed de romper over de schouders naar beneden uit. Ik elke keer moeilijk doen, romper oprollen zodat de viezigheid binnenin zat en het niet over zijn hele rug haar zou gaan. Nee hoor hoppa over de schouders en dan naar beneden. Duhhh het is zooo simpel maar waarom heb ik dat dan nooit bedacht!!!

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    ga nu bus zoeken

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    milla, succes!

klingel: lekker missel dus, hopelijk stopt het wel weer bij 12 weken ;)

remmar: ja, ben erg benieuwd. menopur schijnt ook de kwaliteit van de eicellen te verbeteren, dus geeft weer beetje extra hoop!
    Irritant dat je zelf ook steeds die kwaaltjes van je kleine oppikt. Nou ja, lekker samen hangen dan maar!

female: haha, ik zou haar echt allang ontslagen hebben. hopelijk past ze zich aan en anders weg inderdaad. so!

vreetbui: had ik gister, met als gevolg dat ik misselijk wakker ben geworden, alleen cola heb gedronken en net met moeite een broodje weggewerkt. Ik ga het eens proberen met een kop koffie, want zat de hele lunch te gapen (terwijl ik in gesprek was met collega, beetje lullig).

bowen: nou, die kip moet ik dan zelf ook maar eens proberen. als het vlees maar lekker mals is!
    en weer wat geleerd op rompertjesgebied!

ik ga aan de koffie, kijken of missel en moe verdwijnt...

18. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    #4118 Bowen, 24 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
    PURPLE BUS ON DEMAND
    Bekijk bijlage 60978
    Mama's
    Female81: Nikita °09.02.2009
    Leonie: dochter °31.03.2009
    Juud: Femke °24.04.2009
    Remmar: Nikki °05.05.2009
    Pixie: Eva Olivia °23.05.2009
    Debs: Emily Aimee °09.06.2009
    Lautje1979: Finn °11.06.2009
    Limmeke: dochter °11.06.2009
    Nrg50: Milan °22.06.2009
    Spirit: Marissa °10.07.2009
    Smallville: Lonneke °13.07.2009
    Pippa: Britt °13.07.2009
    Alice: Ralph Julian °31.07.2009
    Naiobi: Quinn °10.09.2009
    Bowen: Niels °03.10.2009
    Natjes: Tygo °12.10.2009
    Elke: Nadine °14.11.2009
    Tischa: Jayde °20.01.2010
    12 meisjes 6 jongens

Preggers
    07-05-2010 Yadi
    06-09-2010 Miranke
    ??-10-2010 Limmeke
    20-10-2010 Klingel
    0 meisje 0 jongen 4 onbekend

NOD
    ?? maart: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 16)
    ?? maart :
    Gabbel (beeb 1)
    ?? maart: Cin1979 (beeb 1)
    ?? maart: Survivor (beeb 1, ronde 9)
    09 april: Milla (beeb 1)
    ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje)
    ?? april: Giegel
    15 april: MilkHd (beeb 1, ronde 30)
    8 waarvan 6 MMM

Afspraken
    24/03: Milk startecho
    29/03: Elke UMCL onderzoek voor nier
    29/03: Klingel echo
    30/03: Milk FM
    12/04: Eva afzwemmen
    15/04: Milk evaluatie gyn
    15/04: Niels CB
    20/04: Ybe operatie
    27/04: Cin gyn hysteroscopie controle en planning/instr. IVF
    28/04: Eva CB

19. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Staat alles er goed in?

Fem, nou ja als ze dingen gaat vernielen dan kon ze wat mij betreft ook opsouten!!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    sinaasappelsap is helemaal niet lekker na een krentebol

Deel Deze Pagina