hey pix wat fijn!! Leo, lekker hé..tuintje mooi maken En lief van jou, wat je zegt over bloeien en groeien Zuurtje: als je toch aan het bakken bent...hmmmmmm....
leo: liefffffff! wat voor bloemetjes waren het? pixie: gefeliciteerd! erg fijn voor jullie! misselijk: heb weer beetje gegeten en nog meer koffie gehad. ben nu aan het hopen dat koortslip snel weer wegzakt... menopur: is een hMG-preparaat, dus geen FSH zoals gonal en pure. humaan menopauso gonadotropine ofzo, komt van urine van vrouwen in de overgang. Wat ik erover gelezen heb, lijkt het de kwaliteit en de groei van de eitjes te stimuleren!
Nou milk, dat zou wel mooi zijn - als dat ook echt goed werkt Zuurtje, ik zou wel willen, maar je woont zo ver weg! Nu snel ff douchen....zumba was heftig
Wederom na lange tijd, kom ik me even melden. Ik word echt gek van de drukte, lijk geen moment rust meer te hebben en dat begint me nu op te breken. Wil bankhangen, maar dat kan niet met een baan waar je 's avonds werkt. Overdag begint het werk nu ook goed te lopen. Daarbij auto zwaar stuk en zelf op zoek naar materialen omdat meneer van de garage moeilijk doet (wil vooruitbetaling van de materialen, terwijl we afsrpaak hadden eind mei van vakantiegeld te betalen......dus nu zelf maar (goedkopere) materialen zoeken). Met de zwangerschap gaat het prima, mag absoluut niet klagen. Af en toe voel ik me niet eens zwanger omdat ik zelf niets merk. Mannetje begint nu al te stressen. Wil opschrijven wat we allemaal nog moeten doen en moeten hebben. Ach, we hebben nog 23 weken. Volgende week weer echo, hoop dat de gyn dan kan zien wat het is. Anders 20 april 20 weken echo. Spannend!!! Ben zo nieuwsgierig!!! Meidennaam is al bekend, alleen jongensnaam wil nog steeds niet lukken... Ik weet verder niet meer zo heel veel, heb wel terug gelezen, maar ben een vergiet (zwangerschapsdementie ) @ Gabbel, gecondoleerd met oma. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies! @ Kling, jullie willen dus ook weten wat het geslacht is van jullie kindje? Ga jij dat ook hier neergillen????? @ Allemaal, dikke knuffel...denk echt wel aan jullie, ben alleen zo druk en zo moe dat ik bijna geen tijd heb om hier te kijken.
Ha miranke! Fijn dat je even kwam vertellen Spannend zeg, dat jullie bijna weten wat "het" gaat worden. Ken je het zogenaamde 'feitje' dat de eerste naam die je weet (meisjesnaam) dat dát het dan gaat worden Zuurtje: ja stil hé. Het is ook zulk lekker weer. Als we niet druk zijn met werk dan zijn we wel druk met buiten-zijn bezig Nikita en ik hebben zojuist weer een rondje wijk gedaan. Zij op de driewieler, ik achter de duwstok. En mooi dat ze dat vindt joh!
goedemid.. @fem: lachen, 3wieleren door de wijk! @leo: het is, heel klingeliaans, EN/EN qua gyn/VK. omdat ik bij de gyn enkel een medisch geval ben, en dus geen enkele leuke gezellige emotionele hulp/steun/tips/do's/don'ts krijg. mijn zus kwam met deze tip, supertip. dus ook naar de VK, gewoon voor de praktische voorbereiding en het meer praten over het grote wonder/ervan genieten, dan alleen maar technische medische checks bij de gyn. @pixman: gefeli, wat goed! nu veel ervaring opdoen he. las over greenpoint-idee? goed idee, zeker doen! @zuurtje: soso alweer aan de taartenbakkerij? je blijft er druk mee. enne, volgende week kamer inrichten voor oppaskindjes? wanneer wil je dat in laten gaan, onthaalmoederen? lijkt me wel lekker, je eigen ding doen weer, of niet? @miranke: drukdruk, doe je wel voorzichtig in jouw toestand? *kijkt serieus* ieks, jullie weten ook al bijna of het een mirameisje of miraboy wordt! en ga je t hier gillen? ja toch? of doe je een bowen? wij weten t over 5 weken en uiteraard ga ik t hier gillen! (denk ik) @milk: aha! ben benieuwd of het anders/beter voor je werkt! @hier: nou ja zeg. er lag een groot gouden paasei in de tuin! ben hoogst geamuseerd omdat dat meestal mijn acties zijn, maar nu ben ik zelf slachtoffer! @hier: in de zon liggen in de tuin is best lekker. smak!
Kling ja weer taarten aan het bakken (vandaag 1 en zaterdag weer een grote) dochtertje is jarig morgen enne wat betreft onthaalmoeder zal toch nog even duren eerst alles opruimen, kamer schoonmaken, gordijnen kiezen en bedjes erinzetten ga sowieso voor nog een half jaar opvoedingsverlof (die indien nodig wel verkort kan worden omdat ik weer aan de slag wil, die aanvraag en opstartprocedure duurt ook een 3 tal maanden)
leuk taartenbakken voor dochtertje! mag je in BE onbeperkt aan de opvoedingsverlof trouwens? amazing! daar kunnen ze in NL nog heel wat van leren. zat me al op te winden dat verse vaders hier 2 fukkin dagen krijgen als hun kind geboren wordt :x wanneer ga je er weer voor? qua onthaalmoederen dan? beetje directe vraag: weet je wel zeker dat je dit wil? ik vraag dit omdat ik door de regels wel wat zoetje-style uitstelgedrag lees hetgeen kan wijzen op dat je het niet zeker wilt, of dat je nieuwe werk moet worden? tuinsmak
klingel als je bij een werkgever werkt mag je in totaal 3 maanden ouderschapsverlof opnemen tot je kind 12 jaar is maar omdat ik als werkzoekende stond ingeschreven ben ik overgegaan op de vrijstelling van sollicitatie zodat ik voor mijn dochtertje kan zorgen dat kan tot het jaar dat het kind 4 jaar wordt je krijgt dan minder vergoeding dan wanneer je werklozenuitkering zou krijgen en ik ben er zeker van dat ik terug onthaalmoeder ga worden welke maand hangt af hoe vlug alles rond is qua opruim en opstartprocedure bij de dienst onthaalgezinnen met opruim heeft zoetje niets te maken hij wil er niet aan beginnen dan doe ik het maar alleen, ook al lig ik daarna plat omdat rug pijn doet (ik bedoel hier mijn aangeboren scoliose en hyperlordose mee) zo de taart is klaar ik ga eens even kijken of ik bij die 2 buggy's kan die schoonvader meeneemt zondag
en hier krijgt de vader 10 dagen vaderschapsverlof als beebje geboren is ofwel de 10 dagen achter elkaar ofwel verdeeld binnen de maand (moeten tenlaatste gegeven zijn als beebje 1 maand is)
aha zuurtje! wat betreft opruimen, het zware werk moet hij gewoon doen hoor! maar misschien eerst maar eens die 5 dozen waarna hij potje zou gaan vullen .. taartze, ik ga banken. burpzoef
Poeh, de menopur viel me echt tegen, terwijl hij vergelijkbaar zou moeten zijn met de pregnyl... Eerst knijp ik de ampulkop stuk, vervolgens krijg ik het beschermhoesje niet van de kleine naald af en na het inspuiten kwam er toch een druppel bloed uit... Hopelijk morgen beter! Geef mij maar de voorgevulde gonal-f pen, haha. Oja, menopur is wel FSH, haha. In 1 menopur zit 75 FSH plus 75 LH. Eens kijken of mijn ovutestjes nu al posi worden Pixie: mijn bijdrage doe ik morgen op de post, het is me toch gelukt Bijdrages: kom op meiden, laten we zorgen dat het snel compleet is en opgestuurd kan worden!