Fem en Kling, tja kno-arts advies ik weet echt niet wat ik ervan moet vinden. Amandelen bij volwassene is zware operatie en dan raak ik misschien hele opgebouwde reserves weer kwijt en dat wil ik uiteraard niet. Maar weer zo vaak ziek worden ook niet. Maar voor nu zit advies kno arts me niet helemaal lekker dus ga maandag afspraak maken bij andere kno-arts, wil second opinion. Kijken wat die zegt! Fem, hmmm zakelijk stress die doorwerkt is niet fijn. Door verhuur huis? Kling, ik snap helemaal dat je gezelligheid van gyn wilt. Gyn is bij jou door mmm inderdaad vast ander gevoel. Fijn dat je je blij voelt! Ik is blij voor jou, al ben ik ook heel blij voor jou (en je fam) als het 1 en het liefst 8 april met goede uitslag is geweest! Ik duim ontzettend! Lief dat je met veel dingen aan de bus moet denken. Zo zie je maar ieder heeft iets speciaals waardoor we aan die persoon denken. Hmm, ik wilde nog iets schrijven. Oh ja zeker van mooie weer genoten. Heb lekker gewandeld met kleine meisje maar ook lessen met kinderen buiten gedaan.Dramales, muziekles en dat soort dingen, heerlijk!
fem/bijdrage/pixie: dacht ik ook, er zijn zat topics waar meiden hebben meegeleefd! Pix, heoveel heb/verwacht je er nu? leo: druk vrouwtje! of je wil in ieder geval veel, maar begrijp je volkomen! sorry voor het turks, zal het binnenkort eens met lekentaal proberen sporten: weet nog niet, is ook wel goede afleiding... ik wacht even evaluatie met gyn af (15/4) KNO: ja zeg, zo doen ze nooit iets. als je er zelf maar vrede mee hebt! female: zaken die prive doorwerken is nie goe... hopelijk snel alle zaken weer op orde... klingel: die amsterdamdeet gaat goedkomen. moet jij niet binnenkort eens in a'dam zijn? jayde schudden en dr papa ofzo ETEN JIJ! (maar ik begrijp, stress doet mij ook altijd afvallen...) zwolle: nee, was echt spontaan dat ik daar aan dacht! eng he, hihi buikje showen: denk dat wegens jouw postuur (inclusief beetje) jij een heeeel mooi buikje gaat krijgen. Hier ook beetje, dus beetje F kan geen kwaad leo: woei, lekker buiten lesgegeven, fijn!
ik kom jullie allemaal weer even een dikke knuffel geven.. Ik ben echt mega druk en morgen is de crematie van oma. Ben ook aant duimen dat het de laatste ronde nog gelukt is voordat we met IVF gaan beginnen.
Haaaai allemaal! Kom ff snel langs om te laten weten dat we nog leven Jemig, wat kan eens mens zich slecht voelen zeg... pfff!!! Gelukkig gaat t hier weer een stuk beter.... Knuff voor iedereen! Dikke smakkerd!
*zwaai* kleine meid is weer verkouden. hoesten en snotneuzen en weer een ramp aan het worden met eten. vandaag druk. naar kinderkleding beurs waar SZ staat.. heb ook wat spullen meegegeven. daarna naar schoonouders en dan babywalker kopen en dan aquarium schoonmaken, stoel leuning die ik heb geschilderd met naam lakken en dan weer naar schoonouders.. 1e keer is om een pasje op te halen.. de babywalker is nog sinterklaas cadeau maar hebben toen alleen een gedicht gekregen en moesten het zelf kopen *rolleyes* dus ga we dat nu maar doen. Eva is aan toe. verder met mij.. goed goed! huis is een zooitje maar goed.. geen koninginnen die langs komen. morgen....!! niet bijgelezen.. maar hoop dat het goed gaat met jullie...
dit dacht ik ook al, maar ik ben dan bang dat 1 boek niet genoeg is maar wat mij opvalt is dat 1 boek te groot is voor alleen bus. Ik was ook van plan wat pagina's uit te snijden. zo om de boek ook niet TE DIK (door plakken) te laten zijn
*in handen klappen* HOERA!! nou dit maakt mij blij echt. Ik snap eerlijk gezegt niet waarom mensen anti zijn..daar is echt NIKS negatiefs aan een draagdoek.. het is alleen posi!! en wat ben ik blij dat jij dat ook inziet Klingeling! *smak* toch glitter doek? er zijn veel paars doeken.. van alle maten wat voor heeft Elke? weet jij dat? zo te horen heeft zij meerdere. ja voor degene die altijd gek van mij word/werd over draagdoek praat.. ik moest natuurlijk hier wel op reageren, snappen jullie wel hé?.
niet te veel gevraagd. Ik wil dit ook zo graag voor jou.. jij en milkman zullen lieve ouders maken.. gun het jullie zo.. ik stem ervoor dat jullie ook blije nieuws dit jaar mag brengen. en dat er een milkbaby (hihii grappig) mag geboren worden rond de eind van het jaar.. Dit geld voor allee nnnzers.. we willen bus vol babies VOOR de jaarwisseling en als dat niet kan.. dan een verse 2011 baby
geen tijd om verder te reageren. had nog op leo, fem , en en en willen reageren. maar moet vandoor *smak*
anders even de schommelina's pb-en? Want dat zijn er maar een paar, maar wel waar een diepere band mee is.
gvd.. ik ga dus nergens heen.. ineens intens onderbuikpijn..eisprong/ongi wie zou het zeggen.. kan alleen afwachten.. AAAAUUUUUWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!
mm mmm en wanneer aan mij? Goed blijven eten jij, blijven crackers enzo binnen, of blijft het bij misselijk zonder curveren? dag lieve schatjes, ben nog niet top lichaam begint nu pas beetje te herstellen. heb zelfs paar dagen gehad dat ik beter niet kon werken, zoveel pijn aan pols. Dus auw bij tikken. (en ik werk juist 8 uur achter pc) Vorige week met Lonneke naar Homeapatische arts geweest, hele lieve. Heeft haar "uitgemeten" daar kwam uit dat ze gelukkig niet allergiesch blijft. Wel pakt ze nu veel van mijn gevoelens op, en voelt ze zich ook niet zo top. Lief klein grietje met prut oogjes. Nu Bach druppeltjes gehad, hopen dat ze gaan werken. Ook voelde de arts wat bij mij toen ze met Lonneke bezig was. Vast zittende ellende van jeugd, pesten etc. (niet fam, want die zijn lief) En dat samen met FM en Schildklier... Zei ze heel lief, ik maak ook wel wat druppeltjes voor jouw klaar. Kan je alles nu eens eindelijke achter je laten en gewoon weer beginnen met leven. (vedorie ik huil terwijl ik het schrijf, zit dus nog steeds hoog) Dus ik heb nu ook druppels, dus daarmee samen met nieuwe instelling hoop ik dat ik er sterker uit kom. pff misschein beter verhaal voor op mmm, maarja Ben er snel weer. @ Pix, had je mijn bijdrage gehad, roze vellen zijn extra, wist niet of mijn plaatjes voldoende waren en anders kon je der wat van acheter op vel plakken zodat plaatjes groter lijken.
@smally wat klinkt dat als een vooruitgang dat met de druppels ik hoop dat het gaat werken. pixman heeft rescue remedy gerbuikt net voor hij moest gaan rijden... het hielp wel.. hij was rustiger in het feit van als er iets was dat hij dacht fout te gaan dacht hij 'merk ik straks wel als ik het heb gehaald'hij werd niet zenuwachtiger door kleine dingen die hij dacht fout te doen. dat zijn dan wel andere druppels haha maar wou alleen zeggen dat homeopatisch is echt prima spul mag je ook op rijden hihi wat je niet over diazepam mag zeggen (die ook bij pixmans zenuwen goed hielp toen hij spit had) ik heb je bijdrage nog niet, maar snap wat je bodoel. komt goed. denk dat ik toch poging maak nu weer te gaan doen wat ik zou gaan doen.. *zucht* heb net met kruik 20 mminuten gezetten en ook diclofenac genomen.. pijn was zo erg dat ik dacht ik neem de sterke pillen maar gelijk in.
ja en van milla tot nu toe milla,zuurtje,bowen,female,natjes, leonie en mezelf niet veel dus.. terwijl er toch wat mensjes missen die zeiden dat ze wilden meedoen
PURPLE BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 61672 Mama's Female81: Nikita °09.02.2009 Leonie: dochter °31.03.2009 Juud: Femke °24.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 Lautje1979: Finn °11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan °22.06.2009 Spirit: Marissa °10.07.2009 Smallville: Lonneke °13.07.2009 Pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Naiobi: Quinn °10.09.2009 Bowen: Niels °03.10.2009 Natjes: Tygo °12.10.2009 Elke: Nadine °14.11.2009 Tischa: Jayde °20.01.2010 12 meisjes 6 jongens Preggers 07-05-2010 Yadi 06-09-2010 Miranke ??-10-2010 Limmeke 20-10-2010 Klingel 0 meisje 0 jongen 4 onbekend NOD ?? maart :Gabbel (beeb 1) ?? maart: Cin1979 (beeb 1) ?? maart: Survivor (beeb 1, ronde 9) 09 april: Milla (beeb 1) 11 april: Zuurtje (beeb 4, 1 engeltje, ronde 16) 15 april: MilkHd (beeb 1, ronde 30) ?? april: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ?? april: Giegel 8 waarvan 6 MMM Afspraken 29/03: Elke UMCL onderzoek voor nier 29/03: Klingel intake VK 30/03: Milk FM 07/04: Klingelbeeb nekplooimeting, uitslag combitest en aansluitend afscheid Antiek 12/04: Eva afzwemmen 15/04: Milk evaluatie gyn 15/04: Niels CB 20/04: Ybe operatie 20/04: Klingel echo LGG 27/04: Cin gyn hysteroscopie controle en planning/instr. IVF 28/04: Eva CB 03/05: Geslachtsbepaling Klingelbeeb drs. Papa, Amsterdam
even mijn nod erop gezet had net een superposi ovutest teststreep was dikker en donkerder dan controlestreep