En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Small, fijn dat Lonneke op langer termijn niet allergisch is/blijft zoals het er nu uit ziet. Hoop dat de druppels haar uitkomst bieden.
    Mooi maar ook vast confronterend moment dat ze bij jou ook echt oud leed zag waar je nog niet klaar mee bent.
    Ik hoop dat de druppels jou ook echt gaan helpen.
    Dikke knuffel lieverd!

@Rem, fijn weer wat van je te horen! Ontzettend vervelend dat jij je zo naar voelt/voelde! En je lieve Nikki ook al! :x
    Hoop nu echt snel beterschap voor jullie!

@Finn en Lautje, hoe gaat het nu met jullie? NU echt rust na laatste ziekenhuisopname?

@Elke????????????????????????????????

@Zuurtje, knuffelen maar!

@Pix, hmm wat voor pijn is dat ineens geweest? Fijn dat pilletje heeft geholpen :) En Eva meteen dankbaar voor babywalker, leuk!

@Vanochtend met kleine meisje naar dorp geweest en mooie verjaardagsjurk voor haar gekocht, klein cadeautje en nog aantal andere dingen. Toen thuis gegeten en naar bed, ben ik nog wat spullen terug gaan brengen naar andere winkel en net nog even in het zonnetje in de tuin met boek gezeten.
    Morgen veel regen hier hoorde ik :(

Edit: In andere delen van het land juist vandaag regen en morgen meer zon hoorde ik net op radio.;)

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    #4202 pixie, 27 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2010
    heb wat kleertjes gekocht op kinderkleding beurs (2 broeken, 2 shirts, een ....nu kan ik niet op de naam komen.. 'zo'n half vestje..iemand help me herinneren hoe dat nou weer heet.. iets met een b... -dement- ) (EDIT: bolero ..kwam ineens weer in mij op)
    en glitter silver schoentjes voor eva hiihi (moest aan klingel denken) voor vlinderbloems trouwerij.

alles 13 euro

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @leo ja de laatste 3 maanden is mijn cyclus weer op gang aan het komen en ik kreeg HEEL ERG pijn.. denk toch dat het mijn eisprong was want ik heb geen pijn meer.

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hehe, eindelijk weekend! *zwaai*

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    milk en smally bijdrage binnen :D
    thanx meiden

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Volgens mij in heel de historie van de bus nog nooit gebeurd dat ik hem heb geopend :D
    (zo rustig is het dus...)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morge
    deze namiddag weer ouders en schoonouders op bezoek
    zal dus afwezig zijn

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    (bijna) middag

is idd hier erg rustig...
    ik durf te zeggen dat deze (busdeel) topic lang duurt voordat we naar deel3 gaan.

vanmorgen gestofzuigd, wipstoel,speelboog,en wat anders pullen die we niet meer gebruiken naar de schuur gebracht. hebben we weer wat meer ruimte in de woonkamer.

Schoonzus heeft een kist voor ons gekocht bij de ikea. die komt in Eva's kamer en gaat de doeken en ook de slaapzakken/bedlinnen in. dan zwerven de doeken hier in de woonkamer ook niet meer rond.

ook wat kabels weg gewerkt zodat eva veilig kan rond kruipen in de woon/zit gedeelte zonder dat we het hoeven afbakeren.

(tijd voor veiligheidsinspectie in huis)

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

We zijn langzaam aan het afsterven hé...als bus.

Lekker pix, beetje orde en veiligheid in huis :) Geeft weer een goed gevoel.

Ik ga zo naar een verjaardag (oudheusen helemaal..pff) dus zal niet aanwezig zijn!
    Knuffels!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorg!

ik ben ziek, dus niet bijgelezen en ook geen megarea (dat laatste zegt wel iets over hoe ik me voel :$ ;))

daarom: een luie lucht-knuffel om jullie niet aan te steken!

@fem: wat zijn DAT voor klingliaans overdreven termen, langzaam afsterven!
    ach ja het is een feit, we zijn niet meer dat clubje NODders van 1.5 jaar geleden :(
    things change..
    maar zolang de kwaliteit hoog blijft mag een lagere kwantiteit wat mij betreft.

later meer, eerst koortsvrij gaarne en nog liever: ADEM!

smak

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    beterschap lieve klingeling
    *maakt wat kippensoep voor ziekekling*

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ik meld me even...
    Mijn hoofd (en lijf) lopen over dus even geen lees en schrijf tijd voor bus. Finn gaat wel iets voorruit maar blijft ontzettend spugen.
    Van de week weer kinderarts en als het mag dus als de voorlopige uitslagen goed zijn vertrekken we woensdagavond naar fuerteventura. Daar zijn we wel aan toe! Vooralsnog ben ik druk met werk inhalen en voorbereiden voor vakantie. Eigen lijf doet ook zeer.... Bovendien zijn bij druk bezig met plannen voor een eigen kdv en zitten middenin de aanvragen voor een bestemmingsplanwijziging. Na vakantie, bij weer rust meld ik me!

Fem, bedankt voor je kaartje!!!
    Pixie bedankt voor je hulp met boekbijdrage!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lau!
    wauw!
    lekker op vakanite, zo dat hebben jullie wel verdiend zeg.
    hoop wel dat het goed gaat daar met finn! *kijkt heel klein pietsje bezorgd:)*
    hoe is t weer?
    lekker genieten he meisje, met je mannen.
    KNUF!

@hier: net opgestaan, sjaggie want klingman zegt dat ik maar buiten moet gaan wandelen. ipv zo moet blijven liggen.
    tuurlijk joh, zwanger en duizelmissel en 39koorts en al ;) :x

mok.

smak.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

kling: ach lieffie! Dikke beterschapsknuffel! En laat klingman je maar lekker verwennen ipv je naar buiten te sturen :) Dekentje, kruikje, badje, theetje, knuffeltje!

Lau: een eigen kdv?! Wauw! Wat gaaf :D
    Hopelijk Finn snel beter en jullie lekker genieten van een (welverdiende!) vakantie.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    klingman is niet in de verwenmode.. zal alles wel hebben gegeven tijdens huwelijksaanzoek enso..

en ik weet natuurlijk niet in hoeverre ik nu ' terecht ' of ' zwanger ' sjaggiemok ben hierom, ook al zo fijn! MOK.

@fem: heb je fijn weekendje gehad? zorgjes wat kunnen wegwapperen?

@oven: hij piept. witlof met ham en kaas dan maar en zelfgebrouwen aardappelpureee en een biefstukje.

en dan lekker in zwitsalbad en bed. smak!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

biefstukje doorbakken hé :p
    Eetsmakelijk hoor kling, en lekker bedje/badje in.

Mijn weekend was prima :) Zorgen nog lang niet weg, maar hormonen zwakken wat af en net een hele leuke (1e) verjaardag gehad van dinnetje van Nikita :) Zulke lieve mensen, dat is altijd goed :)

Klingman is ook even MOK? Daarom even niet zo lieffielief? Kan....komt wel weer goed toch.

Nikita op bed leggen en zelf lekker avondje maken (hmmzz....ik moet nog wel keuken schoonmaken en beetje was wegstrijken)...maar ik neem me voor om met lekker chippie straks op de bank te hangen!

Oja, schoonmaakster gereageerd om mijn mail net. Keurig antwoord...we gaan het samen oplossen. Nog een keertje door het huis lopen, dingen doornemen enzo. We komen er wel uit :)

18. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Kling, we doen echt wel voorzichtig met Finn hoor, we hebben een harde koffer in plaats van zo'n zachte dus komt goed kijk maar:

19. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    maar even zonder dollen, dokter op 400 m, apotheek op 300 m en ziekenhuis op 35 km! Eigen eten en medicijnen mee en gekozen voor een ruim appartement met allerlei voorzieningen. En canarische eilanden zijn kindvriendelijk bij uitstek! Ka zei ook dat tunesie, turkije egypte ed niet gemogen had maar dit is prima. Juist veel tijd en aandacht voor hem daar! Vind het wel spannend maar we gaan ook alleen als alles goed is gebleken in bloed, urine en ontlasting. Reflux onderzoeken en behandelingen vinden toch pa plaats als alles meer tot rust is gekomen. En tja kots ruimen is wel zo makkelijk met alleen een zwembroek aan. Zie alleen een klein beetje tegen de reis op.... hoe hou ik 5 uur lang een kind tevreden, hij heeft heen een eigen stoel terug niet. Maar hij is verwekt op tenerife dus moet vertrouwd voelen voor hem hahaha en hij had vorige keer in vliegtuig geen last van zijn oren ofzo. Nu jij snel beter worden en alle anderen een dikke knuffel en tot over een tijdje!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PROEST die foto! :D

ha!
    het klinkt goed en veilig, dus of je dan hier of daar zit, toch?
    daarbij is met zn 3 ontspannen in een lekker comfy wereldje ook wel fijn denk ik, enne idd het is gewoon thuiskomen voor finn!! :)

@fem: fijn van schoonmaakster! zie, met wat betere communicatie (lees: jij zegt duidelijk wat je wel en niet wil) komt het goed hoop ik!
    klingman is niet mok hoor, klingman is gewoon een man vrees ik ;)

moet wel zeggen dat ik t lastig vind, soms reageer ik emo, maar ja, dat ben ik altijd, dus wat is nu overdrevenswang en wat is overdrevenkling? :(

over je zorgen: nog lang niet weg, het zit me niet lekker. ik denk dat ik je maar weer eens een stalkmeel moet gaan doen.
    je bent gewaarschuwd!

maar eerst bijkomen.

2 blonde vraagjes:
    - paracetamol mag echt echt echt he? google zegt van wel, 6 zelfs, maar ik probeer t bij 3a4 te houden
    - heb 2 pufjes otrivin gebruikt vanmiddag (biechtte zij op als was het coke)
    lees overal tegenstrijdige verhalen, maar de meest serieuze sites zeggen ' niet langer dan 1 week mag '
    wil t eigenlijk alleen nog even voor slapengaan doen, want ik word gek van totale potdichtheid van neusje.

of toch niet doen?

*kijkt onzeker*

banksmak

Deel Deze Pagina