bijgelezen vanaf pagina 416 @ pixman: gefeli met rijbewijs @ Milk: knuf... @ Zuurtje: tsja rustig is de bus... ik moet eerlijk zeggen dat ik heel weinig tijd heb. De laatste dingen willen doen zorgt voor heel weinig tijd en ook helaas voor weinig energie. Ik probeer zeker wel een keer in de week te komen en vanaf week 37 elke dag, maar mijn energie level is bizar laag @ Miranke: goed voor jezelf zorgen he! Ben benieuwd naar je echo meid. Spannend hoor. Wil jij het geslacht wel weten??? @ Miranke: geen probleem dat je er niet vaak bent. Ik merk zelf dat het gewoon druk is. Lente zorgt voor vele kriebels... @ Fem: leuk door de wijk heen crossen. Lijkt me heerlijk @ Klingel: knuf... niet te hard gillen hoor... Ik ben wel benieuwt naar het geslacht, maar dat ben ik nu ook wel bij mijzelf... @ Klingel: blij dat bloedtest goed was... dat is weer een zorg minder @ natjes: same 2 you... herkenbaar! @ Gabbel: knuf een gecondoleerd... @ Remmie: *zwaai* @ zuurtje: kan je mij op 5 mei zetten, want dan ben ik volgens de echo's uitgerekend... dat wil natuurlijk nog niets zeggen @ pixie: *zwaai* @ Leonie: Hoi daar @ klingel: beterschapjes... @ afstervende bus: tsja dingen veranderen. Ik merk ook dat in geval van minder energie en veel pijn dat ik het internet laat steken. Ik denk wel veel aan jullie, maar ik kan me nergens meer toe zetten... @ Lautje: *zwaai* een eigen kdv.. dat is leuk... spannend meid @ Lautje foto: hihi... whahahaha... die is echt leuk @ Alice: knuf @ Small: knuf... @ Bow: hey hoi... lange tijd niet gezien @ Debs: zeker ook te lang niet gesproken Zo en nu ga ik me aankleden en weer hard aan het werk.. nou ja hard... mijn rug doet nu al pijn dus ik denk dat ik een versnelling lager ga doen... humzzz die boekkast kan ik zittend doen!
ja maffe dag he.. ik hoop eigenlijk de 3de, want dat is mijn schoonmama jarig en die zal haar kleinkind nooit kennen (is vier jaar geleden overleden) dus dat is toch nog iets van een band...
@bow arme nielsie..hopelijk zijn zijn billetjes snel weer goed @fem fijn dat je de schoonmaker een kans nog geef. hopelijk komen jullie samen wel uit @gabbel *dikke knuf* buikpijn door ongi? @alice *dikke knuf* pfff.. en ik vind vaak al zwaar met een wakker kindje @yadi het schiet op he. voor je weet ben je aan het bevallen ik moet zo weg.. nichtje ophalen van psz. ik ben aan het 'gezonder eten'. boterhammen met tomaat en/of tomaat en komkommer.. en weinig 48+ kaas, etc etc
morgen gabbel hele dikke knuf vind het niet raar dat je zo moe bent nu hoor, laat het maar allemaal komen en slaap maar lekker veel ik duim driedubbel voor je dat je geen ivf nodig zult hebben kling hoe ist met koorts vandaag zal ik even voor jullie mannen een handleiding maken over hoe het wel moet, mijn mannetje verzorgt me super als ik ziek ben haai en baai yadi rest kwijt knuf voor iedereen
haai koorts nu 38.5, das meer verhoging vind ik he. alleen alles zit dicht, ik krijg geen lucht geevee!! :x zo zuurstof vragen aan de VK. over zuurstof gesproken: @zuur: nee geen zoetjehandleiding nodig hoor, ik ben erg blij met mijn fries. tis alleen een man, een echte, maar daarom val ik ook op hem. @gab: hoe is t ermee? @yd: bevrijdingsdag! ha! das lachen. maar wat ik al eerder vroeg, waarom nu opeens zo knetterdruk, als je zo op de laatste loodjes waggelt? is dat wel handig? en wat doe je allemaal dan? @bow: ooo maar 1 verjaardag! dan ist goed. hoest met het maizenaproject? @all: dikke smak. (op afstand)
kling, 38,5 is voor een volwassene gewoon koorts hoor. Maar goed, blijf jij maar gewoon lekker eigenwijs!
11 weken trouwens al! Wauw.... Veel plezier zo bij VK! (stel je er alleen niet teveel van voor, viel bij mij in ieder geval flink tegen - gelukkig maar tot week 20 bij ze gelopen)
@fem: 38.5 koorts? okee moeder! ik ben heel meegaand vandaag! @fem: ik heb juist wel zin in de VK. precies om wat ik zei, gewoon even ' domme blije zwangerschapstips ' ipv clinische medische u bent een nummertje ziekenhuis gyn onderzoeken. dit moet een onwijs leuk wijf zijn; ze komen van verre naar haar toe. denk dat dat echt per vk en dus ervaring anders is hoor! ik ga heen in (betrekkelijke) vrede, toedel!
Tuurlijk verschilt dat per vk! Logisch En ik wou niet negatief overkomen, wou je alleen waarschuwen dat je niet uberuberhappy erheen gaat en met een telleurstelling thuiskomt. Ik vond in ieder geval dat ze veel te kort de tijd namen (maar 5 minuutjes ofzo) en je ook niet echt over het zwanger-zijn kon hebben, maar meer alleen over cijfertjes. "Buik meten, weegschaal, bloeddruk...oke...alles goed. Bye!" Maar....als ze van verre voor hoor langskomen - moet het een leuk mens zijn! Hope you have fun!
Doe je wel beetje voorzichtig lieve Kling? Gaat Klingman ook mee?? maak me wel beetje zorgen om je. Fem, ja zal per vk wel veel verschillen. Bij onze vk praktijk hadden wel elke keer een ander maar ik vond ze ook bijna allemaal leuk en aardig. En het is wel belangrijk idd dat je het gevoel krijgt dat ze tijd voor je hebben. Ik had 1x een extra echo en daar was ook eern leerling echoist bij en toen ging vooral de aandacht uit naar de leerling met alles bekijken en opzoeken dat was enige keer dat ik dacht van hmmm, vond het niet zo geslaagd dit keer. Heb ik later bij evalutatie ook aangegeven.
Ach, misschien heb ik er gewoon een beetje een nasmaak van - omdat ze constant zeiden dat alles oké was - maar dat dus helemaal niet oke bleek te zijn. Sterker nog, ze waren redelijk geirriteerd dat ik bij het Erasmus/Sophia ziekenhuis bleef lopen. Hopelijk treft Kling echt een onwijs leuke vrouw! En goed van jou dat je dat hebt aangegeven....hebben ze er nog iets aan/mee gedaan verder?
Geen idee eigenlijk of ze er iets mee gedaan hebben. Ze zullen het vast wel meegenomen hebben in het overleg. Ja dat is dan wel logisch he, dat je daar toch iets anders over denkt. Of er een ander gevoel bij hebt. Wel jammer eigenlijk. het vertrouwen is dan wel weg terwijl dat toch wel heel belangrijk is. Maar mocht er bij jullie eventueel ooit een volgende komen dan zul je wel weer onder controle van zh komen denk ik?
Hello! Zo gezellig ochtendje achter de rug, vriendinnetje lekker uitgebreid op de thee wat zelfs uitliep tot simpel lunchje samen. Helemaal gezellie! Daarna kleine meisje weer slapie doen en hierna alleen in bad. Nou, dat is echt drama!!! Gillen, krijsen en alles door elkaar. Kleine meisje was not amused en liet dat echt horen! Buren moeten minimaal gedacht hebben dat ik aan de mishandel was, gelukkig kennen ze me beter Maar is sinds een week of 2 zo dat alleen in bad gaan groot drama is! Met mama of papa samen geen probleem maar alleen @ Kling, 38,5 is dus wel beetje gezakt maar niet zo veel! Rustig aan doen jij he zwangere lieverd! Hoop dat je leuke intake bij vk hebt gehad! @Bow, hoe gaat het nou eigenlijk met je rug/been? Heb je daar nog last van? @Fem, ik kan me voorstellen dat jouw vk- nasmaak wel negatief gekleurd is. Jammer hoor! Maar ook dat ze weinig tijd voor je namen is niet goed, ook al dachten ze dat het goed ging: je verdient tijd als zwangere vrouw! @Yadi, alleen maar druk, druk, druk! Veel plezier!
@klingel kan voorstellen dat een vk even een verademing (excuse the pun aangezien je zuurstof tekort kom momenteel) is vergelijken met gyn. veel plezier @leo hier is er ook net eentje zo.. Eva is zo gewend aan mama en papa samen badje doen dat alleen een drama word. zo zie je hoe kindjes aan ritueel hechten.