Kling hoe was het?? En wat ga je snel, alweer 11 weken!! Je hebt er al ruim 1/4e opzitten! Leo je meisje al bijna 1 jr he!!! Gaat zooo snel en klinkt als een gezellige dag! Hier hele dag in bed gelegen samen met manlief....klinkt romantischer dan dat het was hoor. Hebben elkaar net pas gesproken namelijk pffff wat waren wij verrot. Heb vanacht maar 2 uur geslapen. R bleef maar huilen. Hoop zo dat we vanacht wel een keer kunnen doorslapen.
of het handig is klingel... erhm nee, maar ja... ik heb al een heleboel dingen afgezegd en deze week doe ik een aantal dingen voor het laatst... dus langzaam aan het afbouwen, maar tsja tegen nesteldrang in combi met de jaarlijkse maart schoonmaak is niets te doen...
so! @leo: fijn van blije dinnenlunch! jee, wil leomeisje niet alleen in bad? nou ja seg. wat zou het zijn? is ze antibad of antimamameeinbad? resoneert ook zo lekker in de badkamer he! auw! @bow: goed dat je dat aangegeven hebt idd. je moet geen studieproject worden seg! trouwens wat ik nog wou vragen, ga je niels thuis ook buiten leggen? lijkt me zo lekker! er staat hier op weg naar meppeltje een konijnenhok te koop langs de weg, moet steeds aan jou denken! *** @rem: hoe heette dat ook alweer, in t tukkers? @pix: heheheh leuke woordkeuze inderdaad! @alice: ach jee alweer zon nacht. en hoest nu dan? wat meer rust in huis? om de beurt bijslapen? KNUF @fem: jouw ervaring klinkt klote inderdaad, belachelijk. precies wat ze zouden moeten doen (vind ik) namelijk aandacht en tijd geven deden ze niet, extra zuur met jullie afloop. snap daarom je ' waarschuwing ' maar denk idd niet dat het reeel is te veronderstellen dat het dan overal zo is. want: het was inderdaad een superwijf! 1 uur zitten praten en helemaaal bijgebabbeld. opzich wist ik alles al bijna ********** (de do's en dont' s) maar ik heb ook nieuwe inzichten: -ik kan natuurlijk MET haar (of een van de haren) naar meppel om te bevallen. alleen indien ' ernstig ' zal er een gyn komen, net als in heerenveen. en als ik nou aan haar gehecht raak, is dat best wel een goed idee! (want 5 min hiervandaan) -ik mag gewoon en/en doen, vk en gyn. wellicht, als deze klingel meer vertrouwen krijgt , kan ik best meer vk gaan doen (werkelijk waar ze zit precies hier achter de school! ) en alleen hier en daar nog een lekker echootje meepikken in heerenveen bij mijn favo gyn. nou t was gewoon heel fijn. ik werd als kostbaar zwanger wonderdoosje behandeld, huil! ohja, toch raadde zij otrivin af, heb een gore zoutspray gekregen. hartje is pas luisterbaar vanaf 12 weken. maar als ik wou wilde ze wel even proberen. niets te horen inderdaad, maar wel een (ik quote haar) ' ontzettend zwanger kloppende baarmoederslagader ' dat zal ik dan maar meenemen als geruststellinkje. toch? morgen bellen voor echo in hun praktijk hopsa. en dan nu wat anders. SORRY dat ik bovenstaand lange verhaal hier dan toch neerzet los van het feit dat ik niet van de zakelijk korte antwoorden ben, wil ik hier niet teveelvaak over zwangerspul praten. maar ik kan ook moeilijk belangrijke dingen verzwijgen waarnaar jullie vragen. toch huil. sorry, vind het zo KLOTE voor de NNNZers. en KLOTE dat de ooit leuke door mij verzonnen term ' NNNZ ' na 1 jaar wel een N mag missen, geevee!! :x nou ja. ik ga dan maar kippensoep maken (pix, je gaf m me paar dagen gelee al digitaal- het is precies wat een ziekjese klingel nodig heeft) liefs allemaal..
haai meiden klingel fijn hé een vk naast een gyn deed ik in 2007-2008 ook had zo een lieve vk dat het leek alsof we iedere maand op bezoek gingen bij een vriendin, of zij kwam naar ons haar mama woont in de straat tegenover ons hier bezorgd om zoontje gisteren koorts tot 38,7°c vandaag tot 39,2°c en terug een ontsteking aan zijn pieserwieser indien koorts niet genoeg zakt tot morgen naar de ha (ha vond het ook niet goed koorts in combinatie met die ontsteking) moest hem nu afwisselend om de 3 à 4u 2 sorten koortswerende middelen hopelijk zakt de koorts
@klingel klinkt goed bij vk maareh.. dat over otrivin.. mijn vk raade het ook af, maar zoals je al eerder zei.. veel tegesprekende berichten.. tja.. uiteindelijk gaat het over eigen gevoel .. net zoals maagzuur spullen. werd ook afgeraden bij veel maar bij ander geen probleem. vanavond lekker kippensoep!? dat vind ik ook altijd heerlijk als ik ziekjes ben. wij vanavond boboti.. ik had eigenlijk zin in sperziebonen gehakt sate schotel maar dat wou pixman niet.. dus boboti.. @zuurtje beterschap voor je zoontje.. vervelend zeg dat hij weer koorts heeft. hij is wel een vatbaar kindje he. komt dat omdat hij zo slecht eet? hoe gaat dat trouwens? geef je nog vitamine? of eet hij al beter? Eva is ook weer verkouden. hoesten, snotneuzen, pcm wel nodig ondanks geen koorts.. want ze was zeuren en voelde duidelijk belabberd.. met pcm weer vrolijk! nou ik ga aan de boboti *knuf voor iedereen*
Ah zuurtje, gadver je kleine mannetje ziek en weer ontsteking. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik er moet lachen hoe jullie hem noemen ) Ik hoop dat slapen ervoor zorgt dat temp omlaag gaat! @Alice, ja nog 2 nachtjes en kleine meisje wordt 1! Gaat echt zo snel! Ik heb alle boodschapjes in huis, alleen morgen nog kaarsje kopen! Kwam er vandaag (beter dan woensdag haha!) achter dat ik die was vergeten. @Kling, ah wat een heerlijk vk-bezoek heb je dus gehad! Echt ontzettend fijn! Tegen mij zeiden ze toen ook idd dat hartje nog niet te horen was. Haha maar dat ze zegt dat ze baarmoederslagader (of zo iets ) goed hoorde is erg goed! Ik vind het echt heel fijn voor je! @Pix, ah bij jullie dus ook krijsen! Tja, ik weet niet wat het is. Tijdje terug heeft ze het ook ineens gehad dat ze gaat krijsen als ze alleen in bad zit. Periode ervoor en erna ging het wel goed. Ze gaat namelijk altijd al 1 x per week alleen in bad, dus weet nu niet waar het probleem zit
pixie hij krijgt nu een tijdje alweer vitaminen bij en hij eet bijna alles (zelfs soep wat hij anders nooit at) enkel spinazie (wegens allergie), witloof en champignons (lust hij niet) eet hij tot nu toe niet
@zuurtje: beterschap voor zoontje! @pix: boboti: lekkur!! @pix: idd, eigen gevoel volgen is toch het beste, met de wijsheden die je hebt vergaard uiteraard. @leo: lijkt me een van de mooiste eerste dingen, in bad met kindje! (zonder krijs ) @cin: waar is jij? hoe is de ongi? hopelijk snel weg, net als die klotemaandverband? @milk: gaat alweer bijna voor paaseizoektocht. spannend weer. heb je nog beetje kunnen uitrusten trouwens van 1 dag weekend? @lau: hoop dat alles goed gaat met de reis en de vakantie, genieten! @kippensoep: was lekker! nu: haard, bank, koekjes (dunne wafeltjes tic!) , bad, bed , en morgen hopelijk beter(der) snotterknuffel.
lautje: briljante foto! gabbel: knuf yadi: zwaai klingel: snotter superwijf: gaaf! zwangerpraat: ik heb heerlijk rood biefstukje gegeten, gnagna leo: bijna 1, woei! pixie: lekker boboti? zuurtje: arme jongen... weekend: kapot... uitgewoeiwaaid in de duinen maandag: pfff, wie heeft mijn motivatie verstopt? geef terug, nu! spot: hou eens op, ei springt al bijna fm: morgen weer druk: ja, zwaai!
milk! heerlijk, uitwoeien! heerlijk, biefstukje! fm: niet heerlijk, maar hopelijk een paar leuke eitjes! zullen we van elke smaak 1 doen? melk, bruin, wit. SMAK!
He kling, ik kan je twitter ineens niet meer lezen, hoe kan dat? (heb zelf geen twitter, komt het daardoor?)
Milk aan het swingen? @kling: Ik is hierrrrr!!! Ongi is weg maar nog wel jeuk! (Voor de nog ongeïinformeerde geinteresseerden: ik durfde niet zo goed tampons te gebruiken... was dus met maandverband aan het hannessen maar zaterdag in Breda tóch tampons gekocht. JEUK! Denk van lijm van maandverband ) Beterschap voor jou en wat fijn dat VK fijn was! En lekker dichtbij, da's ook wel een fijn idee. (Wat FIJN allemaal, ja hè?) @Alice: Beterschap met jullie nachtbrakertjes! Hoe is de 'nieuwe' baan trouwens, nog altijd leuk? Slaap lekker! @JD: Druk druk druk? Met brood smeren? Volgens mij heb je gewoon een beetje last van nesteldrang . Verbouwing en verhuis al klaar? @Remmie: Blij te lezen dat je je weer wat beter voelt! Ziek zijn is flut! @Lau: Hoop dat jullie op vakantie mogen vertrekken! Mocht je trouwens ervaringsdeskundigen zoeken ivm eigen KDV: ik ken mensen die het ook gedaan hebben. Misschien leuk/interessant? Hm, je leest dit vast niet meer, ik meel wel @Gabbel: Gewoon een hele dikke mega-knuf voor jou! En ik duimduimduimduimduim dat NOD écht NOD is/wordt. @NOD: Kan er een buschauffeur mijn NOD op ?? juni zetten? Is ook direct de laatste heb ik besloten @Leo: Lekker dagje met dinnetje gehad? spontane uitgebreide bezoekjes zijn het leukst, helaas hier weinig sprake van. @Smallie: Hoe is het nou tussen jou en collega? En hoe gaat balans studie-werk-gezin? @Milla: ben erg benieuwd of MMM-M verhaal iets oplevert. Zit er zelf ook al een tijdje aan te denken, maar verder dan dat is het nog niet gekomen. @Giegje: Hoe is het nou met jou? @zuur: Hm, alweer ontsteking. Goed dat er al operatie gepland is, helaas heb je daar nu niets aan. En zou écht nog eens nadenken over taarten makerij: hoeft toch niet per sé met opleiding? Je kan al beginnen met taarten voor vrienden/familie en zo een beetje uitbreiden. Maak van je hobby je werk! (Hm, ik zou eens wat vaker naar m'n eigen adviezen moeten luisteren misschien ) @Fem: bus sterft echt niet af! TSK! Hoe is het gegaan met schoonmaakster vandaag? (Kuisvrouw, geweldig woord toch?) @Lente: Was het bij jullie ook zo verdomde koud vandaag? Heb ik eindelijk een fatsoenlijke lente/zomerjas, is het eigenlijk te koud om hem aan te hebben @Breda: lekker geshopt. Tenminste, nadat ik uitgeraasd was over vergeten van boek-bijdrage :x. Sorry Pix, maar hij komt er aan, dit weekend weer in NL en zal hem deze keer niet vergeten! Zo, en nu weet ik het niet meer én ik moet onder de douche. Kom zo van crosstrainer afgerold en krijg het kkkkkoud. Dikke smakkerd voor iedereen behalve de zieken/snotteraars. Die krijgen een klapzoen van afstand
Cin, je bent een lieverd met lange reactie! Fijn ongi weer de deur uit! Joehoe! En lekker kunnen shoppen in Breda, goeso! Hoe voel je je nu bij/onder alles?
@Leo: En vast nóg de helft vergeten, maar da's dan voor de volgende keer Hoe ik me voel? Goed! Ik denk dat april heeeel snel voorbij zal zijn, en 1 mei gaan we al op vakantie. Lekker daarvoor nog even kijken of alles ok is en alvast IVF plannen. En natuurlijk schiet soms ook door m'n hoofd dat het 27 april ook nog níet goed kan zijn, maar daar denk ik maar niet teveel aan... En jij? Nog nagedacht over wel/niet amandelen eruit?
@Cin, vandaag naar ander ziekenhuis gebeld maar moest steeds erg lang wachten en zoveel tijd had ik niet dus morgen nog keertje proberen. Wil echt nog andere arts spreken, horen wat die ervan zegt en dan beslissen. April zal inderdaad vast snel gaan, mooier weer en een hele mooie reis om naar toe te leven! Ik duim dat alles eind april prima is en dat je in laatste week van vakantie de pil eindelijk weer aan de kant kunt gooien en door kunt naar IVF! Echt op naar een Cin-beeb! Milk, spot? Wat is dat nou? Ben benieuwd naar nieuwe FM!