moggel allemaal, @ cin: dat is best mogelijk, maar ik heb altijd rond deze tijd de kriebels. Die zullen nu wel erg uitvergroot zijn. Nog een paar dingen en dan is hier alles klaar. Het is wel gek hoor... van een huis voor 2 personen is nu alles ook klaar voor mensje nummer 3.. Zo ik ga zodirect een papa-mand maken voor hubs en een lekkere joggingbroek kopen, want mijn spijkerbroek zit NIET lekker!
cin!! je klinkt goed, qua 1 mei is snel en juni laatste NOD! leo: second opinion aan het zoeken, als ik het goed begrijp? spot: raar he, tot gister steeds nog wat bruine afscheiding. Hopelijk vandaag niet meer. fm: ben weer trots op mijn eierstokjes! rechts zijn de follikels 14, 13 en 9mm groot, links is ie 12mm. Donderdag mag ik weer langskomen. Zodra er eentje (of twee ) 19mm is, mag ik de pregnyl (hCG) zetten voor de eisprong, ik denk dat dat vrijdag het geval gaat zijn, misschien zaterdag. Dan heb ik dus zondag of maandag IUI, met recht een paasei! Oja, die van 13mm zit echt heel erg verstopt achter die van 14mm, verstopt als een echt paasei. Door mijn drukke darmen kon ze ze zelfs nauwelijks scherp krijgen. Gelukkig was de echoscopiste van vandaag een echt toppertje, die krijgt alles goed in beeld!
Go Milkeitjes Go! (heb zelf liever puur, maar vooruit ) @Fem: nee joh, was om 7.22 uur hoor, ben jij gek! @Yadi: papamand, wat een leuk idee! @Milk: Ja, klink nog goed maar vanavond helaas weer beginnen met pil dus dan ben ik vast snel miss-depri-hormoonbommetje (Als dat zo is kan ik trouwens gewoon even langs HA voor andere pil, dus zal wel loslopen) @Spot: Da's je bm die de boel extra-schoon wil hebben voor dat mooie paasei Hm... wat nu? werken zeker? :/
fem: je moet je tijdinstellingen wijzigen denk ik. Je loopt twee uur achter cin: ik ben meer van de witte eitjes, haha. maar we gaan gewoon voor gevulde yadi: wat ga je in de papamand stoppen? wel lief hoor! cin: da's mooi, eventueel andere pil! Ja, toch maar werken dan he...
Woeiii Milky, wat goei van eitjes!!! Hihi idd echt paasei!!! En dan Kerstkindje, hmmm kan net niet he. Cin, hoest met jeuk?? Niet te hard krabben he Leo, met voet/been gaat eigenlijk nog hetzelfde, gevoel nog steeds niet helemaal terug. Met lopen op zich geen last alleen als ik echt lange stukken ga lopen dan ga ik hinkepoten
Bowen: Kerstkindje kan echt wel! Zie maar: Eerste dag van je laatste menstruatie: 22 maart 2010 Een beetje vruchtbaar: 1 april 2010 Vruchtbaar: 2 april 2010 Erg vruchtbaar: 3 april 2010 Eisprong/IUI: 4 april 2010 (1e paasdag) Innesteldag: 9 april 2010 Vanaf hier kun je testen: 18 april 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum: 26 december 2010 (2e kerstdag) Hihi Je been zal nog wel even zo blijven, ik sleep nog steeds af en toe beetje met mijn 'herniabeen' en heel snel kramp erin...
Wihoeee Kerstkindje kan dus wel, hihi dat zou super zijn!!!! Paasei, kerstkind. Echt geweldig!!! *begint vast te duimen*
@Milk: fijn van goede eitjes zeg! En kerstkindje zou wel heeeeel bijzonder zijn! Is je zo gegund! Ben je er al uit met volleyballen, of je doorgaat of niet? @yadi: leuk idee die papa-mand! En lekkerrrrr die joggingbroeken! Hier ook de laatste paar weken aangehad, niets zat me meer lekker! @bow: best wel nog een nasleep zeg die beknelde zenuw! Gaat uiteindelijk toch wel helemaal over? Hoest met nielsman? Krijgt ie ondertussen al wat groete/fruit? @kling; HEEEEEERLIJK om te lezen die zwangerpraat van je! Is je echt van harte gegund hoor! Al wat spulletjes gekocht of wacht je nog even? @leonie: ben benieuwd wat een andere kno arts zegt! Zou wel fijn voor je zijn als ze er eindelijk uit gaan... Ook al is het geen pretje, maar dat verschilt ook per persoon! @female: hoe is het met calgonikita? @hier: hmmzz.... ongi wil maar niet komen? Zit op cyclusdag 43... Tygo is snotterig. Druk druk druk... En geen babyzwemmen vandaag omdat ie niet helemaal fit is..helaasssss! @rest: knuffff!
oops vergeet ik cin: uhmmm snapte stukje niet van jeuk door lijm maandverband? Had je um verkeerd om in onderbroek ofzo?
Hee natjes, hoe is het met jou? Niels krijgt ondertussen ook wat groente en fruit ja. Het gaat inmiddels ook wat beter, eerst moest hij er helemaal niks van hebben. Of hij het nu wel lekker vindt weet ik niet want hij kijkt niet altijd even vrolijk maar hij eet het wel
Hi Bow! Ja gaat goed met me hoor. Wel sinds hij op eigen kamer slaapt regelmatig heen en weer lopen voor speen, is wel vermoeiend maarja! Gaat ook wel ooit over (als ie 18 is ofzo..haha) Lache he die bekkies die ze af en toe trekken! Tygo laatst bloemkool...ieehhh hij gruwde ervan! Hahaha Fruit is zowiezo favoriet hier..groente niet echt. Maar ach ook dat zal wel loslopen. Hoeveel fv krijgt niels nu? Tygo 4x 210/7 maar laat steeds meer staan. Volgens mij boeit hem die melk niet meer zo!
@cin hey meid.. ik snap het ook niet van de jeuk.. wil je uitleggen? 1 mei op vakantie.. hopelijk bezwangerd @milk ooh mooi paaseitjes en die gaan zorgen voor een mooi kerstkindje @natjes de kleine man niet zo in zijn hum? vervelend is dat. hier ook vaak die dagen gehad waardoor zwemmen wer/word overgeslaan. ik moet straks naar mijn werk. heb zooooooo'n zin *NOT* ben vanmorgen te vroeg door Eva wakker gemaakt.. ze wou (lees kon) niet verder slapen want ze had last vande poep die moest komen. en zodra het kwam was ze al erg wakker..(ik had maar 1 uur geslapen na de nacht voeding toen ze weer wakker werd)
@natjes, sliep Tygo zo lang nog op jullie kamer dan? Niels was vrij snel op eigen kamer, ik werd wakker van elk steuntje kuchje zuchtje dus werd ik helemaal gek van. En 's nachts slaapt ie eigenlijk altijd dus geen werk met speen of zo. Bloemkool is hier ook niet zo favoriet, ik moet ook zeggen toen ik potje op deed moest ik er ook van schudden, die lucht! Hij krijgt ook 4x 210/7 maar laat ook steeds vaker wat staan, komt denk ik ook door bijvoeding maar dat is maar goed ook want straks met de opvolgmelk mag het maar max 800 ml op een dag he. Ben wel weer benieuwd hoe lang en zwaar hij nu is. Afgelopen zondag naast dochtertje van vriendin gelegen die is nu bijna jaar en ze waren even lang, misschien Niels wel iets langer. Hihi. Over 2 wk of zo weer naar cb. Pix, mijn hemel, zo weinig geslapen?? Nou veel sterkte met werk dan. Fem, gisteravond Niels helemaal onder de maizena gestrooid en vanochtend was het al stuk rustiger. Vanochtend maar weer een verse lading gedaan.
@ Klingeltje, jij lief, aan mij denken bij bloemtjes jurkes ja had ik aan met meeting. Zoutoplossings is niet fijn, maar wel veilig, hopelijk snel verstoptheid over.... Lieve schat, wel willen juist heel graag horen hoe het met je gaat, daar is dit forum toch voor. vertel vertel VERTEL @ Milky, mooie eitjes, zo ook mooie zwanger buik en rode biefstuk hi hi, lekkkkkkerrrr Kerstkindjes, leuk (ik 24e, dus echte kerst liefhebber) @ Cin, jeuk, herkenbaar, ook wel eens gehad, dach ter slim zwitsal op te smeren... niet aan te raden helemaal niet fijn. Hopelijk gaat het snel weg. Al bijna op vakantie, lekker heh. En daarna nog spanenderder taferelen en zwanger (ECHT WEL) Combi thuis... gaat al iets beter, soms wel stressen... Smallman vind bedrijf waar hij werkt nite zo leuk meer, samen met alle andere collega's... daar weer stress over. Hij wil nu een eigen bedrijf starten, samen met collega... weeet niet of ik dat allemaal aan kan. Maar eerst eens alles op papier zien. Lag van de week wakker (Lonneke zo ziekjes, prutoogjes, tandjes) en heb besloten dat ik als Marije naar school gaat, ik de 1e 3 mnd een paar uur ouderschapverlof op wil nemen. Dan kan ik haar zelf uit school halen, is zo veel voor kindje om dan ook meteen naar nso te moeten. (hoor verhalen over kindjes die dan vermoeid om 16.30 in slaap vallen) En dat stel ik dan 3 maanden uit, kan ze eerst wennen op school, en na de meivakantie 2 dgn nso (1 dag opa en oma) Smallman vond het ook ok, ben er zelf ook blij mee. Net oudergesprek geahd op kdv van Marije, alles ging goed, ze gedraagd zich hetzelfde daar als thuis Ze kan ook al heeeel goed op de wc plassen poepen, maar durft gewoon nog niet zonder luier, terwijl die nu 7/10 droog is. Lonneke is echt een boefje, dat word straks zo, lekker driftig, eigen willetje, een klein duiveltje met engeltjes gezichtje, hi hi wat hou ik toch van mijn kindjes Nu moet ik weer snel aan werk (ja ben weer op werk, maar moest jullie toch weer even schrijven) *smak*
goedemorgen milk een echt paasei en dan meteen door voor een kerstekindje leuk cin: hé gets jeuk van mvrb, had ik ook bij merk always yadi vertel eens wat houd dat in zo een papa mand haai natjes groentehap niet zo favoriet, ja gaat wel weer over en idd leuk die bekkies die ze dan trekken en cd 43 al, best wel lang als ik onder je banner kijk pix wat naar dat eva alweer zo vroeg wakker is, hopelijk kun je nog een beetje bijslapen vandaag koorts van zoontje is gezakt, hij had vanmorgen 37,7°c hoef dus voorlopig niet naar ha
@bow: tygo sliep tot 5 maanden bij ons op de kamer...haha. Vond het veel te 'gezellig' en makkelijk! Hier lag ie laatste ook naast jochie van bijna een jaar...hij was langer! Echt shocking! hahaha @pix: ajjjj nachtbraken! Tygo besloot vanochtend om 7.15 niet meer te willen slapen..ik wilde wel! Dusss bed volgeladen met zijn knuffels...muzieke aan voor hem... en ik werd pas weer half 9 wakker...en hij was nog steeds aan het spelen..hahahahaha @zuurtje: fijn dat koorts van zoontje gezakt is! @zwangerschapskleding...ik ga alles te koop zetten! Mocht ik ook weer zwanger worden dan is er genoeg nieuws op de markt.. EN kan het geld wel gebruiken voor kleding wat nu WEL past...
taadaadaaataaataaaaaaaaaaaaaaaaa: Sale in mijn kledingkast! http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/200006-positiekleding-koop.html#post6977172