En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik vind 5 euro per stuk niet duur maar ik weet niet of 'men' er dat voor wil geven. Wat heb je zelf in gedachten?

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik zeg ook maar wat, ik weet het ook helemaal niet hoor.
    5 euro is misschien wel heel weinig.

3. natjes

natjes Niet meer actief

had eerlijk gezegd nog helemaal niets in gedachten...hahaha

Ik dacht ik mik het erop en kijk wel of er interesse voor is.

5 euro klinkt wel redelijk ieder geval. Dat is nog 85,- voor het hele pakket.

4. natjes

natjes Niet meer actief

die kleine vent slaapt nog steeds zeg... heeft om half 6 de fles gehad.. 9.30 fruit en dan slapen... tjemig.. kom ik vandaag dus maar op 3 flessen uit..!

en hij is nog steeds in pyama... :)

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    haha, slaapkop. ik zou gewoon 100 vragen voor het hele pakket, mooi rond bedrag en het heeft jou vast veeeeeel meer gekost!

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeee lieve Natjes! Wat een leuke kleding zeg! Tis dat ik echt even niet meer wil, maar tis wel een reden om weer zo'n mooi buikje te hebben!

Ik zou inderdaad ca. 5 euro per stuk doen, maar dan wel een korting voor het hele pakket (bijv. 75 euro). Dan loop je meer kans dat je het pakket in één keer verkoopt.

Lekker zeg, dat Tygo zo kan slapen. Femke doet dat ook hoor, al sinds haar geboorte, dus is voor sommige kindjes normaal hoor. Geniet van de 'rust'.

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hé Milk! Hoest daar?

8. natjes

natjes Niet meer actief

@milk: jij denkt dus 100,-... heb net gevraagd aan dat meisje wat ze er zelf voor over heeft, kijken of wij in de richting komen!!

@juud: hahaha, is wel de coolste reden die ik ook gehoord heb! ;)

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Even iets anders:

Ik ben razend op mijn nieuwe achterbuurman. Die heeft nog geen gedag gezegd/kennis gemaakt, maar wel al binnen een week een enorme schutting opgetrokken. En wel zo dat hij een deel van onze achterom heeft 'ingepikt'. En hij heeft zijn 'poging-tot-gammele-poort' gewoon aan onze schutting vast geschroefd, zodat wij nu enkele scherpe schroefpunten aan onze kan er doorheen hebben steken. Lekker veilig...

Dat laatste vind ik echt vervelend, zeker omdat die poort zo gammel is, dat als die eens omwaait/-valt en als hij er slordig mee om gaat, dat vernielt hij ook onze schutting. En hij heeft het niet eens overlegd.

Maar gevoelsmatig heb ik nóg meer moeite met het inpikken van ons achterom. Wij kunnen door het steegje nog wel tot aan onze poort, maar dus niet meer helemaal tot naar het einde van onze eigen schutting. Nu wil het zo, dat ik daar een mooie blauwe regen tegenaan heb, waar ik al jaren op aan het kweken ben. Nu kan ik dus gewoon niet eens meer bij mijn eigen plant om die mooi te snoeien, want hij heeft dat stuk dus gewoon aan zijn tuin geplakt. En als meneer het ook maar in zijn hoofd haalt om takken die hem in de weg zitten te snoeien, dan stap ik direct naar de gemeente om zijn illegale schutting/tuin aan te geven.

Er loopt dus een pad achter onze en officieel ook achter zijn tuin, maar hij heeft dus dat pad bij zijn tuin gevoegd. De achterkant van onze schutting is dus nu ook ineens zijn schutting. Dat mag officieel helemaal niet, want de helft van dat pad 'is van ons'.

Razend ben ik, maar ik heb nog geen stappen ondernomen, omdat ik de goeie man nog niet eens heb ontmoet en niet meteen op verkeerde voet wil starten (al heeft hij al een goede stap in die richting gezet).

Wat zouden jullie nu doen?

10. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Juud, ik zou bij 'm aanbellen en vragen wat de bedoeling is.
    Ik zou het niet niks doen want dan gaat het broeien en als hij dan wat anders doet ontploft direkt de boel terwijl er voor hem dan nog niks aan de hand is maar dat is het voor jullie dus duidelijk niet.
    Gewoon in gesprek gaan met hem denk ik. En ik zou niet alleen gaan, direkt samen met Juudman gaan.

11. natjes

natjes Niet meer actief

@juud; ik zou toch eens aanbellen en de situatie voorleggen! (eventueel uitdraai van het kadaster meenemen dat het jouw grond is) Misschien (kan me haast niet voorstellen) is hij zich van geen kwaad bewust! En als dat niet werkt... lekker zijn illegali schutting aangeven.

12. natjes

natjes Niet meer actief

whoeeiii pakket is verkocht voor 100 Euro!

13. natjes

natjes Niet meer actief

hmmm...als dit zo snel verkocht wordt... dan ga ik eens even meer kasten uitmesten! Aangezien die luie vent nog steeds ligt te meuren in zijn bed! (bijna 3 uur al)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik denk ook dat we gewoon even moeten aanbellen om de reden die Bow aangeeft. Ik moet alleen nu even mijn kwaadheid laten slinken...

Natjes: misschien is hij zich van geen kwaad bewust, want de buurman van hem (die aan onze buren grenzen) hebben hetzelfde gedaan. Echter, wél in overleg en bij onze biueren is het geen achterom, want zij hebben de poort aan de zijkant van hun tuin (veel groter perceel en vrijstaand huis, andere indeling). Onze buren gebruikten de achterom niet, en hebben hun achterburen toestemming gegeven.

Bij ons was pad dus nog intact en het is een officieel recht van alle bewoners om achterom te kunnen. Ik denk dat hij van dat recht niets weet (of zich er niets van aantrekt) en dus gewoon zijn schutting heeft neergezet.

Het steekt me gewoon dat je zoiets doet, zonder overleg in de schutting van je nieuwe achterburen schroeft (en zeer amateuristisch en bot) en je geen zorgen maakt over de groter klimplant die aan die schutting vast zit. Hij heeft ook een hond die overdag buiten is. Straks diet die er nog iets mee...

Nou ja, even bedaren maar, en dan met Juudman overleggen wat we gaan doen.

Thanks! Moet me nu weer even met kids bezighouden.

Tot later!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Proficiat Natjes! Zo snel ging het bij mijn spulletjes ook hoor. Succes met uitmesten!

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai snotter haai...

wat een gezelli kletsboel hier! :)

@leo: ik heb mn twitter op beschermd gezet (werd me iets te openbaar) denk idd dat t komt omdat jij geen account hebt?
    gamaar een maken! is leuk! :)
    hoeft alleen naam en password te verzinnen en dan kan je me weer zien

@natjes: so, snel binnen zeg! :)
    hier ook kasten uitmesten, zou dat echt werken, gewoon 130974197 rokjes shirtjes op MP of ZP zetten ipv.... in de kledinginzamelbak?
    (of zal ik een goede daad doen... of willen de arme mensen wel in mijn glitters lopen trouwens :D)

@cin: het is al gevraagd, maar ook ik dacht oprecht: jeuk van lijm? toch niet verkeerdom in cinslipje? :p
    maar even serieus, wel irri zeg, letterlijk!
    is spot alweer wat minder?
    verstandig denk ik, even geen OB hoor. denk dat wat eruit moet er ook echt even uit moet, seg maar.

@bow: PIES niet te hard krabben!!

@niels: lekker, fruit! goed voor kleine grote lieve bijzondere jonkjes!

@bow: antwoooooord op knijnenhok!

@juud: zeker gaan praten! issie gek geworden! zou t wel zo aardig en redelijk mogelijk brengen, zodat ie niet wordt verleid weer aso te doen.

enne, ' nog echt even niet ' houdt dat in dat nummer 3 wel een optie is? ;)

@milk: GOESO! netjes, van elke kleur 1!
    en WELJA een kerstkind!

super! zeker omdat het dan ook, althans in uitrekendatum, nog 2010 is :) *huil*

@zwangerpraat: ja is ook so.. maar eigenlijk kunnen alleen de NNNZers bepalen in hoeverre het niet leuk is en sorrywaard.
    en van hen heb ik nog geen ' geeftniet ' gehoord dus dat vind ik belangrijkst :)

@lau: waar ik aan lag te denken (je moet wat als je van 0400 tot 0900 :$ wakker ligt, ook met tijd juist bijgesteld :D)
    een kvd, maar betekent dat dan dat je je nieuwe baan niet leuk vindt?
    of is dit een rare conclusie?
    zou kdv maar voor 2 dagen zijn naast job anders?
    ben benieuwd want klinkt wel als spannend plan! :)

@ @ @ nu weet ik t niet meer...
    thee en broodje dan maar.

in mijn mooie nieuwe blauwe jurk met glitterstippen.

(is dat handig, vorige week een jurk maat 34 te hebben gekocht?
    never mind, ik weet het antwoord al :p)

SMAK snotter SMAK

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje :) als buikje er nog goed inpast :) kan je hem ook mooi aan in kraamweken :)
    Lief dat je dat zegt voor NNZ meisjes

Om taboe even te doorbreken.
    Nu mijn mening over klagen tijdens zw bij MMM meisjes:
    (Collega van mijn zusje durfde niet te klagen omdat ze ook eindelijk bij laatse ICSI pogong zw werd.)
    Mijn mening is dat iedereen ook recht heeft op even klagen tijdens zw (niet alleen dan tuurlijk)
    Ik vind dat ondanks je een MMM meisje bent en dolblij bent dat je eindelijk zwanger bent, je dan nog steeds recht hebt om even te klagen. Niet alsof dat recht dan opeens ontvalt. Vind ik niet reeel.
    Vooral hier bij ons in de bus, wij weten hoe we over zwangerschap denken en over beebjes. ( En da lange weg erheen)

@ Juudje, tjee zeg, stoom uit je oren toch met zo'n buurman. Dat kan toch niet.
    Hij moet recht van doorgang verlenen. Dus daar mag de schutting niet staan.
    Ga je even langs om te praten...? En bij slecht gesprek zou ik toch echt even gemeente inlichten.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    small!
    ben t wel met je eens, maar aangezien ik me soms nog een halve NNNZer voel is het toch altijd deels pijnlijk. voor hen, denkvind ik.

ach ja, 2010 moet gewoon 100% worden geevee! dan zijn we alles wel een beetje vergeten aan wacht-ellende.. ;)

ik ga nu inloopkast in, MOET echt alles dat ik 2 jaar niet heb aangehad of denk aan te hebben weggooien.

mocht ik me voor donderdag niet meer melden hier dan ben ik verdwaald, wil iemand dan even 112 bellen?

argh. smak.

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix: Zwanger op vakantie kán niet...

@klingel: ja zég! Ik ga dit niet nog 100 keer herhalen hoor dus goed luisteren nu:
    Je mag klagen en miepen en juichen over zwangerschap! Graag zelfs. So, kopieer dat maar even en sla het ergens op :p
    geeftnietgeeftnietgeeftniet! Zo goed?

@Juud: Oei, eerst even afkoelen maar daarna zeker gesprek aangaan. Succes ermee!

@jeuk: nou, gewoon. eerst mét en daarna zonder maandverbandje dus er zal wel een beetje lijm zijn achtergebleven. 't Zal dezelfde lijm zijn als die ze voor pleisters gebruiken, krijg ik ook jeuk van, hihi...

@Bow: ****************!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @cin: segt se?
    ;)
    thanx babe. je snapt me wel denk ik. althans, je zal me na juni helemaal snappen denk ik!

@*******:***************************

Deel Deze Pagina