Hey meiden, IEdereen nog bedankt voor jullie lieve berichtjes! Sins dat ik spuit word ik altijd op dag 13 in de nacht ongi (was dus afgelopen nacht) en alle keren zakte me temp naar 36,6 vandaag nog niet, hahaha begin het wel een beetje spannend te vinden IK ga even douchen, kom net thuis.. Knuff
Paaldansen? Nee dank u! @juud: kijk je naar de rijdende rechter, gaat over schuttingen (en over hoe je elkaar in zo'n geval niet moet benaderen)
Zo net thuis van schooltje, nu slingers en ballonnen ophangen voor morgen en dan gaan slapen. Ben het allemaal wel erg aan het herbeleven hoor, snikslik! Slaap lekker dames!
Leeeoooooo! Van harte gefeliciteerd met je kleine GROTE meid! 1 jaar alweer Veel plezier met haar wakker zingen en de slingers laten zien en met de kadootjes en de taart Knuf!
Goeiemorgen!!!! Leo, gefeli met Leomeis!!!! Ongelooflijk dat we de eerste verjaardagen 'al' aan het vieren zijn.
Klingel, heb jij vandaag echo bij vk? Dacht ik wel hé....veel plezier! En dan nu eindelijk wel een FOTO!!!!
leo!!!!!!!!! gefeliiii met lief leomeisje!! en een fijne dag allemaal!! dat de toestanden van vorig jaar allemaal ' coming back to you ' kwamen gisteren is logisch denk ik.. echt zo terugkijk moment... KNUFFEL en geniet van hoe mooi het nu is! @bow: ja waanzin he, de 1e jaar- verjaardagen worden al gevierd.... @fem: ik hoop dat ik wel foto meekrijg denk ik! ws schrik ik me dood dat ik alles op een MODERN scherm zie! @cin: niet paaldansen, mijlpaaldansen! @hier: hijg&puf maar geen koorts meer, scheelt een boel. lekker rommelen en zo naar den vk. daag!
Leo: gefeliciteerd met je meisje! Klingel: voor welke mijlpaal dansen we dan? Pixie: wat leuk! doe ze de groetjes.
pix: gezelli! groetjes inderdaad, en MP bevel! milk, eens even zien waar dansen we voor? voor: leomeisje? voor milkpaaseitjes? voor citroenvlindertje dat hier buiten op raam zit? voor klingmama morgen? voor voor voor weetniet? ik heb de cursus zelf ook gemist dus ik weet t eigenlijk niet!
middag meiden leodochter gefeliciteerd met je 1ste verjaardag laat je maar lekker verwennen en vertroetelen en vergeet vooral niet om je taart goed te inspecteren, bekijken, voelen en proeven pix leuk, doe ze heel veel groetjes van de bus zoontje heeft weer koorts maar zit nu te blaffen als een zeehondje dat wordt dus niet meer naar school voor de vakantie na de vakantie nog 1 dagje naar school voor zijn operatie kling veel plezier met het kijken naar glitterbarbie op een modern echotoestel rest knuf
vandaag mijlpaaldansen voor leomeisje, morgen voor klingelmama, overmorgen voor paaseitjes en daarna mijlpaaldansen voor gevorderden. Dan was gister dus voor het citroenvlindertje! Hoe laat heb je echo?
dat wast! echooo om 1410! ze hebben er 20 ipv 10 min van gemaakt, omdat ik voor t eerst daar kom.. tjonge zelfs voor een klingel wat overdreven? maar ik klaag niet trouwens, denk je dat IUI de 4e zal worden ja? wegens 30/3 14mm? (31: 16, 1:18. 2:20, 3:22, 4:24) tot hoe groot groeien die praline-eitjes van jou normaliter? trouwens wel zeer tof dat het gewoon doorgaat met pasen enzo! en terecht! ik ga heen, even kasteel overvallen en door. heb trouwens iets heel handigs ontdekt als je geen richtingsgevoel hebt en tomtom is overleden: routeplanner met google streetview! grappig trouwens, die streetview. bij ons zie je dat enorme zwembad dat klingman toen in de tuin had gesleept staan! proest! smak!