Hey kling, ik ben natuurlijk even gaan googlen...maar wat woon je leuk zeg! De volgende keer als ik jouw kant op rij, dan kan ik het herkennen (had de laatste keer eigenlijk wat in je brievenbus willen gooien, maar had je adres niet meegenomen...wist het huisnummer niet zeker meer) Veel plezier bij VK!
Fem, hoe ist eigenlijk gegaan met schoonmaakster?? Kling ja wanneer eens echo spammen?? En buikfoto?? **** Tsjonge al hartstikke druk geweest vandaag. Wassen poetsen nog meer wassen, strijken nog meer poetsen, vind het nu wel weer mooi geweest Had ik gister een hele rijpe banaan apart gelegd, achter de fruitschaal, wil ik 'm vanochtend geven aan Niels, banaan weg. Had Bowman 'm meegenomen ( ja eerst het oude op) Grrrrrrr Gister had ie ook al de verkeerde brocolli genomen. Had 2 pannen brocollig gekookt 1 met en 1 zonder zout en die wou ik dan invriezen voor Niels, wil ik dat doen, pan leeg. GVD hoe kan dat nou, kijk in andere pan, ligt daar de brocolli nog in!!!!!!! Grrrrrrrrr Vanaf nu eten we gewoon zoutloos!!!
Morgen Niels naar kdv hier in dorp. Had al bedacht dat ik misschien in het vervolg beter eerst naar huis kan gaan, eten klaarmaken opzetten en dan Niels even ophalen. Is het eten in ieder geval klaar als we thuiskomen. Even kijken of dat handig is.
Ik denk IUI4 op 1e of 2e paasdag. Meestal groeien mijn pralineetjes 1,5mm per dag. 30/3 14mm; 1/4 17mm; 2/4 18,5mm. Zodra >18mm mag ik de pregnyl zetten, dus hangt er net om. Wel weer klein beetje angst dat ze weer heel langzaam gaan groeien omdat ze met meer zijn en er dus weer kans is op afbreken wegens teveel ei... Morgen weten we meer Overigens hier alleen kerststop, dus dat valt weer mee inderdaad! (hoop dat ze wel bevallingen doen rond kerst, hihi). Ik wil ook je streetview en zwembad zien, maar heb je adres niet, snif... Hoe is het verder met iedereen? Fem? Bowen? Wel netjes van bowenman dat ie de oude fruitjes pakt en z'n groente eet, hihi, misschien toch maar eens uitleggen dat je soms iets voor Niels weglegt
Bow eten opzetten als je er niet bent lijkt me niet handig wat als je door omstandigheden later bent? Of wat met overkoken? Aanbranden?
ha bow, schoonmaakster/maken ging afgelopen maandag goed. Maar ik blijf er wel voortaan gewoon bij (vorige keer was ik 2 uurtje weggeweest). Hoest met voet? Bowman wel goed opgevoed hoor Met 'oudste' eerst Keurig! Alleen nu met kleine ff 'aanpassen'. Kook je broccoli met zout? Doe ik nooit...zelfs de aardappels kook ik zoutloos. Ach, je kan er altijd achteraf nog zout bijgooien toch Eten opzetten als je weggaat...hmm..vind ik eng. Je hebt ook een hondje rondlopen hé...ne dan zou ik het zeker niet doen! Lyso - de zeer keurignetteluisterendeopgevoede-hond dat ik dacht dat het was - bleek ook nog wel eens op het aanrecht te kijken of er wat lag. Zo heeft hij zelfs een keer het gas aangedaan toen hij tegen het gasstel aan was gesprongen. 3 pitten stonden vól aan (zonder vuur, dus alleen gas) toen ik een keer 's nachts thuiskwam. Had nét ervoor mijn sigaret weggegooid thank god! Ik liep dus tegen een muur van gas aan, werd opslag niet goed, katten waren naar buiten gevlucht en hond lag op apengapen....nou ja, lang verhaal - maar mijn point is: ik zou het niet doen.
@bowman: domme fuut dat je dr rondloopt!!! @bow: misschien een idee ja, huis-koken-nielzer ophalen? en idd, waarom niet zoutloos koken en later zout voor jullie toevoegen? @bow: buikfoto? waar??? @echo: geweldig! 4.8 mm, was wakker, spartelen en trappelen en doen! en ook nog 3 foto's meegekregen, ha! die zal ik wel even spammen een keer (als ik digi cameraatje gevonden heb ) @fem: welja! was ik vergeten, je kan op adres gewoon kijken natuurlijk! gets, wel een beetje eng/voyeuristisch he. niet van jou, maar in t algemeen bedoel ik! iets in bus doen? zelf binnenkomen zal je bedoelen! o, je bedoelde toen ik bij mamaatje was. dement! zal jou ook eens googlen @milk: meer eitjes groeien net zo hard hoor, no worries. ik vind trouwens wel dat pregnyl bij 18mm erg vroeg is/klinkt. hoe weten ze dat jij van nature geen 25-mm-eitjes maakt? (zoals ik bv)? paasei paasei paasIUEI! het moet en sal lukken nu! geevee! so. @milk: we hebben elkaars adressen toch? zie femlijst? maareh, aub geen duidelijke info over hoek woon hier in bus! ach, anoniem ben ik toch niet geheel meer sinds de kassiere van de overkant mij herkende aan mijn duimtop in verband maartoch.. anders nog iets? ja thee, eten en kledingkasten. sssssssssssmak!
@fem: gets wat eng! ik had dat ' opzetten ' ook gemist moet ik zeggen. zou zeggen: eten maken/voorbereiden/in oven (das niet eng, als je net als ik vaak ovenschotels maakt )-niels ophalen-opwarmen/afmaken!?
ha kling! Ja, google jij mij 's Ik beloof je, er is niks noppes nada te zien Ja, toen ik bij mama was, had iets leuks bij me...maar ligt nu in de la en krijg je volgende/over-volgende (segt se?!) week wel Echo gaaf!!?? Gaaf! Je kan ze ook scannen hé! Nooit kopieren trouwens, daarvoor is de lamp te heet en dan smelten ze...
geen streetveieieieieiuw door femstraat geweest? nou ja SEG wat oneerlijk! overvolgende week (proest) kom je dan langs? wist ik dat? *kijkt dementerend* gezelli! wel even gillen van tevoren, weet niet waar ik ben deze maand! echo gaaf, heel erg gaaf! scannen goed idee, alleen scan snapt apple niet. misschien de profi-digi-caam maar foto laten maken dan .moet klingman doen! ik snap kabels weer niet. (zucht ja ik word er zelf ook moe van) pieskus
klingel je inbox staat vol. kan dus geen pb terug sturen . effe wat opruimen dus NRg en milan zijn naar huis.. was erg gezellig .. ze heeft mij ook een rugknoop met de draagdoek geleerd Bekijk bijlage 62419
wat een letterlijk ingewikkelde materie, pix! lieve foto trouwens. enne, hoe was t met NRG? (als ze het zelf niet meer komt vertellen moet jij t maar doen )
ach lieve demeterendezwangerekling: we zouden misschien volgende week ff meeten in Utrecht weet je nog?!
PIES! ik dacht aan brievenbus dus aan hier, dus ik dacht, ze komt ook nog hier in de buurt!! beetje dement maar niet helemaal dan toch, hahaah! ja indien alles rustig gaat en tijd is, dan zeker een utrechtmeet komende week/deze maand. leuk! wellicht op terrasje aan de gracht---------> GIL! so, nu weg, smak!
Klingel jaaaaaaaaa echo zien!!! Hoest met duim trouwens??? Pix, hihi grappig EVa zo op je rug!! Mooie foto! Fem toch maar bij gebleven dus. Misschien wel beter maar niet altijd handig. En, wat eng zeg, hond gas aangezet en jij net peuk weggegooid. Brrrr moet je niet aan denken wat er was gebeurd zeg. Lau, hoe was het vandaag?? Cin hoest met jeuk?? Maar jullie zouden niet doen dus, ik heb geen gas maar keramisch en het zijn tiptoetsen en de hond is altijd in de garage als wij er niet zijn En daarbij komt hij nooit met zijn poten op het aanrecht. En ik had bedacht eten laten koken en dan helemaal terugzetten op zachtste stand, dan kokkerelt het wel lekker door en ik ben er met 10 min. weer. Of we moeten gewoon a la kling 2x per week ovenschoten eten Nu eerst maar eens eten koken voor vandaag
duim zal nooit meer hetzelfde sijn! raar glad bolletopje aan 1 kant, en geen gefoel! eigenlijk net als jouw foet denkik, geen gefoel!