En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieftisch!
    hoe gaat het ermee? met met jayde? en met de mamazijnshock?
    VERTEL!!!

lieve woordjes trouwens: SMAK!

enne, ga eens even heel rap een babybanner maken jij!?

@marooz: whoei dat zo lang geleden dat eh... ik je naam niet meer herken :)
    maar zo te zien was het voor jou ook meteen raak?
    gaaf! leuke naam trouwens! :)

@milla: ik voelde er nooit wat van eigenlijk?

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haaaaaaaaaaaaaaai wask ook weer even.

Even want zo Niels fles en dan nog eten en dan eigenlijk nog naar verjaardag buuf maar die ga ik maar over slaan geloof ik.

Ik wil iedereen even hele dikke knuff geven, sorry voor mijn afwezigheid maar gewoon effe druk met van alles en nog wat. Maar lees wel tussendoor alles en denk aan jullie!!!!

3. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik denk ook aan jullie maar hier is het manlief in het buitenland even flink aanpoten, maar vandaag finn bij oppas en ikke shoppen! score: 2 skinny's, blouse, vest en tuniek voor mij en spijkerbroek en shirt en sokken voor finn.
    En ik heb dinsdag een solli-gesprek!!!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lautje, lekker aan het shoppen dus en solli-gesprek!
    Hoe laat? Duim ik extra hard voor je!

Milk, ja ben nu echt aan het herstellen. Voel me gelukkig echt ff wat beter, behalve de knallende hoofdpijn. Die blijft helaas aanwezig. Lief dat je vraagt!
    Hoe voel jij je met je naderende NOD? En ook in algemeen niet alleen in relatie tot NOD?

Zo vanaaf lekker rustig avondje. Oom en tante zouden langs komen maar hebben afgebeld, vond ik helemaal niet erg :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @lau: lekker geshopt? mooie kleertjes? showen! :D
    @leo: haai meis met de zere keel en t zere hoofd? lekker rustig avondje, fijn toch!
    @bow: ja we missen je!
    @missen: we missen er meer! waar is iedereen? bezig met babies en stenen schat ik zo?

hmzzz...

zal wel weer terugkomen, de rel-factor :)

(@tisch: melden daarvoor! ;))

smak, lekker slapen, leuk socio weekendje hebben! :)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoi meisjes, hoe is het met iedereen?

Hier zijn we bezig met de laatste vakantiedagen...we hebben er nog 5.
    Morgen gaan we de as verstrooien van papi en zijn broer. En of dat al niet genoeg was krijgt oma (de oma van ramon) morgenochtend een operatie :(
    Ze is vanmiddag gevallen, gewoon van d'r bed afgegleden en verkeerd terecht gekomen. Ze heeft anderhalf uur liggen roepen om mensen, maar niemand kon haar horen...zo zielig. Ze heeft dus een gebroken heup en ligt nu in het ziekenhuis.
    Ze zou volgende week ook terug naar NL gaan, ze logeert al bijna 3 maanden bij familie'.
    Oma wou graag naar huis en de familie vond het ook wel weer leuk geweest. Ze zijn allemaal onwijs lief hoor, maar 3 maanden een hulpbehoevend iemand in huis is best zwaar.
    En daar komen nu waarschijnlijk nog een aantal maanden bij....als ze de operatie overleeft.

Al met al gaat het weer zoals zo vaak: er is altijd wel iets...

Ik hoop dat jullie allemaal gezond en gelukkig zijn.
    Dikke knuffel van mij!

7. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    heeey meiden!!

Hoe is het met iedereen?? Waar is iedereen?!

Ik hier ook nog ffies.. ikke ook druk druk druk ;)
    Lees ook ('t meeste) wel mee hoor! En vergeet jullie echt niet!! :)

@ marooz: heeey, jij hier?! Hoe is het met Mees??

@ fem: jemig zeg!!! Wat zwaar! Beterschap voor oma!

Dikke smakkerd!

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    #428 MilkHd, 30 jan 2010
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
    surv: ships, toch weer ongi. Hoe voel je je daar nu onder? Hoe staat het met jouw hoop en verwachtingen voor een beebje?

marooz: ja, vaag kom je me nog bekend voor. gefeliciteerd met mees! als je in de bus was geblevn had je de verhoudign jongen-meisje wat rechter kunnen trekken ;)

Cin: VANDAAG DE UITSLAG!!!!!

Tisch: hee mama, hoe bevalt het moederen? borstvoeding aan het geven?

Bowen: geef nie, zolang het maar goed/beter gaat met je. Maar als je zelfs de verjaardag van de buuf overslaat, merk ik al dat je wel aan jezelf denkt! Dikke knuf!

Lautje: oeh, lekker geshopt dus! En dinsdag solli, wat voor functie? spannend zeg! nieuwe kleren aan?

Leo: aj, hoofdpijn is niet goed. Ik zou zo met je ruilen voor even, maar zo'n snotneus en dichte oren zit je natuurlijk ook niet op te wachten... Hopelijk is ook de hoofdpijn snel weg! Als je weer hersteld bent, gaan ze dan wel amandelen verwijderen?

female: we missen je! het is hier zo stil...
    je maakt ook inderdaad weer wat mee zeg, tjonge jonge. Hopelijk wordt morgen het uitstrooien mooi en emotioneel!

remmar: druk weekend voor de boeg? of lekker even thuis?

smallie: hoe is het met jou? al minder meds nodig?

milla: en joe, al minder sjaggi? hopelijk geen last meer van de IUI voor jou vandaag...

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo weer een heel dik pak sneeuw gevallen maar moet eigenlijk wel bekennen dat ik een beetje klaar ben met al die sneeuw :)

Cin, vandaag de uitslag! Hoe laat ga/mag je bellen?

Milk, hoe gaat het nou met jou???? Ruilen heeft geen zin, vandaag ook opgestaan met snothoofd :(

Kling, hoe voel jij je? Wanneer weer kustwerken van je te bewonderen op mmm/bv?

Elke, cadeautje komt iets later. Had iets gekocht, laat ik het mevrouw van postkantoor in verpakking doen (om te versturen) laat ze het vallen zonder dat bubbeltjespapier eromheen zat en ja hoor kapot :x:(
    Nu dus nieuwe kopen maar hier in winkeltje hadden ze niet meer, dus vriendinnetje in de buurt maar vragen. Stom onvoorzichtig mens!Stond ook zo te beppen!

Nadine, hoe gaat het met je na bloedtransfusie? Ik hoop onwijs goed!

Zo ga even huisvrouwen ;)

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, wat erg dat oma is gevallen! Nu weer operatie, ik duim dat die goed gaat. Sterkte met uitstrooien.Knufel!
    Nog maar een dikke week en Nikita is alweer 1 jaar, wat gaat het toch snel!

11. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi meisjes,

Ik ben momenteel niet veel aanwezig hier....gewoon ff te druk met andere dingen. Ik denk wel veel aan jullie!

Cin; wat spannend vandaag!!! DUIM DUIM DUIM!!

Mill; IUI goed gegaan...wat fijn!!! Nu maar hopen dat het resultaat roze is!!

Kling; lekker aan het broeden op Barbie en Ken?

Fem; wat een toestand met oma....ik hoop dat ze er weer snel bovenop is zodat ze lekker naar huis kan!

Tisch; alles goed met Tischfamilie en het 1e blaadje van het klavertje vier? :)

Verder iedereen dikke knuf....

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    cin duim duim duim!!!

tisch, je bent een lieffie!!

13. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    tsss gek.. 2 streepjes op een test!
    Moest het een keertje zien :)

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Milla, hoop dat je het over een kleine 2 weekjes weer gaat zien!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morge

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen Zuurtje!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goedemiddag! :)

@female: ach nee wat zielig voor oma :(
    huil, liggen roepen om hulp... en heup gebroken.. :(
    hoop dat de operatie goed gaat, en dan blijft ze dus bij de fam?
    wat zou een andere optie zijn dan, of als ze niet was gevallen?

heel veel sterkte ook morgen bij het uitstrooien. ik denk aan jullie!

@mil: gek he zon pregnyltest ;) er bestaan dus echt 2 lijntjes ;)

@milk: haai hoest daar met de zenuwen?

@leo: en hoest met u?
    wat onwijs dom van die postdoos zeg, dat ze elkepakje liet vallen! :x
    wordt t wel vergoed dan door hen?
    stomme mok.
    trouwens, misschien kan je een pakje beter naar elke adres sturen en niet naar ronald mac donald bedenk ik me nu. elkes ouders zijn er elk weekend dus die nemen het vrijdags allemaal mee.

kunst op mmmmm?
    eerst maar weer eens klingel op mmmmmm :D das al lang gelee op een of andere manier.
    ja ik kan er wel wat neerzetten, maar misschien beter als serie kompleet. ja of niet trouwens! :)

@pip: kus trug op de drukte, enne niet vergeten met dit weer he: NIET VALLEN!!! :p

@remmie: jij ook smak! :)

@lau: GAAF trouwens van solli, wie wat waar solli?

@bow: hahah toch verjaardagd? jij als laatste weg, dat verbaast me niets van zon gezelligheidsdiertje. ;) en opzich kan je ook weer energie krijgen van blije mensen om je heen, toch?

@nadine: NADINE IS 1500 GRAM!!!!!!!!!!!!!! SO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    hoera!!!!!! :) :) :)

@hier: voel niets, weet niets, niet eens of ze er nog zijn. barbie en ken dus. :( vreemd vreemd. buhhhhhhhhhhhh. hoop dat ik nog een paar dagen in deze vage stemming blijf, zonder teveel stress.
    vannacht wel amper geslapen- cryopieker en kansentob en nouja van alles .. ;)

@rest: dikke smak, ik ga even thee slobberen en dan heen in vrede.

ben wel een beetje erg MOK wegens CIN, ik mag wel zeggen dat ze een sneeuwwitje had en alle hoop heeft verloren voor deze ronde :(

zucht.. klotezooi.
    het is nu echt niet meer leuk dat het zo lang duurt hier voor de laatsten. ik word er een beetje kwaad van soms :):(:)

na, fijn weekend en liefs!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    zo ben terug van de apotheek

dochtertje heeft gisteren de kom hete soep van mannetje over zich gekregen
    haar rechter armpje is verbrand en aan de rechter kant van borst en buik
    gelukkig hebben we het tot 1e graad kunnen beperken door haar onmiddellijk in de douche te zetten
    ik koelde haar af en mannetje deed haar kleertjes uit
    na afkoeling bleek borst en buikzijkant nietzo erg te zijn
    armpje iets ernstiger, een speciale brandwondendoek op gedaan en toen verbandje rond
    net zalf gehaal (zolang je hem niet nodig hebt is ie goed, maar nu dus over de datum omdat het zo vaak gebruikt wordt)
    die er 1x per dag op doen met compres en steriel verbandje
    ze krijgt ook nog pijnstilling erbij

sorry voor ego
    ga nu weer met mijn meisje knuffelen

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh nee fuckzooi Cin sneeuwwitje! Echt klote! Onwijs dikke knuffel vor je Cin! *stamp, stamp, stamop*
    Duurt idd echt te lang!!!!!

Zuurtje, oh jeetje wat schrikken! Gelukkig hebben jullie zo adequaat gereageerd!

Nadine, 1500 gram!!!!! Wat een kanjer!~

Cadeautje Elke, ja wordt door hen vergoed. Heb het geld al gehad, was maar klein flesje wat kapot was gevallen maar ja om nu scherfjes op te gaan sturen. Tja ze zeggen brengt geluk maar ziet er niet zo leuk uit he!

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Leo: haha, gaat goed met me hoor. Baal een beetje van snotneus en dichte oren die ik nu al een ruime week heb. En nu begint milkman ook nog mee te doen. Straks twee feestjes, eerst neefje die alweer 1 is (trots!) en dan naar vrienden in de stad die klingel zo mooi vindt. Ging wel nog even onderuit met de fiets bij cadeautjes kopen, gelukkig heel rustig en subtiel, dus niets beschadigd (aan mij of fiets).

Wel balen van Elkecadeautje! Hopelijk vind je het snel weer in de winkel.

Pippa: wees maar lekker druk, als je het maar 'lekker' houdt!

Milla: jaaaa, twee streepjes!! Kun je vast wennen voor over twee weekjes ;)

klingel: ben wel nieuwsgierig naar jouw kunst hoor. zoek nog altijd iets moois voor boven de bank ;)

bowen: ja dus, ik helemaal trots want je denkt aan jezelf, ga je tot het eind zitten feestbeesten, lekker is dat ;)

cin: sneewwitje? wel toepasselijk bij het weer, maar niet de bedoeling. Maarja, ook geen hoge verwachtingen voor bloed dus... *beetje hoop voor late hCG aanmaak*

zuurtje: gadsie, hoop dat meisje er niets aan overhoudt...

Nadine: 1500 gr! Wat een wonder weer in dit wonderweer! Ben trots op je!

Deel Deze Pagina