Knuff voor Gabbel... Wat balen zeg, van de ongi. IVF: tuurlijk erg spannend, maar denk maar aan Kling! Succes op herhaling...??? Ik denk aan je lieverd! Knuff voor Kling en mama en familie: fijn dat de eerste enge stap positief eindigt. Blijf aan jullie denken! Fijn van mooie echo! Pix en Eva: mooie foto! En fijn dat het zo gezellig was met NRG. Maar eh, hoest daar? @All: heel dikke knuff. Heb mega-werk-marathon achter de rug, maar kan nu gerust Pasen gaan vieren (ongi...) morgen gyn bellen voor verwijderen én plaatsen spriraal (nummer 4...) Tot gauw! Fijne en vruchtbare Paasdagen! PS: Kling: cadeau besteld... Tisch: cadeau onderweg! Toedels!
ik reageer even alleen op zuurtje (misschien hebben anderen ook wat aan). nog niks gelezen @zuurtje ik heb een mei tai van ellarro. ik ben zelf meer van de lange doeken dan voorgevormd (dus mei tai) maar het is iets persoonlijks. iedereen is anders. ik dacht dat ik het fijn zou vinden voor rugdragen, maar dat lukte mij ook niet.. dacht ook dat ik het handig zo vinden voor snel knopen als we ergens met de auto gaan (boodschappen of zo) maar darvoor heb ik nu een ringsling gekocht ..dat vind ik fijn om te gebruiken voor de kleine stukjes. en rugknopen is mij nu met een doek gelukt. lang verhaal maar wat ik hiermee wil zeggen is dat het echt van je wensen afhangt. Dit is dus mijn ervaring. een ander kan anders over denken. maar DS heeft erg mooie mei tais! dat zeker www.bymama.nl www.mistermirko.be www.mamamerel.nl
Heel veel succes met besluiten Small. Wanneer verhuizing? TV (Bob der Baumeister, ja, hij kijkt met name Duitse TV) lukt hier ook wel aardig. Maar heb wel moeite met meer dan half uur tegelijk... Siem is helaas nog niet zover dat ie echt lang met één ding kan spelen. Meestal overigens wel in weekend, als grote man er ook is. Maar ja, dan hoeft het juist niet per sé... Fiep en hondje hier ook voor het bed, of bij ziekte of groote verdriet. Siem mag nog niet direct zelf kiezen, maar ik ga hem niet tegen heug en meug erin doen. Ik ben ook van de was in de avond. Maar wil soms ook gewoon tuin in, of knutselklussen doen met daglicht. Misschien dus toch maar paar jaartjes wachten met poppenhuis-en-ander-houten-speelgoed-maak-hobby... Huishouden in weekend maar meer verdelen. Verjaardag nog niet meegevierd op KDV. Weet niet of dat zou mogen. Siem in vakantie jarig en ze vierden het dan de week erna. Dan ging ik daar niet heen. Ook niet direct behoefte hoor. Wij hebben verjaardag dan al gedaan en ik krijg leuke foto's. Dikke knuff! En bedankt voor tips!
Laatste nieuws van CB: Femke weer goedgekeurd: 73,5 cm, 9.080 kilo Iets onder gemiddeld, maar rond en gezond! Maar dan Siem: 2j7mnd23dgn: 88,5 cm, 12.150 kilo Hmmmmmmm Maar ook gezond, en prima in ontwikkeling dus geen zorgen dan maar.... Gewicht en lengte wel in verhouding, dus... Heb net even gekeken op TNO.nl/groei: Siem wordt op basis van gegevens 1.75 m en Femke 1.69 m Apart, met een mama van 1,78 en een papa van 1.83 m Maar goed, wat zegt het? Ik wil me niet druk maken.
thanx pix ik vind de mei tai wel handig (zoals je zegt ieder waar hij zich het beste bij voelt) heb een draagzak, draagdoek en mei tai geprobeerd (alle 3 in huis) maar met de mei tai merk ik dat ik het minste last heb van mijn rug en ik de kids het langste kan dragen bij de doek en draagzak heb ik na 5 min al zo een pijn dat ik het af moet doen
even nieuwschierig zuurtje. wat voor draagdoek heb je? ik verbaas mij een beetje dat je last krijg ervan. want het zou aan je knooptechniek kunnen liggen.
een extra lange doek van rekbaar stof ik knoop hem nogtans zoals ik het gezien heb en een ervaren doekenmama me getoond heeft
Thnx Maar ik sta volgens mij altijd online...ik heb op mijn compu altijd een scherm open met de bus. En compu staat dag en nacht aan (vanwege allerlei processen die lopen enzo), maar ik zit er echt niet dag en nacht achter
oke. heb je vanaf het begin last van dragen met de rekbare doek? wel jammer eigenlijk.. want juist met een doek hoort het gewicht goed verdeelt te zijn waardoor je geen last van je rug hoor te hebben. ooit een geweven doek geprobeerd?
nou mei tai's zijn ook goed wat voor jou goed en fijn draagt ga je een kopen van samanthas? ik blijf benieuwd naar al die mooie mei tai's maar wil graag de mijne kwijt hahaha ik heb vandaag een hele mooie doek binnen gekregen. het is een doek die is uitgebracht (limited edition) in mei 2009. Eva's geboortedoek dus. het is zo mooi.. zwart en cylaam draden doorelkaar geweven maakt het een hele magische doek. View attachment 62739 sorry voor de spam maar dit wou ik toch even delen want deze doek word nooit meer verkocht en die bewaar ik voor eva als ze ouder is geef ik het haar als kraamcadeau als ze har eerste krijgt
en zuurtje zag deze morgen een van haar wensen in vervulling gaan 2 cijfers voor de komma op de weegschaal word er helemaal blij van
gefeliciteerd zuurtje met het behalen van je doel. ben trots op je wat zou je man doen? er was toch iets?