Miranke, leukk!!!! Zo paasdagen waren lekker, weinig gedaan. Op en top genoten van gezinnetje! Morgen lange dag werken, oudergesprekken dus zal hier niet zijn. Misschien woensdag weer. Kus!
Ha miranke Welke is het geworden? Leo: lekker dat je hebt kunnen genieten Succes morgen! Migraine: volgens mij komt er ellende aan...ik zit vast (nek/schouders) heb een zeurende pijn en zeer gespannen kaken....hopelijk kan ik het ontwijken door veel water te drinken en vroeg op bed te gaan. Fruitvliegjes: stomme beesten! Heb nou al een week ongeveer last van die achterlijke onnuttige beesten. Maar op het fruit zitten ze niet...ze zitten in een (relatief) nieuwe plant. Die wil ik dus niet weggooien! Heb nu een bananen-val gemaakt Knuf voor klingeltje! Hopelijk voel je je snel wat beter. Milk: mp! Hoe is het gegaan?
He gedver Fem dat er weer migraine aan zit te komen. Zo klote he, want je kunt er eigenlijk niet aan ontkomen! Hoop dan maar dat het een lichte is die heel snel weer weggaat! Knuff! Cin, ik vind het trouwens echt heel leuk van jou dat jij heel NL bent doorgereden om Nadine te ontmoeten! Echt super! Nadine+ Elke, hoe gaat het thuis met hen?
snelle MP: eitjes gevuld. weliswaar met maar 35,6 miljoen (laagste score tot nu toe), maar gyn was nog steeds onder de indruk van deze getallen
Hi Girls! Milla ik vind het heel lief van je dat je bent gaan googlen om aan info te komen. SMAK! Natjes ik ben benieuwd wat je ervan zou vinden als je zwanger blijkt te zijn. Ik vermoed dat je het stiekem toch wel tof zou vinden hihihi Fem beterschap heh. Ik hoop niet dat het doorzet. Nu wel echt vroeg naar bed gaan en genoeg drinken ja? Niet denken nog even dit doen en nog even dat doen (en nog even op zp hehe) Miranke wat fijn voor je! Het begin steeds 'echter' te lijken toch? Kling jij nog zieker? Sjeetjemina wat vervelend voor je. Beterschap hoor. Milkh had paaseitjes toch? Hoes het gegaan? Zuurtje heb je lekker genoten van al het paaseten? Jaaa stom wanneer je het dan weer merkt op de weegschaal heh. Ik heb altijd het gevoel alsof ik direct een kilo aankom van 1 paasei Over aankomen gesproken................no comment @me: kleine meid gaat morgen naar de creche voor een wenochtend. HUILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL Tis niet eerlijk. Veels te snel! Stomme wetten in dit land!!!!! :x Ze is sjo kjeinnnn Begrijp me niet verkeed. Tis een flinke meid maar gewoon tis nog maar een beeebie. Ach ja de tranen gaan stromen morgen ik weet het zeker. Gelukkig is het mooi weer en raak ik niet helemaal in een depressie Lekker overdreven heh! I know.... SMAK voor iedereen!
Zoooo, iedereen fijne paasdagen gehad? @Milk: Vertel 's over IUI? @Fem: Migraine-aanval? . Ik hoop dat je plan van veel water en op tijd naar bed werkt! @Nadine/Elke: Was super, ben nóg aan het nagenieten. Het gaat goed met ze maar Elke is MOE. Kan ook haast niet anders want 't schema dat ze draaien is niet niks. @Klingeltje: Morgen even samen naar HA? Deal? Goedzo, ga maar even zeggen dat die kuur niet helpt en dat je iets anders moet! zo. @Bow: Heb jij je een beetje rustig gehouden dit weekend? @Natjes: Ik snap niet zo goed waarom je testje uitstelt? You never know @Leo: Ben niet heel NL doorgereden hoor, ik was al bij mijn ouders, was 2 uurtjes rijden. En ook al had ik uit B moeten komen, 't was de moeite dubbel en dwars waard Én te kort
Tsk, fijn Milk, nu lijk ik zo'n spuit elf Fijn dat het weer goed is gegaan! @Tisch: Arme Jayde en vooral arme mama! Veel sterkte en dikke knuf voor morgen. Ga je dan tenminste iets leuks voor jezelf doen in de tijd die je hebt? Misschien helpt dat? (Of zeg ik nu iets heel stoms en heb je dan alleen maar zin om op de bank te gaan zitten grienen, mamas'?)
@Cin: nou ik ga maar wat dingetjes regelen dan zodat tijd voorbij vliegt. Of een terrasje pakken? Het wordt morgen 18 graden ofsow Ik kan me voorstellen dat Elke MOE is (ze heeft een keizersnee, stressvolle maanden en nierkolieken achter de rug ). Vertel eens wat over hun schema?
3 dagen gewerkt dus ben behoorlijk aan NIKSEN toe!! @milk woohoo.. gevulde kersteitjes!!!! @tisch boohoo.. dat is minder... komt steeds dichter bij het moeten werkn. al reactie van bas gehad op je mail? @klingel gefeli met je 12 weken zwangerschap over morgen spannend daggie!! @cin leuk dat je bij Elke en nadine ben geweest. @Natjes je maak het inderdaad spannend. ik had allang getest. @mijn cyclus tot nu toe is 35, 30. ben momenteel ongesteld.. wat een verschrikkelijk beroerde avond had ik gisteren... voelde me zo ziek en zwak van de ongi. uhmmm verder weet ik niet
Ga ervan uit dat ik van de week ongi word... Hoop alleen morgen niet! Want...babyzwemmen! Daarna kleine vent in draagdoek en nog even shoppen...wat een strafffff!!!! NOT!
natjes SlingoMama: Didymos Limited Editions 2009 sommige plaatjes geven een kruisje maar als je erop klik zie je het toch wel. De doeken zijn limited editions dus zijn uitverkocht maar vast ergens 2e hands te kopen. al lijkt er niet echt een doek te zijn in oktober voor een jongen. behalve natuur wol en geckos.. die vind ik ook zooo leuk
@Tisch: Idd ja, is ook helemaal niet gek, die moeheid, maar wel vervelend. En over schema... ehm, dag hangt aan elkaar van medicijnen, voeden, voeden, wekker zetten om te voeden. Voor een groot deel hetzelfde als andere mama's, maar zoals jij al zegt: het is vooral wat er bijkomt (en aan vooraf is gegaan). 18 graden? Was te verwachten natuurlijk, na een paasweekend vol regen...
fem verzorg je goed, hopelijk blijft het beperkt wat migraine betreft en ben je er snel weer over natjes jij hebt geduld zeg ik wou dat ik ook al kon testen maar ik moet nog tot zaterdag wachten klingel knuf voor jou gefeli met je 12 weken hier alles ok, zit nu in die hele lange wachtweken paaseten was lekker en jaaaaaaaaaaa dan gaat die weegschaal weer omhoog (alé de cijfers dan toch) hopelijk tegen donderdag weer minder dan 100 woensdag bij mijn ouders eten nog voor pasen (aiaiaiaia ik vrees al dat dat niet goed gaat komen) dan laat ik het er maar op houden dat ik dan toch niet meer wil wegen dan vorige donderdag (op donderdag begint de nieuwe ww week voor mij en dan is het weegdag en meetdag: taille, arm en heupen)
tisch jou kleine meid morgen al wendagje wat gaat het toch veel te vlug en idd ze is nog zo klein wat ben ik blij dat ik het me kan permiteren om thuisblijfmama te zijn bij zoontje kon dat niet en daar heb ik toch wel spijt van
@lieftisch, wat klote en huil dat jayde een ochtendje van mama weg moet.. HUILLLLLLLL! sterk zijn, allebei meisjes! @cin, goed morgen allebei naar de HAAA. waarom ga jij? (sorry als dement, misschien iets gemist wegens wat kwijt laatste week?) anti bio moet nu echt gaan werken want ik word helemaal vandalistisch van de benauwdheid.... @milk: goeso! nog steeds superveel voor een paar pralines hoor! ik duimmmmmmmmmmmmmmmm! @zuurtje: ai, weer 3 cijfers? hoop dat t er snel weer 2 worden! enne, hoest met zuurtjezoontje? @miranke, gefeli met aankoop! GAAF! enne, synchroon met mij! wij zaterdag proefritten gemaakt; mijn god klingman deed net of t een auto was: grote banden en lederen (handvat)bekleding graag! tsk! maar we zijn er wel uit, deze lange mensen met strenge mensen gaan voor de mutsy. wat een naam , maar wel de beste keuze volgens wen he? liefrest, dikke smak, zit met harry potter te wachten tot kat thuis komt, DTL. zal na deze week, indien champagnenieuws (bid) wel weer wat meer blij aanwezig zijn denk ik. dan is daar weer alle reden toe, op de meeste front'n! slaaplekker....
zal ik weer eens zoals vanouds knettervroeg de bus openen? @kling, leuk de mutsy! Hebben wij ook, erg fijn ding! Welke kleur? @milk, wow zoveel miljoen? Nu weer die spannende 2 weken afwachten! @pix ik ga later vandaag even kijken naar die doeken! @zuurtje, wat voor werk deed jij eigenlijk voordat je thuisblijfmama werd? @hier, wakker, kan niet meer slapen... Stress! Ren vanmiddag toch maar even langs drogist!