En de augustusbus rijdt verder 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by limmeke, Jan 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    aha.
    maar toch heb ik je betrapt op een soortvan positieve zenuwen jongedame!

so.

2. natjes

natjes Niet meer actief

is van harte welkom absoluut. Zat alleen we met me handen in het haar hoe ik dat in hemelsnaam zou fixen 2 kids... Dat zegt me ook meer dan genoeg...: dat ik er NOG niet helemaal aan toe ben!

So en nu eten en sonnnn!!!

Oh ja kling: pas je op met je swang-huidje? Ik kreeg vorig jaar allemaal pigmentvlekken toen ik zwanger was! Goed insmeren met factor 30 of hoger!

3. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    opzich wel goed om geleerd te hebben dan (hoewel je het al wel wist) dat het nu NOG niet de juiste tijd zou zijn!

ik doe insmeren met 50 denk ik maar! thanx voor tip. ben van mezelf al erg wit dus goed smeren.

net digicaam weer gevonden dus eindelijk echospam en ik denk dat ik ook maar eens een buikfoto zonder buik ga maken.

smak!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @juud zo ging het ook met nichtje.. op 1e verjaardag kroop ze net een week :D
    ze is volgens mij net femke. zo lang mogelijk baby willen blijven!! hhaha

@milla wat een klote bericht... :( ik heb geen woorden voor *dikke knuffel*

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    op veler verzoek, een ' buik ' foto in album..

een echo wou ik er ook inzetten, maar dat pakt ie niet :(

hij staat nu in t babyrinth, zodat ik er geen mensen hier mee voor t hoofd/hart stoot...

kus

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Jaaaaaaa! Ga zo kijken!

Heb net weer ADD-erig gereageerd op prikkel, en als een bezetene de tuin aangepakt. Ben nu vies, bezweet en drie kwartier verder, maar natuurlijk weer niets gedaan van heel belangrijke, voorgenomen dingen.

Maar goed: tuin in orde!

Femke is gewoon een lekker ding Pix, maar ben gewoon soms haar frustratie van niet vooruit te komen zat. En wil van box in kamer af, dus als ze even doorzet, kan ze straks gewoon veilig door kamer kruipen en kunnen wij van dat ding af. Geïnteresseerden? Doen we er meteen een speelboog, speelkleed, wipstoel en vele speeltjes bij!

@Natjes: ik bespeurde ook enige hoop-vreugde in je posts... Maar je hebt gelijk dat het handig is als de ander al beetje kan lopen. Ik wel zwanger voordat Siem kon lopen, maar halverwege de zwangerschap liep hij, en met geboorte Femke dus echt al goed. Hoefde ik niet steeds twee kindjes te tillen.
    Maar eh, hoe je dat doet met twee kindjes? Gewoon...DOEN! Valt me reuze mee hoor. Je bent iig een stuk relaxter, want ervarener.
    Ik ben benieuwd wanneer Natjesman weer is bekomen...

@buikfoto: here I come!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    mooie echo kling
    echt al een mini mensje

en die buik komt vanzelf wel

juud dat is toch ook leuk dat de tuin nu ook in orde is
    dan kunnen de kids samen buiten spelen met dit heerlijke lenteweer

8. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Buikfoto niet gevonden.... Maar eh, echo: WAUW! Wat een mooie glitterbeeb is het al! Ik vergeet soms hoe snel zo'n frummeltje al echt een mensje is!

Enne, 12 weken-grens voorbij hè! Echt top!

Wil je nog even veel succes wensen met afscheid Antiek. Knuddel herr Doktor auch von mich bitte! Danke dir! Und laut HIER Klingeln ja!

Viel spass!

Und für allen: Tschüss!

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Dat konden ze al hoor Zuurtje. Begon gewoon meteen weer als een idioot planten te snoeien en verpoten, terwijlk dat helemaal niet nodig was.....

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Oh ja...

@Milk: op papier zijn Siem en Femke 'bijna' even groot, maar in de praktijk toch nog wel groot verschil hoor. Met name omdat Siem natuurlijk al loopt en Femke nog lang niet. En op die leeftijd is 15 cm toch nog wel flink verschil, evenals 3 kilo.

Maar ik zeg ook wel eens gekscherend ja: Als het zo doorgaat is Femke over een jaar Siem voorbij!

Het zal wel loslopen met die twee....

11. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Tot gauw!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    tot gauw juud

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    zwaai juud!

buik staat in fotoalbum!

smak

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Als Juud er is, is ze er ook goed he ;) Hee lieverd! Kom je hier ook ADD-en, kunnen sommige plantjes wel gebruiken ;)

Klingel: mooie buik, zeker met het oog op beeb-in-buik, maar verder ook ;) En wat een beeb al, een echt mensje zeg.
    Ik duim voor morgen voor je combitest en mama-uitslag!

Natjes: goed zo, toch getest. misschien maar goed dat ie negatief is, maar het doet je wel wat beseffen he ;)

Zuurtje: even ertegenaan en dan weer naar de twee voor de komma!

Milla: hele dikke knuffel!!!! het is gewoon zo KUT! ik ook 15/4 evaluatie, benieuwd waar we mee thuis komen...

IUI: was erg pijnlijk (eendenbek en een soort obstakel in mijn bm), maar wel/toch beetje meer hoop dan de vorige keren. (lange verhaal op mmm)

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    obstakel?
    wattan?

*klingel denkt meteen aan echo en foto en check*

knuffel voor joe, wegens auwie. tangetje nodig weer? KNUF en DUIMMMMMMMMMMMMMMMMM

@buik: hehe, niets te zien he, hoewel, veronika vindt van wel! ;)

@mmmmmm: ja god ik krijg gewoonweg drempelvrees, ben al zo lang niet geweest!
    ga er snel goed voor zitten.

knuffel allemaal, ga nasi brouwen.

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    paar weken terug vroeg een nieuwe echoscopiste die ingewerkt werd, wat ze zag in mijn bm. leken mini-follikels, maar dan in mijn baarmoedermond. de ervaren echosc zei dat het wat slijm was, omdat ik ongesteld was op dat moment. vervolgens zag ik het op elke echo weer en nu wordt het steeds dichtergekleurd: niet meer alsof er vocht in zit, maar dichter. Had dus vorige week aan echosc gevraagd wat zij dacht dat het was: zou poliepje kunnen zijn. Maar toen de gyn het spuitje er niet diep genoeg in kreeg (gelukkig nog NET geen tangetje nodig), heb ik 1 en 1 opgeteld. Gelukkig schoot de gyn ineens 'door' en kon alles erin zonder dat het tangetje nodig was.
    Ik dus nu wat onzeker en heb dus weer iets te vragen aan de gyn..

17. cin1979

cin1979 VIP lid

Jun 26, 2008
    5,620
    0
    0
    Voldoe even aan MP, meer gaat het ook even niet worden.
    Nou ja, behalve dan:
    'grappig' dat Milk en Mil op dezelfde dag gaan evalueren, Gabbel en ik gaan tegelijk voor het IVF-intake/instructie-gedoe.

Dikke smakkerd voor iedereen die er één gebruiken kan.
    Dan ga ik me nu op de crosstrainer hijsen, die paaseitjes (en die paashaas... en dat etentje en en en en) moeten er af!

18. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Banksmak!!!

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @milk: goed dat je dat zelf in de gaten houdt!
    dat ' doorschieten ' (iew!) klinkt wel als een mogelijk verhelpen ervan?
    maar wat IS het, dat willen we weten. moet de gyn maar vertellen! :p

@cin: cross-ze!
    nog meer grappigheden: klingel en klingelmama op dezelfde dag een spannende uitslag; ik rond 1030, mamaatje om 1700!

heb jij de paashaas opgegeten trouwens? :$

VANDAAR dat ik geen eitje gezien heb (op die van 2 weken gelee in tuin na!) !

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    klingel: geen eitje? vandaar dat dunne buikje ;)

cin: inderdaad toevallig zeg!

bow: stoelzwaai!

Share This Page