En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @milk: hou niet van zoet!

smak

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    klingel: ik ook niet. ik ben meer van hartig en zout ;)

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haaaj allemaal,

puf puf... ik heb geen puf meer... hoe is het hier???

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    puf puf? je moet nog zeker een weekje wachten hoor ;)
    alles klaar?

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zo, de paasdagen zijn weer voorbij en het drukke leven kan weer beginnen. Wel heerlijk genoten van een paasontbijt en vrije tijd.

@ Female, we hebben gekozen voor de Maxi Cosi Mura en dan de vier wiel versie. We vonden hem stoer wat betreft uiterlijk en de stang is makkelijk in hoogte te verstellen. En dat is weer handig voor lengteverschil tussen mij en Arjan.

@ Milk, spannende tijden weer. Duim voor je dat deze IUI raak is!

@ Tischa, ja het wordt inderdaad steeds echter. Denk zo af en toe de kleine spruit te voelen. Al twijfel ik elke keer, omdat het eerste zwangerschap is en ik me dan afvraag of het daadwerkelijkde baby is of 'een gevoelletje' in mijn lichaam. :(

@ Zuurtje, succes met afvallen!

@ Klingel, aha ook al aan het testrijden geweest. Vond jij het ook zo vertederend om je vent achter zo'n kinderwagen te zien lopen?????Was even een smeltmomentje, al was die snel over omdat die vent van mij dan weer plompverloren opmerkt dat deze kinderwagen met twee vingers bestuurd kan worden. Enneh, welke kleur? Gllitterig of een beetje neutraal?????

@ Milla, tjezus wat ongelooflijk kut weer zeg! Knuffel en snap wegkruipen onder steen helemaal. :(

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ milk: nou eerder puf puf van de vermoeidheid... alles is hier klaar! De kamer, de spullen... ik ook wel, denk ik, maar nog even wachten... helaas, want ik wil wurm nu wel knuffelen...

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ miranke: de mura hadden wij ook op de lijst staan, maar die past niet in de auto en viel dus af...

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ik ga afsluiten... Ik ga heerlijk slapen... trusten!

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Slaap ze Yadi! Jeetje, jij over 4 weekjes al weer mama!

@Milk: ik doe een beetje aan cluster-posten, zodat ik meteen weer voor de komende dagen tegoed heb. Ik zsp namelijk zo goed als niet meer op werkdagen. Dus alleen nog op di en vrij, als weer en kindjes het toelaten... Vandaar dat ik er dan eventjes goed ben.

Ga zo jouw verhaal op MMM lezen, maar vind het nu al fijn van iets meer hoop, maar wel raar van poliepachtige obstakels. Nou ja, ik ga lezen!

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ook al zo'n 'leuke toevalligheid' dus :/

En ja, heb paashaas opgegeten, heel stom want ik ben niet eens gek op melkchocolade. Buiten chocola ook meer van de zout en hartig. Laatste tijd aan de augurken, hahaha.

@Tisch: Hoe was jullie eerste ochtend?

@douche: ja ik kom! Daarna lekker Masterchef kijken :)

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Milk: gelezen en daar geantwoord.

@Tisch: ben ook nog steeds benieuwd!

@Cin: Chefze!

@all: tot de volgende keer ...?...

KUS!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so, de glitterafscheidsbrieven voor antiek&lieve zusters zijn geschreven, de champagne is ingepakt..
    lekker naar bed nu.

morgen ZOMERGLITTERJURKJE aan om zon&goednieuws mee te vangen.
    tot ergens weet niet wanneer, weet niet of ik ergens in leeuwarden blijf hangen alvorens ik naar wijnopleiding SNUFFEL IK RUIK NIETS moet.

smak op allemaal!

*schudt bus zodat er weer wat meer leven in komt*

@rem: dank voor meel! komt meel trug an!

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen!!!

Het belooft weer een mooie lentedag te worden. Sin in :D

Klingeltje succes vandaag en sterkte vandaag. Weet niet precies wat je eigenlijk meer nodig hebt. Weet je trouwens al wie dat paasei nou in de tuin gelegd had?

Milk, hmm daar zou ik dan ook meer van willen weten en wat raar dat de een dit zegt en de ander dat? Ga straks even op mmm kijken

Milla, dikke knuffff

Klingel, woeiiiiiiiii mooie echo!!!! kan je haast niet voorstellen dat dat in je buik zit he. Enne ik vind knap dat veronica er wel wat aan ziet. Heeft ze jouw buik voor zw. schap gezien ofzo :p

Natjes, beetje bekomen van de stress?? Toch wel raar eng en zo lijkt me. Maar ook wel spannend op de een of andere manier, of ligt dat aan mij?

Yadi, hadden wel al foto's gezien van jouw affe kinderkamer?? Weet niet meer

Miranke, ha ook kinderwagen gekocht, leuk leuk

Smak voor iedereeeeen, ga Niels weer naar bedje brengen.

14. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hi lieve meiden,

Vorige week werd gemeld dat het slecht weer zou worden. Het ziet er weer prachtig uit vandaag!

@juud: leuk dat Femke een kadootje heeft gestuurd voor Jayde!!! Dikke kus voor Femke

Het ging gisteren perfect op kdv. De kleine meid heeft niet 1 keer gehuild. Ze lag net te slapen in hangmatje toen wij haar gingen ophalen. Ik ben helemaal blij. (Ik vind nog steeds niks maar goed :p)

Dus volgende week een hele wendag. *zucht*

@Pix: Ik heb nog niets vernomen van wg. Duurt een beetje lang. Misschien hebben ze de hele domme fout ingezien ;)

Cin wat een discipline zeg! Hier begonnen met ww. Kijken of ik er weer net zo denderend kan uitzien als 10 jr geleden :D.

*kijkt jaloers naar klingbuik*

:p

15. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

Mill...wat ongelofelijk kl*te :(!! Maar niet de moed laten zakken hoor!! Hopelijk brengt de volgende stap je bij je beebje!

Miranke; nieuwe wagen gekocht....leuk!

Kling; wat klinkt jouw moeder sterk zeg!! Wachten op de uitslag is zooo frustrerend....sterkte!

Natjes; even kijken....wat doen we precies om de winkel op de kaart te zetten? Af en toe een advertentie in een plaatselijk krantje, Google adwords voor de webwinkel, braderie en fair in de buurt, flyers laten verspreiden door een bedrijf. En verder natuurlijk zorgen voor een leuk sfeertje, gezellig gesprek en goede service in de winkel zodat de mond-op-mond reclame vanzelf gaat. Gelukkig gaat dat nu een beetje komen. Probleem is gewoon dat je tegenwoordig heel erg je best moet doen om je te onderscheiden.

Jij maakt het trouwens wel spannend hoor!

Verder is het hier een soort van heksenketel; schoonvader gaat langszaam achteruit, opa gaat heel slecht (heeft gewoon geen zin meer), oma heeft iets vreemds...heel veel pijn, maak me zorgen om mijn vader..hij is steeds heel benauwd, en ogen zus zijn weer slechter geworden, dus predn. weer omhoog......gaat hier niet helemaal vanzelf dus..

Dikke knuf!

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Tisch; wat fijn dat je kleine meisje het zo goed heeft gedaan, maar ik begrijp dat je het niet gemakkelijk vind....ze is nog maar zooo klein.

Hihi...buik van Kling....ikke ook jaloers :p!!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goeiemorgen dames.

Heerlijk weer vandaag! :D
    Succes en sterkte aan klingel...ik denk aan je :)
    Milk: wat ontzettend klote dat het mislukt is :( Dikke knuffel
    Natjes: beetje aan het ontstressen al van test?

Iedereen dikke knuffel!

Oja, heb ik al gezegd dat Nikita loopt? Op haar eerste verjaardag zette ze al wat stapjes met haar loopwagentje, maar nu loopt ze ook aan de hand! *trots*

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Pippa: jeetje, dat klint niet best allemaal :( En prednison is zulk rotspul.....maar helaas soms noodzakelijk. Mijn schoonvader heeft het ook héél lang geslikt...sterkte!

Tisch: is niet niks zeg je kindje al moeten afgeven aan een ander. Maar gelukkig liet zij zien dat het wel goed is zo :) Dat geeft dan weer wat moed hé!
    Ik ben trouwens regelmatig in Amstelveen...bij familie op bezoek. Ze komen eind april weer over naar NL...en dan zullen we wel weer een dagje afspreken ook. Verder vaak in de bijlmer ook (oma) dus best in de buurt.....

19. veronika

veronika Niet meer actief

Hahaha. Op zich wel irl, maar wel met kleren natuurlijk. Alleen als je zoooo slank bent en toch al 12 weken, en er zit een soort bal van (?) 7x7cm ofzomiddenonderin je buik, dan moet je daar toch iets van zien, en dus dan is die licht glooiing vanaf nu echt een groeiende bm met beebje hoor, let maar op ;):p

Zwaait naar alle meiden, hoop iedereen ok hier!!

Liefs, Vero

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    seg, wat sit iedereen hier over mijn wel of niet buikje te roddelen?!!
    TSK!
    ;)

@pip: ai ai lieverd.. wat een onzekerenge dingen allemaal in jouw lieffamilie.. knuffel!

@tisch: fijn dat t goed is gegaan! maar wel wennen he, boehoe lijkt me ook erg zomaar JOUW meisje ' inleveren! ;
    enne, hoest met werk en pauze-battle?

@fem: :$ nikita loopt! wat een stoer wijffie! WAUW! :)
    gefeli! dat is toch wel echt een mijlpaal hoor!
    *doet mijlpaaldansje*

@hier: lachen.
    *WAARSCHUWING DAGBOEKMOMENTJE!*
    wij naar de echomeneer, die 30 minuten mijn echoooode.
    klingman zeer onder de indruk, had beeb nog niet in beweegstand gezien ;)
    anyway.
    uitslag kregen we eerst mondeling: geen verhoogd risico!
    :)
    uiteraard had mijn oplettende en alwetende :p oog geregistreerd dat nekplooitje 0.98mm was.
    en dat is zeer goed, weet ik.

toen kregen we een brief, voor antiek en ook voor de LGG (heerenveen).
    klingman zei opeens: ik wil de extacte kansberekening niet weten!
    :$
    na overleg inderdaad besloten, tevreden te zijn met ' alles perfect volgens het boekje, en geen verhoogde kans ' en dus de brief niet in te kijken!

wij naar antiek.

eerst een kwartier met de zustertjes geteut en iedereen een fles blije bubbels met mooie spreuk eraan en persoonlijke HCG-emo-klingel-filoso-brief erbij.
    best wel emo, zij ook.
    ook leuk: kaartje elke hing er! :)
    en ze vroegen meteen: is dat 'onze *mijnnaam*' die daar op de achterkant van dat kaartje staat? hihi! kreeg meteen een opdracht, heheh.

toen naar antiek.
    hij kreeg brief, wij zeiden: 'we willen het exacte getal niet weten.'

ik weet dat ik met deze leeftijd boven de 1:300 moet zitten. maar stel het is 1:301, krijg je dat weer ;)

antiek kijkt in brief en zegt: ' waarom willen jullie het niet weten? 1:5999 is toch fantastisch!? '

PIESSS!!!

;)

ja, dat is inderdaad fantastisch! opzich kan ik natuurlijk (weer eens een keer) de ene zijn van 1598 zijn die dan wel... maar weet je:
    FUK IT! is niet SO!
    en seker niet SO 2010!

SO.

tijd met antiek gepraat en gegrapt, hem een mooie kist wijn en ook emo HCG brief gegeven, en toen door de hele bups uitgezwaaid.
    HUIL!!

heel gek moment.
    nou ja of ik ben gek, kan natuurlijk ook ;)

so, dat was deel1 van het goede nieuws dat ik met slagroom EIS vandaag.
    weet je, lieve bus, ik heb alle vertrouwen in deel2 ook goed! :$
    maar verstand roept tegen gevoel ' daar heb jij HEULemaal geen bewijs van!' en verstand roept terug ' SEGT SE?? ' dus toch nog wel even spannend.

zo naar wijnopleiding (ja toch wel liefwen! PIES wat kan een klingel snel van keuze veranderen he! ;)) en om 1700 worden we gebeld.
    kan zijn dat ik dan de glazen wijn en spijzen laat voor wat het is en naar huis gil.

vrijdag naar mama, dan is holte-ellende eindelijk wel weg en niet meer eng.

SO!

dat was even mijn klingliaanse ouderwetse dagboekmomentje alhier!

:D

kus op bus!

Deel Deze Pagina