had ik het over avondje met films...? Gaat toch wat anders worden... tygo heeft alleen nog maar lopen huilen... crisis! Dit word een lange nacht zonder hubbie thuis! Ieks! Mmmm misschien toch maar bij mij in bed?
Shit kling wat errug! Je verwacht toch echt niet dat ze zeggen dat ze het niet weten nee.. Sterkte.. *zucht* @natjes: Ik zou hem in bed nemen ja. Toen ik vroeger ziek was wilde ik ook altijd bij mama in bed
@kling: Na berichtje gegoogeld op borderline, en dat is dan (ná goedaardig) wel minder slecht nieuws. Maar die extra week onzekerheid, pfff. Dikke knuf voor glitterfamily! @Natjes: nee, je had het over series Evengoed knuf voor jou en Tygo, wel aan je spareribs toegekomen? @zuurtje: je moet ook niet zo wiebelen. @Tisch: Ik wordt wél blij van Jayde's middagslaapjes, haha. En je kunt ook naar haar kijken terwijl ze slaapt @Bow: 8 april puist op je bil? Tandpasta helpt hoor, flinke laag erop en dan hopen dat hij morgen weer weg is. En anders moet je morgen maar blijven staan. @Miranke: en en en en en? Ik zeg ook jongen!
Pfff vind het helemaal niet fijn dat ik geen tijd heb voor jullie! Wil graag steeds bijlezen maar komt elke keer weer iets bij. Bleh!
Even snel laatste 6 blz. bijgelezen. Tisch heerlijk dat je er weer bent! Jammer dat ik je steeds mis!
Ahhhhh Miranke! Super gefeliciteerd met het meisje in je buik! Meisjes zijn heel leuk! Hoe was de echo verder? Jullie kleine wondertje echt in beweging gezien en goed kunnen zien?
De kleine meid was ontzettend beweeglijk. Het duurde dus even voordat het duidelijk in beeld kon worden gebracht dat we een meisje krijgen. Maar uiteindelijk gelukt en wat leuk om zo'n super beweelijk kindje te zien!!!!
Echt helemaal fijn Miranke dat jullie kleine meisje goed hebben kunnen zien. (van alle kanten hihi! ) Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten!
miranke gefeli met een meisje! Leuk hoor! Hier 2 uur kunnen slapen met kleine naast me, de rest alleen maar gebrul! Hopen dat ie zo maar weer in slaap valt in eigen bedje. Arme humpie!
goedemorgen miranke gefeli met jullie meisje natjes en hoe is de rest van de nacht verlopen hebben jullie nog wat kunnen slapen
Goedemorgen bus! @Miran: Een meisje! Wat gaaf! (Bij een jongen had ik precies hetzelfde gezegd natuurlijk, haha). En nu? Gaat het grote shoppen beginnen? Die busboys hebben het wel voor het kiezen straks hè, daar moet toch minimaal één match uitkomen? @Natjes: En? hoe is het gegaan vannacht? @Kling: Jij een beetje geslapen? OF alleen maar liggen woelen? En hoe is het nou met duizelmissel? En met de rest van het lijfje? @Milk: Al bezig met vragenlijst voor gyn? Wat wil je eigenlijk zelf? Door met IUI (na onderzoek naar evt. poliepje?) of rust of IVF of nog iets anders? @Milla: zomaarknuf, wanneer moet jij nou weer terug? @Leo: Had je nou al afspraak voor 2nd opinion over amandelen? @JD: Beval je eigenlijk thuis of in zh? @Fem: Ik ging iets vragen maar weet niet meer wat :/ hm... aan 't werk dan maar, hop hop!
moggel meisjes, het licht is hier nog niet aan! LETTERLIJK. ben heerlijk lui aan het zijn. @ klingel.... :x knuf langer wachten is gewoon *&??";$%^& @ Miranke... heerlijk een meid erbij... spannend @cin: we gaan toch voor thuis. hubs vond het toch ook wel leuk thuis...
draaaaaaama vannacht! (en gisteravond)... Heb verspreid over de nacht 4 uurtjes geslapen denk ik... Koorts liep steeds weer op. Ben dus in de weer geweest met natte washandjes, zetpillen, schone luiers en melk... En die natjesman maar lekker slapen in die truck van hem! Heb voor vandaag maar vrij gevraagd van werk... is geen doen met die hasses van mij nu..hahaha, Was gelukkig geen probleem!
Is zo sneu...je kan bijna niets voor ze doen! Had hem maar naast me in bed gelegd..dan werd ie wel ietsje rustiger.. Arm ding, Net was koorts wel weer wat gezakt..ben dus benieuwd hoe het vandaag verder gaat. Hij ligt nu weer in bed te slapen! (en ik kan ook nog wel paar uurtjes gebruiken geloof ik, haha) En werk is heel flexibel daarin. Kan eventueel ook vanuit huis werken maar weet dat daar nu niet veel van terecht komt. Heb ook aantal overuren staan dus compenseert wel mooi. Misschien dan ik dit weekend nog even wat dingen doe!