Dag lieve schatjes, word steeds moeilijker om aandacht te delen. kindjes vragen steeds meer aandacht. Lonneke paar dagen echt ziek geweest, bijna niets binnen gekregen, gelukkig sinds gister avond weer redelijk. Was zaterdag met Smallman lekker wezen uiteten. Was super lekker en beter dan we hadden verwacht. NAcht goed slapen was ook fijn (kindjes bij opa en oma) maar helaas de nachten erna elke nacht Lonneke zo'n 12 keer wakker..... dus de reserveres die we hadden zijn op. Wij zijn kribbig tegen elkaar aan het doen terwijl het zaterdagzo super was. Ik probeer ik de zaterdag moed te blijven, maar is soms moeilijk. Marije is ook een lieve schat, af en toe natuurlijk wel ons uitproberen, maar word steeds iets minder de 2 ik zeg nee fase. Werk gaat wel goed, collega weet ik nog steeds niet wat ik er van moet denken. Maar met grote veranderingen in het bedrijf op het oog.... waarschijnlijk gewoon der plaatsje safe maken. Doordat mijn gedachten en dromen soms rare kanten opgaan ben ik ik er nu achter gekomen dat ik beter weer meer kan gaan lezen. Dat neemt mijn gedachten van dingen af. En de romantische senes zijn dan in de boeken ipv in mijn hoofd. Dat voelt ookal beter. Maar dus wel wel minder tijd voor jullie Dit doet me veel pijn, maar is wel iets wat ik moet doen. @ Fem, Nikita lopen, Wow goed zeg @ Pip, Britt zitten, wat goed zeg @ Bow, sportschool, ben trots op je @ Tisch, WW, goed zo, doe je dat ergens of thuis? O lees thuis, ben benieuwd hoe het gaat @ Zuurtje, mannetje begint nu ook emo te worden, dikke knuf voor jullie @ Klingel, geen mamanieuws, najaa zeg, niet goed kunnen beoordelen, k*t en nu weer zo lang moeten wachten. vedorie Ik dnek aan jullie hoor @ Miranke, een meisje erbij die jongens hebben hier hebben het echt voor het uitzoeken @ Lau, hoe was de vakantie? @ Natjes, krijgt ie misschien tandjes? meeste kindjes zijn niet ziek, amar de mijne wel. Lonneke afgelopen week dus super ziek hoge koorst, en ja hoor, gister zie ik tandje doorkomen
@ Natjes, beterschap voor je kleine vent!!! Gossie. Ik, ook weinig geslapen. Elke keer werd ik weer wakker en schoot me te binnen dat we een meid krijgen. Ik moet zo even werken, maar daarna ga ik los op internet. Kleertjes kijken!!!! Bloemetjes op de babykamer schilderen Druk, druk en nog eens druk We hadden eigenlijk niet echt een voorgevoel, maar hadden wel zoiets van ja, moest wel een meid zijn. Jongensnaam wilde maar niet te boven komen en meidennaam hadden we al vanaf begin.
@Kling: jeee zeg! Wat klote dat jullie nog geen uitslag hebben. Heel dikke knuff voor jou en je mams. PS: je cadeau is binnen! Laat ik nu niet je adres hebben... Iemand? Thanks!
Meer reacties later..... Ben druk. Zodadelijk weer naar gyn voor nieuw spiraal.... Jeeeuuujjjj.......
juud: je hebt pb natjes en smallie: knuf voor slapeloze nachten! Smallie.....romantische scenes in je hoofd? Zeg je dat nou? En wil je daar juist afleiding van? (ik (ver)oordeel niks hé! Is echt serieus gewoon een vraag)
smallie... als je een tijdje minder aanwezig bent dat is toch niet erg. Niemand kijkt je er op aan... we vinden je een gave meid, maar we snappen dat je soms wat anders aan je hoofd hebt...
Ik heb gedroomd, of in ieder geval half bij bewustzijn nagedacht, over iets wat ik wilde schrijven. En het klonk zo mooi in mijn hoofd en nu weet ik het niet meer. Het had iets te maken met "ver" en "vorming" en "beeld". Maar dat zal wel een vervorming van een beeld zijn geweest wat ik trachtte te visualiseren, maar waarmee de beeldvorming niet tot een goede vorm vormde. Vervorming, verbeelding, verbeeldvorming I need koffie! 8) Gut wat ben ik soms wazig 's nachts...
jemig die vent weigert te drinken... wat is een minimum wat ze echt binnen moeten krijgen? @small: hoop dat je gelijk hebt met die tandjes... we denken namelijk al 3 maanden dat ze eraan komen..hehe. En lekkerrrr lezen! En ach die romantische scènes zonder smallman...tjsa ach... is ook wel eens 'lekker'!
@ Natjes, heb je druppeltjs om de pijn te stillen? CHamodent of Dentinox, helpt echt. En die scenes..... vind het niet leuk meer, heb een fantasie die op hol slaat. En daarbij zie ik Smallman weinig... vind dat ik daardoor anders doe, reageer en dat wil ik niet. Wil leven in realiteit en niet in mijn fantasie. Niet dat ik teveel fantaseer en daardoor de lat te hoog leg. mmm vind het omschrijven moeilijk hoor
Weet smallman er van af of niet? @tandjes: zie niks doorkomen maar zal natjesman vanmiddag even op pad sturen om daarvoor te kijken!
nee, schaam me rot.............. Tandjes, geen bobbels op tandvlees.... ach als je het in huis hebt is ook al fijn. Soms voel ik ook niets, maar omdat ik dnek dat het tandjes zijn, geef ik der wel soms druppeltjes, en daar kalmeert ze toch echt van en kan ze weer even relaxen en slapen
@small: so so, fantasiedromen over andere mannen? maar wat je droomt, daar kan je weinig aan doen meis, dus voel je niet schuldig! .. of gaat het over een bepaald (jou bekend) persoon? wat vervelend dat je zulke spooknachten hebt gehad, juist na Qtime afgelopen zaterdag. hang in there babe! @leo: mis jou ook! maar eerst leodingen, dan busdingen. knuffel! @zon: aha hij schijnt, die ga ik even vangen voordat ik me in de strijk-ellende stort. moksmak
zo ben ik weer... moet even gillen hoor.... Mijn zus heeft zicht versproken en is 10 weken zwanger... GIL... OKay nu weer even tot de orde van de dag... LUNCH
@ Klingeltje, toch voelt het wel beetje naar, meestal over mannen die ik ken. maar wil gewoon dat het mijn eigen man is. Misschien snel nog eens n keer uit eten gaan, voor extra Q time. En gelukkig over 4 weken op vakantie. Jij=lief Jij lekker thee doen in zonnetje, wel goed insmeeren heh, geen zwmasker krijgen @ Yadi, gefeli met zusje en nieuwe neefje/nichtje in aankomst
ps helpt echt als ik lees kom ik achter Twilight boeken waren heerlijk, zo jammer dat ze al uit zijn. Droom ik andere dingen zonder ervoor te schamen
aha small. misschien wil je (onbewust, nu bewust ) inderdaad meer Qtime en meer SEX!? trouwens, ik weet wel een goed boek voor je als je de fantasieen wilt lezen ipv dromen: zout op mijn huid! van benoite groult. hot hot hot!!!!! @yd: welja! alweer swang! gefeli!