En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja idd... weer zwang... gek hoor...

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    mooi toch!
    :)

3. natjes

natjes Niet meer actief

@yadi: gefeli met zw-schap van zus! Je neefje krijgt er dus broertje/zusje bij. Hoe oud was hij nu? (ben naam kwijt...jelle?)

So! Ik heb ramen allemaal gezeemd... kon me niet meer heugen wanneer ik dat voor het laatst gedaan had...best ernstig.. Ook heeeeerlijk in de zon gelegen (=gelijk verbrand)...maar heerlijk die gloeihuid!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hij heet Jesse, dus je zit er aardig bij in de buurt. Hij is nu1 jaar en 3 maanden. Tjsa ik ben hartstikke blij voor haar.

ergens een beetje een gek gevoel, want ik wens het ook iedereen hier toe. Daarom een beetje gek...

@ Small: je krijgt een pb...

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ik ga even bankhangen... knufs aan iedereen

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Lieve small, je hoeft je niet ervoor te schamen hoor. We hebben allemaal wel eens dromen!
    Als je écht die dromen heel naar vindt, dan is er een manier om die dromen te beheersen en sturen. Het vergt enige oefening, maar het sturen van dromen is wel mogelijk...Je onbewustzijn bewust besturen...het kan!

Verder denk ik dat het ook wel een beetje logisch is. Je zoekt een uitweg, een stuk ontspanning in de moeilijke tijd die jullie nu doormaken. Je hebt een 'ideaalbeeld' en dar bereik je nu in reallife niet en dus probeer je dat stukje genoegdoening wel in je (dag)dromen te krijgen. En dat het over (soms) bekende mannen gaat is ook niet gek. Je moet er namelijk een gezicht aan geven. En aangezien gezichten zeer complex zijn en eigenlijk niet bij elkaar te fantaseren zijn - pikt je brein gewoon een stukje bekendheid mee. Van die dag, of van de vorige week of van 'een keer'.

Maak je niet te druk erom meid, je bent niet gek!

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ff nieuwe bh's gaan aanproberen zo. In de winkel kon ik ze niet passen (nikita bij me) en ik weet mijn maat eigenlijk niet eens. (slecht hé)
    Hopelijk hoef ik niks te gaan ruilen. Ik had nog maar 1 goeie bh, dus het was echt tijd voor nieuwe...Ik stel dat soort dingen altijd veel te lang uit.
    Anyway, ik ben benieuwd hoe erg ik me vergsit heb :D In m'n tietjes :p

8. natjes

natjes Niet meer actief

pfff...dacht dat koorts weg was...is weer in alle hevigheid terug..huilen dus net zo! Buhhhh! Hoop dat me kleine man zich snel beter voelt..

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    middag al!

heb hele ochtend liggen slapen/met eva tegen mijn borst gezetten. Ze is duidelijk niet lekker.
    hele nacht huilen.. echt in paniek.. arme kindje. ze heeft geen koorts maar is wel snotterig.. ik vind haar ook 'ziek ruiken' uit de mond.. (ja ik heb superwoman ruik!)
    maar misschien toch een tandje.. ze kwijlt namelijk weer ook veel..
    nou wie zou het zeggen... kan maar een ding doen en dat is haar troosten en laten zijn vandaag..

heb verder mega hoofdpijn. had eigenlijk moeten werken maar dat lijk mij niet verstandig dus een vrije dag ingezet

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    argh... de familie is te groot en te ingewikkeld... iedereen heet hetzelfde... zo kom ik nooit achter alle adressen...grrr

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

beterschap voor natjesbeeb en pixiebeeb!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ah! Ze passen :D Had ietsjes ruimer gemogen rond de ribbetjes...volgende keer maar een 85 meenemen ipv een 80, maar voor nu ben ik happy.

Vanavond naar oma...ze belde net naar ramon dat er "niemand is, he-le-maal niemand!" en "nooit iemand ziet" en "helemaal alleen is". Ja, ik ben er vorige week donderdag nog geweest...maar verder niet meer inderdaad. En ma is er maandag nog geweest. Oma is gewoon op z'n oma's bezig en snapt ook niet goed dat we gewoon niet altijd tijd hebben om te komen. We moeten een uur rijden en met die kleine houdt dat in dat ze dan pas weer om 22:00 uur op bed ligt. En 1 keer per week is best redelijk toch?!
    Ach, mensje heeft ergens ook wel gelijk....

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    smak voor de pixbeeb en de natjesbeeb!

jd, heb je de adressen van de fam niet? meestal zo he, dat ze dezelfde achternaam hebben toch? :p
    misschien een mooi klusje voor je mams, om te helpen?

en fem: hoe zitten de bh's!? kopen en thuis passen, is ook wel fijn toch? doek zelf vaak, hekel aan die kleine stinkhokkies!

trouwens, over bh's gesproken: heb op aanraden van mn zus een zogenaamde *meegroei-bh* gekocht, maar die gaat mooi weer terug. ik wil beugels!

trouwens, is t nationale klotenieuwsvoorklingfammaand?
    sprak net mn vader, die krijgt uit jaarlijkse bloedcheck even te horen dattie ' seniorendiabetes ' heeft.
    moet nog googlen of dat erg is, maar zit nog even op de borderlinetumorensite ;)

en welja, die bobbel in zijn lies is een dikke liesbreuk!
    :(

prettig.
    ik moet er bijna om lachen!

cynischsmak.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemiddag!

Veel beterschap voor natjesbeeb en Eva! PS: hoor het veel om me heen, met kleine beebjes nu...

@Small: inderdaad misschien een behoefte aan Q-time of sexytime? Ik droom onder invloed van de hormoonstand ook 'vreemde' dingen hoor. Maar daadwerkelijk meer Q-time maken lijtk me niet verkeerd bij jullie. Knuff!

@Kling: cadeautje onderweg!

@Tisch en Jayde: idem (lukte dinsdag niet, pakketverwerkingsmachine kapot...)

@Yadi: gefeliciteerd met zus! Hoest bij je zelf?

@miranke: gefeli! Een kleine meid!

@... sorry, ben het weer effe kwijt. Maar ik lees later wel weer eens meer.

@Femke: was leuk hè meis? We hebben net voor het eerst gefietst! Voorop, met stoere babybanz zonnebril! Ze gierde van het lachen!

@spiraal: hmmmm, plaatsen niet echt prettig. Oké, bevalling is feitelijk pijnlijker, maar vind dat om één of andere reden minder vervelend om te doen... Maar Mirena zit nu. We wachten af hoe het verder gaat....

Nu kleine meid naar bed!

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @fem: goeso van bhs!

over je oma, ik snap beide kanten. 1x per week vanuit jullie is veel, maar als ze maar 1x per week bezoek krijgt, of een paar x, zit ze veel alleen natuurlijk. lastig en sielig wel he..

trouwens, hoest met die gekke krantentante van je?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @juud: wie wat, krijg ik een kadootje? wat lief! :)

hoe was spiraal plaatsen? beh, niet lekker he? maar zeg je nu echt dat je een bevalling minder erg vindt? dat geeft (mij) moed! ;)

smak

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hè Kling toch....

Schoonpapa heeft ook ouderdomsdiabetes en hij kan er met dieet goed mee overweg. Geen spuiten en maar soms pillen. Hoop dat het bij jouw vader ook goed te doen is. Liesbreuk minder. Moet worden geopereerd neem ik aan.

Knuff voor jou en familie!

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: het is hubs familie en die hebben allemaal dezelfde voornaam en initialen... hubs weet zelf niet eens wie wat is! ARGH... zowel zijn vaders kant als zijn moeders kant heeft dat. Schoonmama is overleden en ik betwijfel het of mijn schoonpa het weet... mijn schoonzus is nu ook niet thuis dus als ze er weer is dan kan ze alles nakijken...
    We sturen alleen naar ooms/tantes en nichten en neven, maar die zijn allemaal veel ouder dan hubs. zijn leeftijd is weer een generatie eronder. bv zijn neef heeft een zoon die een jaar ouder is dan hubs. Handige familie he???
    Alleen al deze lijst heb ik al 35 mensen en ik geloof dat ik er nog een zooi mis... AAAAAAAAARGH

@ Juud... hoooi... alles wel hier behalve de frustratie van adressen...

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: ook knuf van mij voor familie...

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Kling/spiraal plaatsen: Tsja, da's natuurlijk per persoon erg verschillend, maar ik denk altijd aan het nut. Oké, wil niet zwanger worden nu, dus is goed doel, maar er gaat toch iets IN. Geloof me, ja het is pijnlijk, maar bij een bevalling komt er iets prachtigs UIT. En dat gaat mij iig beter af. (maar had ook wel relatief makkelijke bevallingen, dat realiseer ik me terdege!)

Komt goed, en één ding staat vast: het komt eruit, hoe dan ook!

Deel Deze Pagina