En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

N.S. Beejer?

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    N.S.Beetje ja, zoiets!

dan doen we dus niet!

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Watte watte watte? En gyn die zegt "uw vriendin is goed vochtig"? Dat meen je niet!

Ben ook direct alles wat ik verder heb gelezen kwijt :p

@Fem: Omaatjes zijn moeilijke mensen, maar (meestal) wel lief. Dat maakt het juist zo moeilijk :( Cinman's oma is ook zo'n schat en toch gaat Cinman's broer haar nooit opzoeken. Daar snap ik niets van :( Vind het lief dat jij je zorgen maakt en tóch gaat!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    *zwaai*

sorry ben niet veel van zegges vandaag

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingel: dat ken ik... wij hebben een vriend en zijn initialen zijn SS... ook niet lekker over nagedacht.
    @ Zuurtje: no worries

Zo de caravan is ingeruimd... nu een beetje pijn in mijn rug.

whahaha... hubs heeft lol in mijn nieuwe gadget. Ik ben continu mijn sleutels kwijt, dus heb ik nu zo een piep ding er op zitten. Hubs kan het gewoon niet laten om te fluiten als hij langs loopt...

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    word je er nog niet gek van
    had mijn vader er eens een cadeau gedaan
    al een geluk dat ik niet meer thuis woonde, werd er toen al gek van van dat gepiep

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ach dat ding ligt in de hal en ik heb er geen last van... nou ik ga even chillen tot snel...

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Knuf voor Klingfamilie.....wat ellendig voor mams, nog langer wachten! En nu je paps ook vervelend nieuws...sterkte meis!

Dikke knuf voor de zieke Tygo en Eva!

Miranke...een meisje :)...wat leuk om te weten wat er in je buikje zwemt he??? Geniet er maar lekker van!!

Verder alleen een dikke knuf.....ik ga even bankhangen!

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kling vergat ik nog jou een hele dikke knuf te geven
    het is niet niks wat je allemaal meemaakt maart/april
    hopelijk is alle ellende vlug voorbij en kunnen jullie weer meer genieten van zwanger zijn, trouwvoorbereidingen en dromen over hoe het zal zijn als Barbie er is

hier wordt april niet verwijderd uit het jaar, ben namelijk jarig in april en anders zou ik nooit meer jarig zijn

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en nu gaak slapen

tot zondag
    morgen ben ik er niet, hebben familie uitstapje met schoonouders, schoonbroers en schoonzussen

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het bejaarden/verzorgingshuis in met schattig klein dreumesje - dat doe je alleen maar met gevaar voor eigen leven :D
    Wanneer je alle stokken, krukken, rollators en rolstoelen hebt weten te ontwijken en je dénkt safe te zijn, dan kom je bedrogen uit.
    Oma moet natuurlijk wel even haar achterkleinkind "ik heb er ACHT! ACHT zeg ik je!" laten zien aan iedereen die het maar wil zien.
    Vele oohhhhh's en aaaahhhh's later - en laten we voor het gemak even de handen-schuddende-armen-trekkende-benen-knijpende en vinger-prikkende acties achterwege - is dat arme kind helemaal hyperdepyper. Maar dan, dan moet ze dansen. "dans een beetje, dans voor oma, dansen dansen 8) dansen dansen :$ dans een beetje :( DANS voor oma ;) dans een beetje :("
    En zwaaien en praten en lopen en zitten en en en..het gehele arsenaal moet de revu passeren.
    Zelfs IK raak ervan over de zeik, kan je nagaan dat je als klein (MOE) meisje 6 van die half-dansende-oma's tegenover je hebt...

En dan het toppunt :p
    Sinds vanmiddag (12:25 uur) is Nikita in het trotse bezit van speldjes. Ja, speldjes. Voor in die 5 haren van d'r. Maar ik krijg dat ding erin, een vlinder speldje - en haar schattigheidsgehalte gaat met minimaal 20% omhoog, ik swéér hetje!
    Voordeel is (dacht ik) dat ze er meer uitziet als een meisje. Al die roze shirtjes en sokjes niet meegerekend 8)
    En nóg heb ik in een uur tijd 2 keer de vraag gehad of het een jongetje of een meisje is. :) zware telleurstelling.;)

Maar het was fijn :) Oma is leuk...ze vroeg of ze misschien een keer een dagje bij ons mag komen. Tuurlijk oma! Gaan we lekker in de tuin zitten in de zon, en samen knutselen en met Nikita wandelen! :)

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

En ook altijd fijn.....die chocola die oma altijd bij Nikita in d'r handen geeft. Mama pakt dat natuurlijk snel af...(en stopt het dankbaar in de tas :p )

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kus!
    Slaap lekker allemaal!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goeiemorgen meisjes

15. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goedemorgen

Hihi fem dat verhaal over Nikita meenemen een berjaardentehuis in, geweldig, ik zie het al helemaal voor me!! Enne ik vind het heeeeeel netjes dat jullie 1x in de week naar oma gaan. En ja wel beetje jammer dat mensen dat niet zien dan he die geweldige mooie knipjes in het haar. Ach hier wou mijn schoonmoeder blijkbaar zo graag een meisje dat Niels een knal roze!!!! pyjama gekregen heeft.
    Dusssssssssss.........

Klingeltje het is toch niet te geloven nu jouw papaatje ook nog. Seniorendiabetes weet ik dan weer niets van maar mijn schoonvader is laatst geopereerd aan liesbreuk en het is wel 2 weken even lastig met zitten en zo maar het is hem heel erg meegevallen.

gynverhaal******************

Verder weet ik het even niet meer geloof ik.

Hier schijnt het zonnetje weer, heeeeeeeeeeeerlijk :D

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goedezonnemorgen! :)

guts wat de zon al niet doet aan lijf&hoofd&hart he.
    ben blij dat we nu weer richting lentezomer gaan! komt wel erg goed uit eigenlijk.

@fem: wat een heerlijke schrijfsels van jou gisteravond laat. hoewel mij ook het ARGHHHHHHHHHevoel bekroop bij ' dans! dans!! DANS!!!'
    je zou ze toch de rollator onder de tena wegtrekken!

so.

@bow: ook son daar in de kluut (PIES! fuut fuut!)
    geniet van je LEGE WEEKEND!
    en wat betreft de paps: ja dat is voooral even lastig, maar wel te overleven, letterlijk :p
    tis meer de timing waarvan je gaat schreeuwen als een carice ;) dan het euvel zelf.. ;)

@hier: snotneus, gaat heen. zon: blijf!
    lekker brunchen zo, compleet met eitjes croissantjes lekkere jam kaasjes fruitjes sapjes theetjes.
    wat wil een mens nog meer.

nou best wel wat; maar voor nu will this do.

dan een bos bloemen van 3 meter omtrek halen, morgen mama pletten!

' grappig ' om te zien dat je elke dag toch wel weer meer zon ziet. soms vind ik dat dat bij (zwangere) mij wel erg snel gaat, maar ja, dat is nou eenmaal de aard van dit beestje.

is het trouwens waar dat ik UIT mijn 1e trimester ben? :$

theezetkus

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jaja kling! Je bent UIT het eerste trimester en IN het tweede :D

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    werkelijk!!
    :$
    *kijkt achterom*

wat een toestand!
    :)

ik vind het elke dag nog een amper te geloven wonder.

@buik: KOM EENS DOORRR!

aha, eten!

smak

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Buik: duurt lang hé :) Wíl je dikke buik...komt ie maar niet. Nou, met 20 weken was het bij mij pas echt goed te zien (dat ik niet gewoon iets dikker was geworden maar zwanger was)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    20 weken ja, daar gok ik toch ook wel zeker op hoor.
    weet wel dat ken/barbie nog maar 6 cm is, maar toch ben ik jaloers op al die ' buik ' (?) fotos van meisjes die een banner hebben die ' jonger ' is dan de mijne zegmaar.

zal wel ander materiaal zijn, wat hun buik dan een ' zwangere buik ' maakt natuurlijk ;)

ik klaag niet hoor, tis meer een soortvan trotsige kannietwachteniedereenmoethetsiendrang :)

honger!
    waar blijft de klingman in t geheel voor de brunch kan losbarsen?
    hij zit bij de kapper.
    en dan zie ik straks weer dat er niets af is heheheh

Deel Deze Pagina