morgen. gaat hier beetje beter al. Evas temp weer normaal, doet ook weer normaal, behalve het eten en drinken (eet wisselend). Maar hopelijk gaat ze weer langzaam beter eten. ongi is nog niet de deur uit. nog erg krampen helaas. gelukkig kan ik weer ibu's nemen (overdag dan) ben trui voor Lonneke aan het breien. heel moooi velle kleurtjes Eva gaat achteruit trouwens hihi
Pix, fijn dat het weer wat beter gaat met Eva. Hoe gaat het nu met bv? Wat geef je nog zelf en wat is fles geworden? En eet ze al boterhammetje of zo? Mijn kleine meisje zit daar zo van te smullen! Oh leuk achteruit! Al kan dat heel frusti zijn voor de kids! Kling, wanneer moet je nu ook alweer bloed laten prikken? Beste vriendinnetje van me heeft gister ook inseminatie gehad, spannend weer! Cin, hoe gaat het? Vind het echt zo klote voor je! Kan me voorstellen dat je nu zo iets hebt wanneer gaat het wel lukken? Jullie hadden zulke goede omstandigheden! Hoe is Cinman eronder? Dikke knuffel voor jou! Milla, hoe voelt het nu paar dagen na eerste IUI?
hoi Leo, ik geef alleen 7.00 nog bv. ze eet alles verder goed, krijgt smiddags een fles als Pap en voor naar bed gaan een fles en snachts ook nog wel een. verder eet ze fruit, brood/rijstewafels/, groente maaltijd, toetje, allemaal goed op (alleen brood lijkt ze geen liefhebber van te zijn, maar geroosterd iets meer dan gewoon) als ze goed voelt. Eva is wel een zoete kou. ze vind fruit lekkerder boven alles.
Pix, wat fijn dat ze zo goed eet! Dat is dan meestal echt een zorg minder he! Hoe vind je het om nog maar 1 keertje bv te geven? Is ook wel wennen he! Ik vond het fijn om af te bouwen maar is ook weer erg definitief! knuffel!
haai leo! feli met 10 maanden leobeeb! beste vriendinnetje aan de IUI? wat spannend of niet? hoop dat het snel raak mag zijn. om antwoord te geven op je vraag: ik magmoet 4/2 bloedprikken en dan is de uitslag 6/2. hoewel, daar moet ik nog even over bellen want dat is een zaterdag... anders misschien wel 3/2 zodat de uitslag 5/2 binnen is (horror) @pix: eva staat in de achteruit? joehoe! ist bij jullie allemaal ook zon wit wonderland? prachtig! nog even een supergrappig filmpje (voor katten/dierenliefhebbers) staat in de top10 van meest bekeken you tube fimpjes ooit YouTube - Ninja cat comes closer while not moving!
ohja, ik moest trouwens onwijs lachen om sus. smste mij: heb je een B en een A kwaliteit emmy's? dan hebben we alleen nog de B en de Y nodig nou die koop ik er zelf wel bij hehehehhehe!! (4ling gaat me te ver )
Goeiemiddag Milk, wat jammer van feestje!!! Pix, fijn dat het al weer wat beter gaat Leo, feliciteerd!! Kling, *snap nie??* (sms zus) Gisteravond feestje was erg leuk, had niet zo'n zin maar dat was meer omdat Niels voor het eerst logeren ging. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heeft hij en opa en oma zich prima vermaakt. Hier ligt weer aardig wat sneeuw. Gisteravond met de buurman al aan het ouwehoren geweest over de sneeuwruimsessie van deze ochtend. Maar toen wij terugkwamen van Niels ophalen was onze stoep inclusief oprit helemaal sneeuwvrij gemaakt. Dus daar moesten we al erg om lachen. Bowman had dus de pret gemist. Maar toen we bij de voordeur kwamen stond daar 1 vol borrelglaasje op een steen te wachten. En een miniflesje drank hing aan de voordeur. Hahaha we moesten zo lachen, geweldig wat een humor!! Ze verheugen zich al weer op volgende week.
hihih @ kling wat een grapjasje die elke die video van de katje kende ik al. is zo erg leuk!! @leo ik vind het fijn om nog de ochtendvoeding te mogen geven. het is dan echt het rustigste moment van de dag samen hoe lang ik die zal nog kunnen geven is nog wel de vraag... want zo dronk altijd erg lang smorgens, en het lijkt steeds kortere duur te worden. maar als het zover is (dat merk ik ook in haar gedrag) dan maak ik een pap klaar voor haar met wat traantjes in mijn ogen ja!
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
ik mag toch hopen dat jij in de (halve)uren tussen die 3 berichten van mij wel weet te komen dr milk! @bow: snap je m niet van sus? we hebben de B we hebben de A we hebben alleen nog de B en de Y nodig? gamaar even goed over nadenken! (piesje @ bow) @pix: lachen is die he!
@klingel, ik verschuil me achter de ietwat te veel glazen wijn van gisteravond. ****************** Maar ik heb 'm net uitgelegd gekregen
werkelijk waar bowen busbabe kluut fuut raalte niels pingpong van der wijntjes wen!!! dit valt me zwaar van je tegen, de BABY er niet kunnen uithalen! PIES! heb je zoveel gezopen dan gistern? vertel eens? @rem: dank voor t uitleggen aan de wennewen! hoest trouwens, durft lau terug te gaan in sneeuw? volgens mij is t te eng, of niet? volgens mij kunnen jullie beter nog een dagje samen binnenblijven daar, spelletje pingpong op de WII doen ofso?
hahahaha.... zoiets ja Lau is net terug gereden en stond alweer in de file!!!! Dat geloof je toch niet?!?!? Geloof dat ze er nu bijna uit was, dus gelukkig niet een paar uur later.. echt, onvoorstelbaar!!! Maar dat pinpongen kunnen we best eens doen! Gezellig!
Ik durfde al bijna niet te zeggen dat ik 't niet snapte want ik dacht dit is weer rottigheid. **************** En met de wijntjes viel het wel mee maar ben het gewoon helemaal niet meer gewend. En zo konden we toch iets soepeler naar huis fietsen door de sneeuw