En de augustusbus rijdt verder 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hoi een verlate 1 april grap namens tischman

Twee kikkers zaten in een bar een biertje te drinken. Zegt de ene kikker tegen de andere: "hey man je veter zit los". Terwijl de andere kikker zich vooroverbuigt om zijn veter te strikken, springt de ander op gaat echter hem staan, pakt hem van achteren en roept: HA HA 1 april KIKKER IN JE BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!

WOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

*springt van balkon*

ps kling antwoord mail komt later moet nu weg. SMAK!

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Haha tisch :p

Kling: ja, ik snap heel goed kwilzwangerdikkebuikshowen! Had ik ook (heb ik na de bevalling zelfs nog een tijd gehad). Ik heb ook een buikfoto van, weet ik veel...10 weken ofzo. Toen vond ik ECHT al dat ik een buik had! Nu als ik naar de foto kijk zie ik daar niks meer van terug.
    Je merkt het als eerste dat je broeken wat strakker gaan zitten, in jouw geval panty's :p

Oh, en wist je trouwens dat strings op een gegeven moment echt niet meer fijn zijn. Oma-onderbroeken...van de zeeman: heerlijk :p

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goodmorning!

Hier weer heerlijk nachtje achter de rug, lekker kunnen slapen tot half 10. En vandaag vrij weinig op de planning, heerlijk!

Vanmiddag naar mams (net zoals Kling met bos bloemen :) ). Als het goed is mag ze vandaag uit ziekenhuis na operatie. I hope so!

Fem, wat mooi opgeschreven van bezoek oma! Lag om sommige dingen echt in een deuk! :D
    En wat anderen ook al schreven, 1 keer per week ging ik nooit naar mijn oma dus is echt super netjes van jullie!

Kling, tjeetje mineetje nu paps ook nog diabetes. Is inderdaad mee te handelen maar wat een moment dat het er nu bij komt! Dikke pletknuffel! Jullie krijgen veel te verwerken!
    En buik komt inderdaad vanzelf maar wat wil je al graag showen he! Je bent zo trots dat je swang bent maar is nog niet veel te zien aan buikje :) Maar komt goed!

Verder wilde ik nog iets schrijven maar ik weet het niet meer ;)
    Lekker belangrijk dus, hihi!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Tisch, :D

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh ja dus toch nog wel: Kling hoe staat het met huwelijksvoorbereidingen? Nog wel iets geregeld afgelopen (emo-drukke weken maar ook fysiek) weken?
    Voor je het weet ben je een getrouwde vrouw :)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    middag weer!

net wakker. weer een ramp nacht gehad.
    Eva heeft inmiddels wel koorts en slaapt veel maar veel gebroken (elk 10 á 15 minuten huilen)
    heb op de bank met haar gelegen vannacht zodat ik niet steeds heen en weer moest.
    ze speelt heel weinig en eet nu ook weinig.
    volgens mij is het echt de tanden want dat vies adem vermoed ik een ontsteking van de tandvlees te zijn dan.

nou ik heb niks terug gelezen.. sorry.. maar
    *dikke knuffel* voor iedereen

ik zou vandaag naar een verjaardag gaan maar dat ga we niet meer doen helaas.

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pix, onwijs dikke knuffel!
    Zo rot he dat het zoveel pijn moet doen dat tandjes doorkomen!

8. natjes

natjes Niet meer actief

buuuugggghhhhhhh! Tygo wil geen melk meer... alleen maar diksap of ors... zitten vandaag op 280 ml.. Arme man hij voelt zich zo verrot! ALleen maar huilen en schijten op dit moment!

Gelukkig had natjesman de nachtwacht! Heb dus beetje bij kunnen tanken. Nu son in! (ventje ligt voor 10e keer in bed vandaag)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ah natjes wat blijft Tygo toch ziek en zielig he!
    Hoop dat hij nu echt goed slaat en dadelijk wat frisser op kan staan! (na ja uit zijn bed getild kan worden :D )

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    beterschap tygo!! Eva weet er ook alles van.. is niet leuk he zo ziek zijn.. en nu ook je melk niet drinken.. gelukkig wel je ors en sapjes..
    blijf dat doen lieve tygo!!! is wel vervelend van het melk maar dat is zwaar op de maag.. de kleintjes weten wel wat goed voor ze zijn (verbaas ik mij toch elke keer van)
    ik vond alleen vervelend dat de melk weer obbouwen lang duurde.. Eva deed er zeker 2 á 3 weken over om op haar normale hoeveelheid weer te zitten..ze dronk ook max 300cc over het gehele dag in het begin.

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Beterschapknuff voor Eva en Tygo

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik ben vanmiddag even lekker dorp in geweest. Wat nieuwe kleertjes voor Niels gekocht en ik heb eindelijk een radiootje in de keuken :D

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

zijn we weer.

@juud: dank je wel voor liefleuk kado! ik geloof er helemaal in, dat het heel goed is voor beeb! en voor moeder! :)
    wist je dat wetenschappelijk is aangetoond dat die kindjes een hoger IQ hebben! ongelooflijk nietwaar?
    zal wel aan de 'rust beleving' liggen?
    dank je wel, heel lief van je! *smak*

@leo: haai! hoest daar met joe? druk, maar blij druk?
    lekker trouwens, vandaag (en morg?) helemaal vrij?
    en trouwens, hoest met joe keel? volgens mij beter, of ben je er aan gewend en vertel je het niet meer? ;) knuf!

over trouwvoorbereidingen: nee die staan stil sinds mamanieuws. eerst moet dat zeker zijn.. dat het goed(aardig) is..
    en dan en dan moet er nog meer zeker zijn, en en en.

wel toevallig op een mooie jurkenwinkel gestuit; die ga ik zeker bestormen :)

@tygo en eva: ach ach, wat sielug weer. knuffel, ook voor de mamapapas!

@pix: wat klinkt dat als een rampennacht weer. elke 15 minuten wakker? :$ huil! knuf!

enne ,

@finn: hoe is t met JOU dan? hoop dat mama t snel weer komt melden!

@debs: moest aan je denken, hoe gaat het met jou en jullie?

@remmie zonnestraal: hoe en waar is joe? en de kleine langwimpernikki?

@bow: lekker, even t durp in! leuke kleertjes gekocht? enne, een radio in de keuk, had je toch al ?
    ohnee die stond in de bijkeukenschuur! :p

@tisch: PIES wegens kikker in bil! raar mens!
    trouwens waarom spring jij van balkon als je melig bent? vind ik gek!
    gekke tjoerie!

@cin en milk: alle vragen al op papier voor de gynnen?
    zijn jullie trouwens allebei qua bloed op ALLES geprikt? ook op schildklier enzo? en alle gekke FSH TH waarden? zomaar een denksel van mij onder de douche vanmorgen (geil he!)

@hier: lekker rondgewapperd vandaag, hoewel ik nu echt geen auto meer kan zien hoor.
    klingman vindt dat echt LEUK en GAAF, ik vind t alleen maar een noodzakelijk kwaad.
    maargoed, dat heeft hij nou ook als ik in een sierradenwinkel word losgelaten ;)

nu eens even lekker theeslurpen en koken: klingman spaghetti, kling kaasfondueueueueue!

morgen de mama overstelpen met knuffels en traantjes en bloemetjes en en.

so, tot zover kletsklingel maar weer.

tomatensapsmak

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Ik kom jullie even een snelle plet knuffel geven.
    Van de week een drukke week gehad en vandaag vieren Boy en ik onze verjaardag dus ook weer drukkies ;)

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gabbeltje!

hoe gaat het met jou????
    je moet wat vaker komen hier hoor, dat kan echt niet zo langer!

wanneer jullie jarig?

vast een taartjesknuffel van mij!

enne, de 27e schiet ook al een beetje op..... spannend! smak!

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Hi skattie :D

Ja :( probeer echt vaker tekomen maar ben echt nog druk, binnekort is het veel minder druk want 10 mei heb ik me laatste examen :)

Maar word ook soms depri van het zwanger worden gebeuren en laatst met me oma, vandaar ook minder online ;)

Boy was maandag jarig, 26 jaar is me jonge god geworden LOL
    En ik ben aankomende vrijdag jarig, 25 lentes jong :)

Jaja, me gedachte is de heletijd al bij de 27ste ;) vind het echt spannend en heb ook echt het gevoel dat dat hem wel gaat worden :)

Ik ga nu echt weer, ff kokkerellen voor broertje en schoonzusje lief en dan komt visite..

Fijn weekend iedereen!!!!

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gab, fijn verjaardagsfeest! NOg gefeli met Boy en jij alvast gefeliciteerd!

Bow, oh leuk nieuwe kleertjes geshopt voor Niels! En radio voor in de keuken.......is jullie huis zo groot dat je de radio die in de woonkamer staat niet hoort? Of heb je er daar geen staan ;)

Kling, vandaag op bezoek mama na, heerlijk vrije dag. Vanmiddag ook weer lekker gewandeld. Moeten echt fietststoeltje gaan aanschaffen want ik wil fietsen!
    Morgen 1 bezoekje maar dat is gezellie dus helemaal goed :)
    Hoe voel jij je nu? Werkt nieuwe neusspray?

Cin en Kling, ik heb half mei second-opinion andere kno-arts. Kon helaas niet eerder. Maar gaat nu echt best goed, dus verwacht daar hetzelfde te horen.

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Kling hoe vaak ga je dat nog vragen? :p Ik zal resultaten doormailen anders, of misschien moet je nog een beetje afkicken van het hele MMMgedoe. 't Zal tijd worden nu je al in tweede trimester zit. Wat gaat dat vreselijk snel :eek:

Allemaal dikke knuf, ben niet fit en mok door spot dwars door pil. Kutding is écht nergens goed voor, grom. Nou ja, vandaar dus even niet zo aanwezig. SORRY :D

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, ja kan me voorstellen dat voorbereidingen even helemaal stil staan. Hoop dat je snel weer doorkunt want voor je het weet is het augustus :D
    Mag je mams echt donderdag pas weer bellen?
    knuff terug!

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, grrrrrrrr stamp, mok, mopper de mok! Wat klote dat je nu gewoon spot terwijl je pil slikt! Zou toch echt niet moeten.
    Snap je gevoel!
    Dikke knuff voor jou!

Deel Deze Pagina